Neytiri Skrevet 19. mai 2009 #1 Skrevet 19. mai 2009 Vi har fått lånt lille volkswagen bjella til svigerfar. Vi skal ha litt bånd og skrive "Nygift" i bakruta......men så kommer det spørsmålet om bokser som henger fra baksiden av bilen.....vi gjerne ha de, men ka syns dere???? kosn får man festet disse?? Og så lurer eg på, må man stoppe og klippe disse av like etter kirken??kan jo ikke kjøre fort med de vel......
twinklestar Skrevet 19. mai 2009 #2 Skrevet 19. mai 2009 Vi har fått lånt lille volkswagen bjella til svigerfar. Vi skal ha litt bånd og skrive "Nygift" i bakruta......men så kommer det spørsmålet om bokser som henger fra baksiden av bilen.....vi gjerne ha de, men ka syns dere???? kosn får man festet disse?? Og så lurer eg på, må man stoppe og klippe disse av like etter kirken??kan jo ikke kjøre fort med de vel...... jeg ordnet bokser til hun jeg var forlover for og laerte at man iallfall maa bruke sterk traad!! for de falt raskt av, ble kuttet opp av de skarpe kantene der hullet paa boksen var... Ellers er det litt irriterende, og kanskje ja, en ide og stoppe etter en liten stund aa ta de av, iallfall hvis dere skal kjore en stund...
FireFairy Skrevet 19. mai 2009 #3 Skrevet 19. mai 2009 Jeg mener å ha hørt at det er noen regler for hvor langt en kan kjøre med disse boksene, men husker ikke hvor langt det var. Kanskje noen andre vet?
Neytiri Skrevet 20. mai 2009 Forfatter #4 Skrevet 20. mai 2009 Ja lurer på kor langt man kan eller orker....syns bare det er så utrolig søtt å kjøre fra kirken med det, men er jo ikke det største å klippe de av like etter. Noen som har peiling på kosn eg kan feste de???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå