Gå til innhold

Hvor mye betaler du på treningssenteret ditt?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kr 310 pr mnd.

Det inkluderer fri tilgang til Tøyenbadet og Nautilus + gratis time med treningsveiledning. Åpningstidene er litt snevre.

Gjest Gjest
Skrevet

270; tilgang på baseng, badstue .....

Skrevet

175kr, tilgang til hele senteret med alt av timer, og så mange veiledninger man ønsker. Og hvis det er helligdag eller noe, så senteret "vårt" er stengt, trener vi gratis på det andre senteret kjeden har i vår by.. :)

I tillegg er det tidenes beste instruktører der, med skikkelig utdannelse og erfaring. Innen sykepleie, ernæring, bodybuild, etc etc etc.. :)

Elsker treningssenteret mitt! :rødme:

Skrevet

349 i mnd, tilgang på senter over hele byen og i nabobyer. Bra åpningstider og masse forskjellige timer å velge i mellom, alle "vanlige" ting et treningssenter har i tillegg til squash, basseng og frokost om man trener på morgenen.

Gjest Gjest_hei_*
Skrevet

550 for ett år. Stort utvalg i diverse timer (aerobic, spinning, yoga, pilates), tilgang på flere idrettshaller og styrkerom.

Gjest Gjest
Skrevet

Bedriftsabonnement SATS 290 kr/mnd, aerobic, spinning, styrkesal, bra åpningstider.

Savner basseng!

Gjest CookieMonster
Skrevet

Jeg betaler 1400 kr i året der jeg går. Er student da, så jeg kan benytte meg av alle sio sine treningssentre i oslo.

Skrevet

550 kr i året - studentpris på NTNUi. Tilgang til fellestimer, som aerobic, yoga, spinning etc og flere styrkerom. Og man får tilgang til mange andre aktiviteter som squash, klatring, dans etc (masse idrettsforeninger) for til en billig penge.

Før trente jeg på Elixia til 3360kr per år (svindyrt!) - og det fikk jeg gjennom jobben.

Skrevet

430kr per mnd på sats. har da tilgang til alle timer på senteret og badstue.

Skrevet

300 kr pr mnd.

En grei pris, dette er bare til trening i sal.

Skrevet (endret)

.

Endret av Fantomina
Skrevet
Samme. Bare at jeg går på Høgskolen, så jeg skal vel betale 750 kr i året (var NTNU-student i fjor, så de oppdaterte bare kortet mitt i høst uten å spørre om semesterkort).

Hvorfor koster det mer på HiST?

Gjest strykebrett
Skrevet
Hvorfor koster det mer på HiST?

Jeg tror det er fordi treningssenterene står på NTNU sine tomter. Om det er NTNU eller SiT som eier bygningene er jeg ikke sikker på, men jeg tror at NTNU har stått for mer av fiansieringen.

Skrevet

248,- i mnd. Har tilgang på stort, nytt styrkerom, kondisjonsmaskiner (sykler, elipsemaskiner, tredemøller, romaskiner), to saler med fellestimer og spinningsal. Er veldig fornøyd, men kunne gjerne hatt tilgang på svømmebasseng.

Skrevet

Betaler 600,- mnd. Elixia medlemskap.

Skrevet (endret)

.

Endret av Fantomina
Skrevet

Trener på Elixia, og betaler 150 kr. per mnd. gjennom jobben.

Gjest Gjest
Skrevet

Må man være student for å trene på NTNU sine sentre? Kan man betale semesteravgift bare for å få tilgang til treningen, uten å ta noen eksamener? Virker jo veldig billig og bra...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...