Gjest Gjest_Becky_* Skrevet 19. mai 2009 #1 Skrevet 19. mai 2009 Vi har tenkt å spille koselig rolige kjærlighetssanger som setter gjestene i stemning før vielsen begynner. Vielsen er humanistisk. Hva er deres favoritt-kjærlighetssanger? Gjerne noen dere får skikkelig frysninger på ryggen av Alle forslag taes imot med stor takk
Gjest Gjest_Vanija_* Skrevet 19. mai 2009 #2 Skrevet 19. mai 2009 I love you till the end :rødme: Her Dersom du synes sangen ikke var så pen -> se filmen P.S I love you, og du vil elske sangen Liker også "Lady of my life" av Maria Solheim
Gjest Gjest_Becky_* Skrevet 20. mai 2009 #3 Skrevet 20. mai 2009 I love you till the end :rødme: Her Dersom du synes sangen ikke var så pen -> se filmen P.S I love you, og du vil elske sangen Liker også "Lady of my life" av Maria Solheim Tusen takk Begge sangene går rett inn på lista og filmen skal jeg definitivt se i tiden før bryllupet. Da skal jeg konsentere meg om å slappe av og kose meg. Virker som en gråtefilm det der, men ikke avslør noe Takk igjen
NorthFace Skrevet 20. mai 2009 #4 Skrevet 20. mai 2009 Av längtan til dig http://www.biarne.nu/vackraste.html
Gjest Gjest_Becky_* Skrevet 20. mai 2009 #5 Skrevet 20. mai 2009 Av längtan til dig http://www.biarne.nu/vackraste.html Hører på den på youtube nå Kjempefin Tusen takk
Gjest Gjest Skrevet 20. mai 2009 #6 Skrevet 20. mai 2009 Öppna din dörr Ännu doftar kärlek Den finaste eg veit Äntligen på väg
^^Belle^^ Skrevet 20. mai 2009 #7 Skrevet 20. mai 2009 Mine favoritter :rødme: : Goo Goo Dolls - Before It's Too Late Gavin Rossdale - Love Remains the Same Goo Goo Dolls - Iris Rascal Flatts - Bless the Broken Road Takida - Molly Sue Oleander - Halo Bic Runga - Sway Lonestar - Amazed
GodsChild Skrevet 20. mai 2009 #9 Skrevet 20. mai 2009 Anthony Hamilton - I Know What Love's All About Shirley Murdock - You Are My Ministry Tarralyn Ramsey - Unconditional Love Alicia Keys - If I Ain't Got You Zapp & Roger - I Wanna Be Your Man Brian McKnight - Crazy Love Nancy Wilson - All Night Long Brian McKnight - Everytime You Go Away Faith Evans - True Love Chris De Burgh - Lady in Red Luther Vandross - Here and Now Eric Benét & Tamia - Spend My Life with You Brian McKnight - Back At One Milestone - I Care About You Patti LaBelle - Love, Need And Want You Diana Ross & Lionel Richie - Endless love Luther Vandross - A house is not a Home Freddie Jackson - You Are My Lady Jaheim - Forever Lyfe Jennings - Let's Stay Together
Gjest Gjest Skrevet 21. mai 2009 #10 Skrevet 21. mai 2009 (Love lift us) Up where we belong Lady in red ..og en dansk sang som heter "Kjærlighetsvisa" (eller kanskje de staver det annerledes... kærlighedsvisen??)
Gjest Gjest Skrevet 21. mai 2009 #11 Skrevet 21. mai 2009 kashmir - Ruby over Diamonds kjærlighetsvise
robotkalle Skrevet 21. mai 2009 #13 Skrevet 21. mai 2009 Peter Gabriel - In your Eyes Joni Mitchell - Court and Spark Sting - When we dance Meja/Ricky Martin - Private Emotion Nickleback - Far Away Seal - Wedding Day (kitschy- men burde passe ganske bra ) Aerosmith - I don't wanna miss a thing Neil Young - Unknown Legend
Gjest Gjest_Becky_* Skrevet 21. mai 2009 #15 Skrevet 21. mai 2009 Masse fine sanger her Tusen takk Det er som sagt en humanistisk vielse, så religiøse sanger går ikke
Wenke Skrevet 21. mai 2009 #16 Skrevet 21. mai 2009 Lets make love - faith hill og tim mcgraw I'll walk - bucky covington Finast eg veit - hellbillies Gammal drøm chances are - martina mc bride og bob seger
robotkalle Skrevet 21. mai 2009 #17 Skrevet 21. mai 2009 Denne sangen rocker bra: Eric Clapton + BBKing - Marry You http://www.youtube.com/watch?v=X-UBeovn8N8
Gjest Også humanetiker Skrevet 22. mai 2009 #18 Skrevet 22. mai 2009 Vi skal bruke "She's my kind of rain" Tim McGraw i vår humanistiske vielse :rødme:
Gjest Gjest Skrevet 22. mai 2009 #19 Skrevet 22. mai 2009 Her var det mange gode forslag! Jeg satte dem sammen til en liste for meg selv, og den er kanskje interessant for andre også. Hvis alle som svarer etter meg skriver inn sine forslag der de passer (alfabetisk) får vi en veldig fin liste etter hvert! Noen som vil være med? Nye tilskudd på listen kan stå med fet skrift? A house is not a Home - Luther Vandross All Night Long - Nancy Wilson chances are - martina mc bride og bob seger Back At One - Brian McKnight Court and Spark - Joni Mitchell Crazy Love - Brian McKnight Endless love - Diana Ross & Lionel Richie - Eric Benét & Tamia - Spend My Life with You Everytime You Go Away - Brian McKnight Far Away - Nickleback Finast eg veit - hellbillies Forever - Jaheim Gammal drøm Here and Now - Luther Vandross - I Care About You - Milestone I don't wanna miss a thing - Aerosmith If I Ain't Got You - Alicia Keys I Know What Love's All About - Anthony Hamilton I'll walk - bucky covington In your Eyes -Peter Gabriel I Wanna Be Your Man - Zapp & Roger Jag gjer deg min morgon - Fredrik Åkerstrøm kjærlighetsvise ..og en dansk sang som heter "Kjærlighetsvisa" (eller kanskje de staver det annerledes... kærlighedsvisen??) Lady in Red - Chris De Burgh Lets make love - faith hill og tim mcgraw Let's Stay Together - Lyfe Jennings Marry You - Eric Clapton + BBKing http://www.youtube.com/watch?v=X- Patti LaBelle - Love, Need And Want You Private Emotion - Meja/Ricky Martin Ruby over Diamonds - kashmir "She's my kind of rain" Tim McGraw True Love - Faith Evans Unconditional Love - Tarralyn Ramsey Unknown Legend - Neil Young (Love Lift Us) Up where we belong Wedding Day - Seal (kitschy- men burde passe ganske bra ler.gif ) When God made you !! When we dance - Sting You Are My Lady - Freddie Jackson You Are My Ministry - Shirley Murdock You raise me up - Josh Groban
Gjest Gjest Skrevet 9. juli 2009 #20 Skrevet 9. juli 2009 Her var det mange gode forslag! Jeg satte dem sammen til en liste for meg selv, og den er kanskje interessant for andre også. Hvis alle som svarer etter meg skriver inn sine forslag der de passer (alfabetisk) får vi en veldig fin liste etter hvert! Noen som vil være med? Nye tilskudd på listen kan stå med fet skrift? A house is not a Home - Luther Vandross All Night Long - Nancy Wilson chances are - martina mc bride og bob seger Back At One - Brian McKnight Court and Spark - Joni Mitchell Crazy Love - Brian McKnight Endless love - Diana Ross & Lionel Richie - Eric Benét & Tamia - Spend My Life with You Everytime You Go Away - Brian McKnight Far Away - Nickleback Finast eg veit - hellbillies Forever - Jaheim Gammal drøm Here and Now - Luther Vandross - I Care About You - Milestone I don't wanna miss a thing - Aerosmith If I Ain't Got You - Alicia Keys I Know What Love's All About - Anthony Hamilton I'll walk - bucky covington In your Eyes -Peter Gabriel I Wanna Be Your Man - Zapp & Roger Jag gjer deg min morgon - Fredrik Åkerstrøm kjærlighetsvise ..og en dansk sang som heter "Kjærlighetsvisa" (eller kanskje de staver det annerledes... kærlighedsvisen??) Lady in Red - Chris De Burgh Lets make love - faith hill og tim mcgraw Let's Stay Together - Lyfe Jennings Marry You - Eric Clapton + BBKing http://www.youtube.com/watch?v=X- Patti LaBelle - Love, Need And Want You Private Emotion - Meja/Ricky Martin Ruby over Diamonds - kashmir "She's my kind of rain" Tim McGraw True Love - Faith Evans Unconditional Love - Tarralyn Ramsey Unknown Legend - Neil Young (Love Lift Us) Up where we belong Wedding Day - Seal (kitschy- men burde passe ganske bra ler.gif ) When God made you !! When we dance - Sting You Are My Lady - Freddie Jackson You Are My Ministry - Shirley Murdock You raise me up - Josh Groban The Story - Brandi Carlile (fineste sangen ever)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå