Gjest Gjest_Zebra_* Skrevet 19. mai 2009 #1 Skrevet 19. mai 2009 Kvinner, har jeg lest og hørt, kan ofte føle at "noe er galt" og skjønte før det ble avdekket at mannen hadde vært utro? Vel, hvordan føles den intuisjonen, som en liten redsel eller som noen puslebiter som ikke passer sammen? Hvor lenge kan en mann, selv en snill og god en, leve uten sex, han har sagt at han onanerer hver dag i dusjen, han har forsåvidt ikke endret noen spes oppførsel; Han jobber sent, ringer og sier at han er mer forsinket pga jobben eller trafikken o.l, men han sitter mer med mobilen. Er det min redsel som narrer meg eller er dette intuisjon?
Gjest Gjest Skrevet 19. mai 2009 #3 Skrevet 19. mai 2009 Hvor lenge kan en mann, selv en snill og god en, leve uten sex, Uten logisk grunn, ikke lenge...
Gjest Illiya Skrevet 19. mai 2009 #4 Skrevet 19. mai 2009 Kvinner, har jeg lest og hørt, kan ofte føle at "noe er galt" og skjønte før det ble avdekket at mannen hadde vært utro? Vel, hvordan føles den intuisjonen, som en liten redsel eller som noen puslebiter som ikke passer sammen? Hvor lenge kan en mann, selv en snill og god en, leve uten sex, han har sagt at han onanerer hver dag i dusjen, han har forsåvidt ikke endret noen spes oppførsel; Han jobber sent, ringer og sier at han er mer forsinket pga jobben eller trafikken o.l, men han sitter mer med mobilen. Er det min redsel som narrer meg eller er dette intuisjon? Hvorfor må en mann som har en kone/samboer leve uten sex? Såfremt det ikke skyldes sykdom, er vel sex endel av det som er et forhold? Hvis man ikke vil ha sex med mannen sin, er man da i sin rett til å nekte mannen et sexliv?
Gjest Gjest Skrevet 20. mai 2009 #5 Skrevet 20. mai 2009 [quote name='Gjest_Zebra_*' date='19.05.2009 (23:51) ' post='6930269' Er det min redsel som narrer meg eller er dette intuisjon?
Gjest Gjest Skrevet 20. mai 2009 #6 Skrevet 20. mai 2009 Intuisjonen teller mye. Noen har større kontakt med sin intuisjon, andre mindre. Hvis du stadig går rundt og føler deg sjalu og uttrygg så er det kanskje ikke riktig å blande inn intuisjonen. Kansjke du trenger en oppgradering på selvbildet ditt? Si til deg selv at du er ei flott jente! Jobb med dette.. -så tror jeg kanskje mistenksomheten blir mindre? Forøvrig når det gjelder denne intuisjonen; kjenn skikkelig etter i magen når du kommer over noe du er "redd eller mistenksom" for. Hva sier magefølelsen din deg? Ingen enkel situasjon å være usikker.. Sender deg en klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå