fruenge Skrevet 22. juli 2003 #1 Skrevet 22. juli 2003 herrenge får utslett under armene i denne varmen. Venligvis bruker han Obsession stick, og jeg har en følelse av at den er for sterk for han. Noen tips om hva jeg skal kjøpe til han i dag? Ser i gamle tråder at dere anbefaler Biotherm, men er den bare til kvinner, elle fins den i en versjon til menn også. Kom gjerne med forslag, men ikke a typen som kjøpes i matbutikken.
Frk Doodad Skrevet 22. juli 2003 #2 Skrevet 22. juli 2003 Mr. Doodad synes det hjelper med spraydeo istedenfor deostick i varmen. Han har en spraydeo i hyllen for varme dager, tror det er Davidoff...hvis det skrives sånn da... :oops:
Midnattsol Skrevet 22. juli 2003 #3 Skrevet 22. juli 2003 Biotherm har deo for menn også. (Biotherm Homme) "Truth" fra CK lukter også godt.
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 22. juli 2003 #4 Skrevet 22. juli 2003 Biotherm Homme for menn kommer i både stick, roll-on og spray. Flasken er grå/hvit og er en del av Biotherms store Herrelinje. Prisen ligger på ca 150 kr og er absolutt å anbefale. Til kvinner er den blå/hvite deoen fra samme merke super. Minnie
fruenge Skrevet 22. juli 2003 Forfatter #5 Skrevet 22. juli 2003 Minnie. Biotherm por homme tror du ikke dettet er en mildere deodorante enn de som inneholder pafyme som f.eks Obsession ?
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 22. juli 2003 #6 Skrevet 22. juli 2003 Minnie. Biotherm por homme tror du ikke dettet er en mildere deodorante enn de som inneholder pafyme som f.eks Obsession ? Den er mye mye mildere. Minnie
Midnattsol Skrevet 22. juli 2003 #7 Skrevet 22. juli 2003 Og bor du i Oslo har de tilbud på både dame og herre-deodoranter fra Biotherm på parfymeriet på Colosseumsenteret.
Gjest Cruella Skrevet 22. juli 2003 #8 Skrevet 22. juli 2003 Jeg liker duften av Van Gils' "Between sheets".
VesleBråka Skrevet 22. juli 2003 #9 Skrevet 22. juli 2003 Du kan kjøpe Cosmica for menn på apoteket (har både med og uten parfyme, men den uten lukter litt "kjemisk") og så kan han bruke cologne eller after shave for duften sin del. Cosmica har også den fordelen at den ikke avfarver på hvite klær under armene hvis man svetter (gult i armhulen er IKKE særlig pent). Jeg bruker selv Cosmica hele året, den lukter veldig svakt og krangler ikke med parfymen. Og jeg har ingen gule ringer under armene på mine klær :D
fruenge Skrevet 22. juli 2003 Forfatter #10 Skrevet 22. juli 2003 Jeg har nå kjøpt Biotherm por homme og fikk med meg tilbudet. Tusen takk for hjelpen jenter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå