Gjest Gjest Skrevet 20. mai 2009 #1 Skrevet 20. mai 2009 Jeg hadde en tråd her tidligere om at brudgom og svigers la planer for vårt bryllup uten meg. Nå har vi funnet en løsning på problemet, og begynner nå å planlegge et utendørsbryllup. Jeg lurer derfor på hva som er viktig å tenke på? Hva vi bør ha med, og ellers andre gode tips til den faktiske gjennomførelsen. Hvordan var ditt utendørsbryllup?
Rampolina Skrevet 20. mai 2009 #2 Skrevet 20. mai 2009 Det første som ramler inn i hodet mitt er en planB. Dersom virkelig drittværet skulle melde sin ankomst så sørg hvertfal for skikkelige telt eller hva dere skal ha. Og at gjestene slipper å gå i gress med høyhelte sko og bli leirete. At det er tilgang til ordentlige toaletter. At det er mulighet for varme (alt ettersom når dere skal ha bryllupet da, vel og merke) Ikke gøy å ha det guffent, da særlig ved regnvær hvor man kanksje blir litt våt. Kommer ikke på mer i farten, bare ramlet innom tråden:) Lykke til!
Arwen Skrevet 20. mai 2009 #3 Skrevet 20. mai 2009 Varme i teltet er superviktig. Har vært i bryllup uten og så godt som alle jentene satt og hutret under ullteppe på slutten av kvelden. Godt underlag er også ok. Tynne heler og gressplen er ikke verdens beste venner.
Gjest pastar Skrevet 21. mai 2009 #4 Skrevet 21. mai 2009 signerer på varme i telt, ordentlig underlag for å slippe ødelagt plen og gjørme, og skikkelig toaletter/stelleplass. med leie av disse tingene koster det like mye, og kanskje mer mer enn å leie vanlig lokale. skal man ha back-up må man jo betale for dette og, så bryllupet blir jo fort veldig dyrt, men.....
Millii Skrevet 21. mai 2009 #5 Skrevet 21. mai 2009 Vi skal ha utebryllup og da har vi så langt sørget for: -Å ha ekstra varme i tilfelle det blir kaldt -Pene fleece pledd man kan legge i fanget for de ekstra frysne. -tregulv under hele teltet -vifter i tilfelle det blir veldig varmt -toaletter og kjøkken i umiddelbar nærhet -mulighet til å flytte hele selskapet innendørs in case of emergency. Man vet jo aldri hvordan været blir i Norge, uansett om det er vår,sommer,høst eller vinter =) Oppbevaringsrom til vesker evt utetøy kan også være en fordel =) Lykke til
leirbål Skrevet 21. mai 2009 #6 Skrevet 21. mai 2009 Husk tregulv bort til doene også da. Det er ikke så morsomt å bli våt og sølete på bena når man skal på do.
Furstina Skrevet 22. mai 2009 #7 Skrevet 22. mai 2009 Vi var på ett bryllup där vigseln var inne i en kyrka och middag/fest i ett jättestort tält (det var ca 120 gäster där). Det var ett ordentligt festtält med golv. Toaletter hade de inomhus. Det är bra med information om att det är utomhus så damerna kan välja att inte ha sylvassa klackar/heler utan kanske breda klackar för att inte sjunka ner i gräset. Vi var mycket ute på när jag och maken gifte oss, och trots att det var väldigt varmt så var det lilla partytältet vi hade "ifall regnet" välkommet som skuggplats.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå