Gjest Ts Skrevet 20. mai 2009 #1 Skrevet 20. mai 2009 Vi(kun brudeparet da) har ikke ordnet noe bil(el sjåfør) fra kirke til selskapslokalt (med pitstop der vi skal ta bilder) men burde vel kanskje tenke på det... Hvordan har dere løst dette? Eller hver ordner det? Mamma har hele tiden sagt at forloveren til han kjører jo oss så klart, men vi har jo ikke pratet med han om det... Og så har jeg egentli litt lyst å kanskje låne en stillig bil eller noe, men hvordan griper vi det ann da?? Off, ja er vel litt seint ute, tross alt bare 23dager igjen men har ikke sett på det som ett problem egentli før de siste dagene
Gjest Gjest Skrevet 20. mai 2009 #2 Skrevet 20. mai 2009 Min bror kjenner noen med fin bil som han fikk låne, og da var han sjåfør. Forloverne våre kjørte sammen til fotograferingen. De fikk lov til å dra derfra før oss. En venninne av meg fikk låne en cabriolet. Da satt forloverne foran og brudeparet bak.
Gjest Gjest_Daisy_* Skrevet 20. mai 2009 #3 Skrevet 20. mai 2009 Kjører limmo selvsagt! Nok av slike tjenester tilgjengelig på gule sider, men det koster jo litt. Men hva spanderer man ikke på seg selv denne dagen? Eventuelt om noen i familien kan stille med en litt større finere sort bil. Alternativt se om en elelr anne lokal veteranbilklubb kan stille med noe stilig om dere har flaks.
Gjest Ts Skrevet 20. mai 2009 #4 Skrevet 20. mai 2009 Kjører limmo selvsagt! Nok av slike tjenester tilgjengelig på gule sider, men det koster jo litt. Men hva spanderer man ikke på seg selv denne dagen? Eventuelt om noen i familien kan stille med en litt større finere sort bil. Alternativt se om en elelr anne lokal veteranbilklubb kan stille med noe stilig om dere har flaks. Nå sendte jeg mail til AMK-klubben (agder motorhistoriske-klubb) og spurte om de kunne hjelpe meg. Håper bare på positivt svar da!! Og at ikke det er rådyrt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå