Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_anja_*
Skrevet

Hei!!!!

Typen til venninna mi kysste meg på en fest i helga, og sa at han kunne tenke seg et forhold til meg. Jeg har vært forelska i han i laaaange tider, og ble så glad da han sa det.

Men da jeg snakte med han igår kveld, sa han at han ikke ville gjøre det slutt med venninna mi, men at han ville være sammen med meg også.

Jeg er 18, han er 20. venninna mi er 17. Jeg liker han sååå godt, og syns det er litt urettferdig at bare venninna mi skal få ha han hvis han liker oss begge to.... Men det er vel litt slemt gjort å være kjæreste med han samtidig som han er sammen med hun?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Tenk deg godt om nå. Hvis du var i din venninnes situasjon, hvordan ville du sett på det at venninnen din gikk bak din rygg?

Skrevet

Lite tips, for husfreden og din egen del, ligg unna.

Den typen høres ikke helt bra ut for noe av dere

Gjest lucy d-.-b
Skrevet

Ja, det er slemt gjort.

Gjest Gjest
Skrevet
Hei!!!!

Typen til venninna mi kysste meg på en fest i helga, og sa at han kunne tenke seg et forhold til meg. Jeg har vært forelska i han i laaaange tider, og ble så glad da han sa det.

Men da jeg snakte med han igår kveld, sa han at han ikke ville gjøre det slutt med venninna mi, men at han ville være sammen med meg også.

Jeg er 18, han er 20. venninna mi er 17. Jeg liker han sååå godt, og syns det er litt urettferdig at bare venninna mi skal få ha han hvis han liker oss begge to.... Men det er vel litt slemt gjort å være kjæreste med han samtidig som han er sammen med hun?

Sier vel litt om deg og tenker jeg

Skrevet

Vis venninna di denne tråden, og spør henne hva hun synes om å ha en sånn dårlig venninne, og type.

Skrevet

Syns dere gjør mye drama ut av lite nå.

Løsningen er enkel; spør venninna di!

Kanskje syns hun det er helt greit å være i et "trekantforhold".

Og hvis hun ikke synes det er greit, så vet du det, og kan holde deg unna fyren.

Skrevet

hadde veninnen min kommet og spurt meg om hun og min type kunne være sammen i tillegg til ham og meg, fordi han har sagt han vil det, så hadde det blitt månelyst.

Å like typen min er en ting, å "legge seg" etter ham er noe helt annet, det er visse ting jeg ikke deler, samt at gubben hadde nok ikke forblitt min særlig lenge etter noe sånt.

Så TS, spør gjerne veninna di, men regn med at du kan miste henne.

Sansynligheten er stor.

Gjest føler meg gammel
Skrevet

Herligheten, her hadde det ikke vært en problemstilling en gang, enten meg eller en annen- jeg deler ikke på kjærester og venninner eller kjærester som foreslår noe sånt er ikke en del av mitt liv lenger.

Noen ganger forundres jeg over folk, er begreper som vennskap, lojalitet og kjærlighet blitt borte i denne selvsentrerte tidsalder?

Skrevet (endret)

Hmmm..Sikker på at du er 18 år gammel? Jeg er selv 18 år, og dette her minner meg vel heller mer om veninnnene mine da de var 12-13 år. Ærlig talt, hvis du har noen som helst respekt for din veninne, ikke minst at du er glad i henne og ønsker hennes ve og vel så gjør du følgende: Først sier du til gutten at dette ikke er akseptabelt, etter det bør du vurdere om du skal fortelle veninnen din om hva slags gutt han er.

Du er 18 år, du er myndig og på papiret er du faktisk voksen. På tide å lære seg litt om normene her i samfunnet, ikke minst å holde seg unna kjæresten til veninnene dine.

Endret av Teriyaki
Gjest LanaLane
Skrevet

Om venninna mi hadde foreslått dette og sagt min kjære også ville det hadde jeg klikka tulling på begge to og aldri snakket med noen av dem igjen.

Skjønner ikke at du kan vurdere det engang jeg. Eller er det jeg som er prippen?

Skrevet

Du er ikke prippen, LanaLane, med mindre de fleste av oss her er det.

Gjest lucy d-.-b
Skrevet

På ingen måte prippen LanaLane, for å være ærlig er dette et av de dummeste spørsmålene jeg har sett her inne på lenge. Det er ikke meningen å fornærme deg ts, men nå må du tenke deg om og forsøke å sette deg inn i din venninnes situasjon.

Gjest Gjest
Skrevet

Og hvis hun ikke synes det er greit, så vet du det, og kan holde deg unna fyren.

Hehe. Morsomt.

Enig med de andre her. Hadde jeg fått vite noe sånt hadde jeg vurdert å droppe begge to.

Gjest Gjest
Skrevet

Hvordan ville du følt det hvis du hadde vært i din venninnes sted?

En ting jeg har lært her i livet er at man gjør mot andre slik man selv vil bli behandlet...

Og uansett,den gutten det dreier seg om er tydeligvis av den billige sorten...

Skrevet

Han vil jo tydeligvis ha i både pose og sekk - jeg hadde, som mange andre skrev her, forlatt både han og venninna om hun kom med et slikt forslag. Mine kjærester er "ingen adgang" for mine venninner!

Gjest Gjest
Skrevet
Han vil jo tydeligvis ha i både pose og sekk - jeg hadde, som mange andre skrev her, forlatt både han og venninna om hun kom med et slikt forslag. Mine kjærester er "ingen adgang" for mine venninner!

Bare om de er spesielt invitert ;)

(Gjelder hos meg allefall) :)

Skrevet (endret)
Bare om de er spesielt invitert ;)

(Gjelder hos meg allefall) :)

Ja, det gjelder nok for noen det også. Kunne nesten kjøpt sånn "Adgang forbudt for uvedkommende"-skilt :fnise:

Endret av ninuska_
Gjest Gjest
Skrevet

Håper du er ironisk nå? :fnise:

Hva er sannsynligheten for at hun synes et "trekantforhold" er greit? Med mindre hun er mormoner så er oddsen lav.

Oddsen er derimot høy for at hun blir piss forbanna for at du i det hele tatt kan finne på å spørre om det.

Gjest Gjest
Skrevet

sikker på at dere er så gamle? virker som 12-13 års alderen ja .... Jeg er 18, og slik er det ikke når man er i voksen alder.

Tenk deg litt om du !!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...