Gjest Gjest Skrevet 20. mai 2009 #1 Skrevet 20. mai 2009 Hei! Lurer på å legge på kunstige negler før bryllupet. Men vet ikke helt om jeg vil, siden jeg ikke vet hvordan neglene blir etterpå......?? Hvordan har ngelene deres blitt etterpå?
leirbål Skrevet 20. mai 2009 #2 Skrevet 20. mai 2009 Jeg har spurt om det samme i velvære, hud, hår og kosmetikk forumet fordi jeg vurderte det samme. Der fikk jeg som svar at neglene ble myke og ødelagte etterpå.
Rampolina Skrevet 20. mai 2009 #3 Skrevet 20. mai 2009 Vel.. nå er det 3 dager siden jeg rok av mine, så regner meg som "ekspert" Men det samme man tar de av er de veldig mye, det lønner seg å ta de av der som man satte de på, men jeg har hatt så mange ganger at jeg ordnet det selv. Men så går det seg liksom litt til. Jeg filte ned mine helt så de er helt korte nå for de er ikke pene i overflaten sånn i førsten. De er jo ujjevne og litt ru, på en måte. Men jeg filer med veldig fin fil og tar på blank negllakk så ser det helt greit ut. Og det er verdt det
Hexagon Skrevet 20. mai 2009 #5 Skrevet 20. mai 2009 Jeg har akkurat tatt av mine, og med en gang angret jeg på at jeg ikke tok de av i klinikken. Men etter en ukes tid har de blitt ganske like som de var før Skal helt klart ta nye når jeg gifter meg om 1 mnd
Aftensol Skrevet 20. mai 2009 #6 Skrevet 20. mai 2009 Lurer litt på hva slags kunstige negler du skal ta på? For er det sånne som man limer på selv, så har jeg ikke hatt noen problemer med neglene mine når jeg har tatt de av.. Men jeg har ikke "revet" de av, jeg har satt med neglene i neglelakkfjerner en god stund slik at limen har fått løsnet en god del av seg selv, og tatt de av sakte og forsiktig... Men da jeg fikk støpt på negler så ble neglene mine veldig tynne en god stund etterpå.. Det har nok veldig mye å si at når de støper på, så filer de ned neglene veldig (hun jeg var hos filte faktisk gjennom ene neglen min og ned på nerven!! Trodde jeg skulle dø der og da ) Da var neglene veldig tynne og stygge helt til de hadde vokst ut... Men det kommer nok veldig an på hvordan neglene dine er fra før av også, hvis de er tynne, så tåler de mye mindre enn hvis du har tykke negler fra før..
Neytiri Skrevet 21. mai 2009 #7 Skrevet 21. mai 2009 Eg har jo hatt kunstige av og på i noen år nå.....det viktigste for me er å ha en som har peiling med drillen.....har fått noen som har filt ned mine egne så mye at når eg bestemte å ta dem av var de tynne lenge! Men har en nu som eg er kjempefornøyd med og når eg har bestemt å ta dem av så har eg fått ho gjøre det, anb. på det sterkeste å gjøre det, ikke rive a neglene(ouch)
Gjest Gjest Skrevet 21. mai 2009 #8 Skrevet 21. mai 2009 Jeg har satt på selv og fått støpt, men mine negler tåler det ikke. De er helt myke og stygge og ødelagte i lang tid etterpå, og jeg har vanligvis sterke negler.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå