ecathari Skrevet 19. mai 2009 #1 Skrevet 19. mai 2009 Hei Jeg hørte her om dagen om en ny behandlingsform ved et spa jeg går på nå før bryllupet mitt.. De har fått inn en ny slankemetode som slanker og strammer opp. Dte var helt nytt, og jeg hadde det litt travelt, så hudterapauten min fikk ikke gitt meg noe særlig informasjon om det.. Så nå lurer jeg på om noen her har hørt om eller prøvd cryotherapi som slanke/oppstrammings metode? Takknemlig for svar
galskap Skrevet 20. mai 2009 #2 Skrevet 20. mai 2009 Hei Jeg hørte her om dagen om en ny behandlingsform ved et spa jeg går på nå før bryllupet mitt.. De har fått inn en ny slankemetode som slanker og strammer opp. Dte var helt nytt, og jeg hadde det litt travelt, så hudterapauten min fikk ikke gitt meg noe særlig informasjon om det.. Så nå lurer jeg på om noen her har hørt om eller prøvd cryotherapi som slanke/oppstrammings metode? Takknemlig for svar hei=) aldri hørt om den metoden nei. men har selv prøvd resolution7 på mage/håndtak/rygg. gikk inn 2cm da jeg prøvde og det holdt seg sånn lenge. men lønner seg vel å ta flere ganger. men dette strammer opp, fjerner cellulitter og man får ut avfallsstoffer i kroppen=) søk på navnet på google så finner du hjemme siden dems og der står det også hvor de utfører det=) lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå