Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest mella
Skrevet

Vil bare si at jeg mener det er mye usunt snakk her inne. Mange her inne er av den totalt galne oppfatning at sunt= lite kalorier. Dere her inne er ofte unge og slanke: slutt å tro at hver eventull ekstra kalori vil legge seg på kroppen. Kroppen er fleksibel !!!

En trenger IKKE kontrollere ALT man spiser. Lev og nyt livet og ikke press dere langt under normal vekt. En blir bare gammel og utvasket fort om man skal være så undervektig som mange her inne higer etter!!! Hud og hår trenger energi og fett for å se bra ut. Blir bare så lei når eg ser alt tullet her inne. Tror jeg må kutte helt ut dette forumet. Takk for meg!

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Vil bare si at jeg mener det er mye usunt snakk her inne. Mange her inne er av den totalt galne oppfatning at sunt= lite kalorier. Dere her inne er ofte unge og slanke: slutt å tro at hver eventull ekstra kalori vil legge seg på kroppen. Kroppen er fleksibel !!!

En trenger IKKE kontrollere ALT man spiser. Lev og nyt livet og ikke press dere langt under normal vekt. En blir bare gammel og utvasket fort om man skal være så undervektig som mange her inne higer etter!!! Hud og hår trenger energi og fett for å se bra ut. Blir bare så lei når eg ser alt tullet her inne. Tror jeg må kutte helt ut dette forumet. Takk for meg!

Man bør ha en viss kontroll over kostholdet sitt. Men det er klart at det ikke er ønskelig hverken for helsa eller utseendet sitt og gå å bli utsultet.

Jeg synes ikke dette forumet er for ille, de fleste som snakker om slanking og allerede har en lav bmi får som regel høre at vekten deres er ikke noe de bør gjøre noe med. :)

Om disse jentene bare forstod at om de la på seg mer muskelmasse og gjennom trening fikk lavere fettprosent så ville de både se tynnere ut og være sunnere. Dette krever gjerne også en omlegging av kosthold.

Endret av Inx
Gjest Gjest
Skrevet

Tror de fleste er normal- eller overvektige på dette forumet. Ingen fare for å si det slik. Når folk her er 170 cm høye og veier 70 kg, da har de nok av spekkfett, so to speak.

Gjest Mea Culpa
Skrevet (endret)
Tror de fleste er normal- eller overvektige på dette forumet. Ingen fare for å si det slik. Når folk her er 170 cm høye og veier 70 kg, da har de nok av spekkfett, so to speak.

Tull og tøys! Har man mye muskler veier man mer, og dessuten saa er 70 kg en ok vekt det om man er 170 cm høy.

Forøvrig syns jeg det er mange her som har et mer fornuftig syn paa vekt og slanking, og som er flinke til aa gi raad og si ifra naar noen blir for ekstreme. :)

Endret av Mea Culpa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...