Gjest TS Skrevet 20. mai 2009 #1 Skrevet 20. mai 2009 Er egentlig et stille medlem her, men valgte å logge meg ut da jeg syntes dette er litt flaut... Igår når jeg og kjæresten skulle ha sex, gikk han ned og begynte å slikke meg. Jeg blei superkåt, og etterhvert begynte han å sleike fra rumpehullet og framover et par ganger. Så tilbake til fitta, også litt ved rumpa igjen. Han holdt på i kanskje 20 minutter, og det virka ikke som om han syntes det var så farlig. Jeg likte det godt, og det hørtes.. Men jeg kunne aldri tenke meg å slikke på rumpehullet til typen. Hadde jo nettopp gått ut av dusjen, men det kan da umulig smake godt? Er det andre som gjør det? er det normalt? Om det har noe med saken og gjøre, så har han utrolig lyst til å ta meg i nr 2, vi har prøvd et par ganger, men jeg klarer aldri å holde på mer enn kanskje 5-10 min fordi det gjør så vondt..
Gjest KateW Skrevet 20. mai 2009 #2 Skrevet 20. mai 2009 Det er ikke uvanlig at menn slikker der, det heter "rimming". Hvis du ble kåt, så syns jeg bare du skal nyte det, og kose deg med følelsen. Det smaker forøvrig ikke noe spesielt, bare mann og godt, syns jeg. Har med andre ord ikke prøvd det på damer. Når det gjelder analsex, så er det noe mer avansert, så det syns jeg dere skal ta en prat om, og ikke bare "prøve" da det fort kan bli litt ubehagelig hvis man ikke er klar og slappet av.
Rimmern Skrevet 20. mai 2009 #3 Skrevet 20. mai 2009 Men jeg kunne aldri tenke meg å slikke på rumpehullet til typen. Hadde jo nettopp gått ut av dusjen, men det kan da umulig smake godt? Er det andre som gjør det? er det normalt? Uhm. Du hadde altså nettopp kommet ut av dusjen? Du vasker deg i rumpa i dusjen, ikke sant? Med såpe og vann? Hva tror du det skal smake der etter at du har vasket deg? Hvorfor tror du at det skal smake vondt? At du ikke ønsker å gjøre det med noen andre er selvsagt din sak.
Gjest KateW Skrevet 20. mai 2009 #4 Skrevet 20. mai 2009 Rimmern, det er ikke så uvanlig at kvinner tenker at rompe smaker vondt. Det som er cluet er at man tenker at dersom mannen gjør noe med en, og ser ut til å like det, så syns han helt sikkert ikke at det er ekkelt...
Gjest TS Skrevet 20. mai 2009 #5 Skrevet 20. mai 2009 Ja, hadde vasket meg i rumpa.. Men om han holdt på så lenge, likte han det da? for selv tror jeg ikke jeg hadde klart det om det smakte dritt. Han slikker meg f.eks ikke om jeg ikke har vasket fitta på forhånd ( gjør jo såklart det om han skal, men han gjør det ikke om jeg ikke har dusjet eller vasket meg på fårhånd ). Og tenker jo at det smaker vondt siden man driter ut av det hullet da.. Han stakk tunga bittelitt inn et par ganger...
Cuckold Skrevet 20. mai 2009 #6 Skrevet 20. mai 2009 Er egentlig et stille medlem her, men valgte å logge meg ut da jeg syntes dette er litt flaut... Igår når jeg og kjæresten skulle ha sex, gikk han ned og begynte å slikke meg. Jeg blei superkåt, og etterhvert begynte han å sleike fra rumpehullet og framover et par ganger. Så tilbake til fitta, også litt ved rumpa igjen. Han holdt på i kanskje 20 minutter, og det virka ikke som om han syntes det var så farlig. Jeg likte det godt, og det hørtes.. Men jeg kunne aldri tenke meg å slikke på rumpehullet til typen. Hadde jo nettopp gått ut av dusjen, men det kan da umulig smake godt? Er det andre som gjør det? er det normalt? Det er helt normalt. Og det trenger heller ikke være noe problem at du ikke kunne tenke deg å gjøre det samme med ham. Når han slikker deg i rumpa er det nok fordi han liker det, ikke fordi han ønsker eller forventer at du skal slikke ham. Så lenge du nyter å bli slikket og han nyter å slikke deg der er alt helt som det skal være. 1
Gjest Gjest Skrevet 20. mai 2009 #7 Skrevet 20. mai 2009 Ja, hadde vasket meg i rumpa.. Men om han holdt på så lenge, likte han det da? for selv tror jeg ikke jeg hadde klart det om det smakte dritt. Han slikker meg f.eks ikke om jeg ikke har vasket fitta på forhånd ( gjør jo såklart det om han skal, men han gjør det ikke om jeg ikke har dusjet eller vasket meg på fårhånd ). Og tenker jo at det smaker vondt siden man driter ut av det hullet da.. Han stakk tunga bittelitt inn et par ganger... Smaker det dritt når han kysser deg og? Så mye tullprat har jeg ikke hørt på lenge,selvfølgelig hadde han ikke gjort det om du smakte dritt. (Selvfølgelig om han har en fetisj for det da) Når han merket at du likte behandligen så er det ikke så rart at han fortsatte
Gjest KateW Skrevet 20. mai 2009 #8 Skrevet 20. mai 2009 Et råd: Hvis en mann gjør noe med deg, så regn med at han LIKER DET! SLAPP AV, og få orgasme og gi blaffen i smak og lukt. Menn er ikke dumme, byr det dem i mot, så slikker de deg helt sikkert et annet sted!
Rimmern Skrevet 20. mai 2009 #9 Skrevet 20. mai 2009 Hvis han holdt på lenge, så likte han det. Det sier seg vel selv at han ikke ville hold på lenge hvis han _ikke_ likte det? Jeg skjønner at enkelte forbinder rumpa med dritt, men når vi snakker om normalt seksuellt renslige mennesker blir det omtrent som å forbinde fitta med mensen og utflod. Det _er_ ikke dritt der med mindre du har forstoppelse, eller nettopp har hatt "kjip" avføring. ELLER det er lenge siden du har vasket deg - da kan forholdende være litt mindre sjarmerende. 1
Gjest Gjest_zorro_* Skrevet 20. mai 2009 #10 Skrevet 20. mai 2009 Jeg er mann, og opplevde at en girlfriend nylig gjorde dette på meg ! Først fikk jeg litt angst, men jeg hadde akkurat dusjet og vasket meg grundig, så det var jo ikke møkkete bak der. Hun holdt på lenge, mens jeg runket meg selv på hennes kommando, og jeg fikk en voldsom orgasme, utrolig godt... Synes det var helt topp at hun gjorde dette, snakk om å flytte grenser, he he.
lovenemo Skrevet 20. mai 2009 #11 Skrevet 20. mai 2009 Er man nydusjet/vasket så er det ingen smak. For mange er dette en helt normal del av sexlivet, og om dere liker det, så NYT! Deilig å både gi og motta
Rimmern Skrevet 20. mai 2009 #12 Skrevet 20. mai 2009 Jeg er mann, og opplevde at en girlfriend nylig gjorde dette på meg ! Yes, jeg har også ofte opplevd this. Både fra girlfriends og boyfriends. Støvveldance. 1
ungjente90 Skrevet 21. mai 2009 #13 Skrevet 21. mai 2009 deilig å bli slikket i rumpa:) Kjæresten min gjør det på meg av og til og jeg bli superkåt av det! Helt normalt 1
Gjest Gjest_mann 36_* Skrevet 21. mai 2009 #14 Skrevet 21. mai 2009 Kan tyde på at han fantaserer litt om 2'er generelt og hvem veit. Tror du bør komme uventet innom når han og bestekompisen sier de skal drikke pils og se på fotball sammen. Bare for å være sikker altså.....
Cuckold Skrevet 21. mai 2009 #15 Skrevet 21. mai 2009 Kan tyde på at han fantaserer litt om 2'er generelt og hvem veit. Tror du bør komme uventet innom når han og bestekompisen sier de skal drikke pils og se på fotball sammen. Bare for å være sikker altså..... At en heterofil manns interesse for kvinners rumpehull skulle ha noe med latent homo- eller biseksualitet å gjøre er ganske far fetched. Hvis du tenner på kvinner er det faktisk av litt betydning om rumpehullet befinner seg på en mann eller en kvinne. Det samme gjelder andre kroppsdeler. Jeg tviler sterkt på om en heterofil fotfetisjist ville hatt særlig glede av å slikke en manns fot. Tror det samme er tilfelle for homofile: Et hull er ikke bare et hull, det er også av en viss betydning at man tenner på personen rundt hullet. 2
Gjest Gjest_mann 36_* Skrevet 21. mai 2009 #16 Skrevet 21. mai 2009 Mulig det, men for en mann å slikke rumpehull høres veldig drøyt ut da. Utrolig gayete, ihvertfall litt bi.
Cuckold Skrevet 21. mai 2009 #17 Skrevet 21. mai 2009 Mulig det, men for en mann å slikke rumpehull høres veldig drøyt ut da. Utrolig gayete, ihvertfall litt bi. Det er jeg ikke enig i. Dette handler tvert imot om den appetitt man som heterofil mann har på det annet kjønn.
Gjest TS Skrevet 21. mai 2009 #18 Skrevet 21. mai 2009 Typen er langt unna homofil. Han er så hetro som du kan bli. Så det er sagt Takkfor svar!!!
Gjest Gjest_mann 36_* Skrevet 21. mai 2009 #19 Skrevet 21. mai 2009 Ja jeg skjønner at folk har forskjellig smak, og tydeligvis er det menn som også ønsker å slikke en kvinnes toer. Greit. Da var det kanskje bare smaken min som tok overhånd og førte til at jeg konkluderte og snakket for alle andre menn ut fra den. Beklager! Men allikevel høres det UTROLIG GAY UT.....
Gjest Gorgonzola Skrevet 21. mai 2009 #20 Skrevet 21. mai 2009 Ja jeg skjønner at folk har forskjellig smak, og tydeligvis er det menn som også ønsker å slikke en kvinnes toer. Greit. Da var det kanskje bare smaken min som tok overhånd og førte til at jeg konkluderte og snakket for alle andre menn ut fra den. Beklager! Men allikevel høres det UTROLIG GAY UT..... Håpløst............. at en mann slikker dama si i rompa er ganske så vanlig. Analsex blant heterofile par er etter hvert også blitt ganske vanlig, langt fra alle par praktiserer dette men som sagt, ganske mange gjør det. Jeg slikker dama mi i rompa, stikker inn en finger etter god oppvarming, hun kommer som et uvær etter få sekunder. Vi har ikke analsex, jeg har ingen ønsker om det, ikke hun heller. Å skulle relatere dette til homo-ting blir meningsløst, gjestemann 36, du har litt å lære/erfare.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå