Gå til innhold

Dorthe og Jan Thomas

Anbefalte innlegg

Gjest lvl12troll
Skrevet

Dorthe og Jan Thomas

Neste år skal vi arrangere Melodi Grand Prix og vi bør jo finne noen programledere som er reprasentativ for den norske folkesjelen pr dags dato. Jeg for min del ønsker Dorthe og Jan Thomas skal presentere det Norske folket. To fine representanter for landet vårt og hele Europa vil se at Norge ikke er fylt av bønder, bygdetullinger, norlendinger og utledninger. Vakkere, kunnskapsrike og erfarene som oser av sexappell!

Er dere enige?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet
Dorthe og Jan Thomas

Neste år skal vi arrangere Melodi Grand Prix og vi bør jo finne noen programledere som er reprasentativ for den norske folkesjelen pr dags dato. Jeg for min del ønsker Dorthe og Jan Thomas skal presentere det Norske folket. To fine representanter for landet vårt og hele Europa vil se at Norge ikke er fylt av bønder, bygdetullinger, norlendinger og utledninger. Vakkere, kunnskapsrike og erfarene som oser av sexappell!

Er dere enige?

Nope, bør være Erik og Charlotte Thorstvedt!

Gjest KateW
Skrevet

Jeg syns jeg burde lede showet... Gjerne sammen med Erik T.

Gjest Wacmoc
Skrevet

Om Jan Thomas skal lede MGP kommer hele europa til å tro at alle menn er som han..

Og det har jeg ingen interesse av...

Skrevet

Jeg har egentlig ikke sansen for noen av de to jeg, så nei, jeg vil ikke ha dem...

Gjest Gjest
Skrevet

Ville heller hatt Jan Thomas som programleder enn Dorte. Men da under forutsetning av at han stiller som sitt alter ego Fanthomas.

Gjest Gjest
Skrevet

Jan Thomas kunne blitt en flink programleder. Han er pen, kan snakke godt og er en god representant for Norge.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...