Gjest Gjest Skrevet 20. mai 2009 #2 Skrevet 20. mai 2009 Skal vi være venner? Venner eller fiender? Hahahha den serien var jo latterlig dårlig Var vel der man kunne se triana iglesias for første gang! Vet dessverre ikke hvor den ble spilt inn, men trodde det var oslo?
Gjest Gjest Skrevet 20. mai 2009 #3 Skrevet 20. mai 2009 Jeg vet ikke, men husker alt så så kunstig ut at jeg regner med at det var på et eller annet studioområde i Nydalen.
Blåmor Skrevet 20. mai 2009 #4 Skrevet 20. mai 2009 Mener jeg har hørt at den ble spilt inn i en småby i Sverige, men selvfølgelig med norske kulisser (jfr Narvesenkiosken etc)
Gjest ts Skrevet 20. mai 2009 #5 Skrevet 20. mai 2009 Det forklarer hvorfor stedet ikke er noe kjent. Serien var kjedelig ja, men den tok opp viktige temaer, som homofili, konemishandling, alkoholproblemer osv. Men skuespillerne og historiene generelt var kjedelige.
Gjest Gjest Skrevet 20. mai 2009 #6 Skrevet 20. mai 2009 Det forklarer hvorfor stedet ikke er noe kjent. Serien var kjedelig ja, men den tok opp viktige temaer, som homofili, konemishandling, alkoholproblemer osv. Men skuespillerne og historiene generelt var kjedelige. Har du sett dette nå nylig? Hvor da?
Gjest ts Skrevet 20. mai 2009 #7 Skrevet 20. mai 2009 Har du sett dette nå nylig? Hvor da? Nei, det er vel 4-5 år siden sist jeg så serien.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå