Gå til innhold

Hvilke bryllupsmagasiner har du lest?

Fremhevede innlegg

Gjest Helenius
Skrevet

Jeg har tenkt meg om. Felix, du kan jo få kjøpe hårspesialet for rundt 479,50. Man tar jo litt for frakt. 79,50 ble for usselt, synes jeg. Når det først handler om bryllup... :blunke:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har vært flink jente og ikke gått amok på Narvesen, har holdt meg i trøya hver gang, med det resultat at jeg ikke har kjøpt et eneste blad :o . Hvordan kunne dette skje? Jo jeg klarte ikke å velge, og jeg skulle jo ikke gå amok å kjøpe alle :ler: .

Men min snille kommende svigerinne var i USA for en tid tilbake og kjøpte det tykkeste bryllupsmagasinet hun kom over; The Knot (de har også hjemmeside). Her var det tonnevis av brudekjoler og diverse annen informasjon, men ikke så mye om tilbehør, frisyrer og blomster. Synes likevel at bladet har vært nyttig og drømmer meg litt bort i reportasjene dere om bryllupsreiser ja :).

Skrevet

Jeg har lest alle, som blir gitt ut her i Danmark.

Tidens Bryllup

Wedding

Bryllupsmagasinet

Og mange andre, som jeg ikke kan komme på hva heter akkurat nå.

Skrevet

Har foreløpig surfet mest på nett, men gleder meg til å fråtse i bladene også :lol: Foreløpig har jeg "kun" kjøpt Wedding...

Skrevet

Har nok bare lest ett eneste blad... En av "Ditt Bryllup" bladene. Ble veldig skuffa da. Bladet var så fult av reklame, og hadde ikke særlig mange lyspunkter, untatt en artikkel om brudgommens klær.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...