Felix Skrevet 22. juli 2003 #1 Del Skrevet 22. juli 2003 Hei. Hvilke bryllupsmagasiner vil du anbefale andre å lese? Og hva er viktig for deg når du ser i et bryllupsmagasin? Selv ser jeg etter tilbehør, sminke og frisyrer. Leste akkurat Wedding i går og fikk faktisk mye bra tips til hva det kan være morsomt å ha bilder av fra bryllupet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Augustbrud02 Skrevet 22. juli 2003 #2 Del Skrevet 22. juli 2003 Da jeg gifte meg i fjor kjøpte jeg følgende blader: -Ditt Bryllup -Bryllupsmagasinet -Wedding -Wedding Flowers Mest fornøyd var jeg med Wedding Flowers, som var et kjempeflott blad! Det jeg så mest etter i bladene var blomster, frisyrer og andre småtips til selve organiseringen av bryllupet. Jeg kikket også etter tips til bordkort o.l. Desverre fikk jeg ikke så mange tips fra disse bladene, bortsett fra Wedding Flowers. Buketten min var inspirert fra en bukett derfra og jeg leste masse i det bladet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaktus Skrevet 22. juli 2003 #3 Del Skrevet 22. juli 2003 Jeg så etter smykker, frisyrer, buketter og kjoler, og leste en blanding av norske og engelske blad. Skjønner meg ikke helt på slike "moderne" bilder der man ikke kan se kjolen i det hele tatt... Spesielt når det da står navn og pris på kjolen under bildet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 22. juli 2003 #4 Del Skrevet 22. juli 2003 Ditt Bryllup Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest La Guapa Skrevet 22. juli 2003 #5 Del Skrevet 22. juli 2003 Jeg har kjøpt alt som finnes å få kjøpt. Jeg ser mest etter ideer som kan gjøre bordet litt spesiellt eller andre ideer til festen. Jeg elsker å lage ting selv så mange kvelder har gått med til klipping og liming fordi jeg har fått en ide fra et blad. Fant bryllupskaken i et engelsk bryllupsblad! DRITLEKKER! La Guapa :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felix Skrevet 22. juli 2003 Forfatter #6 Del Skrevet 22. juli 2003 Jeg har "bare" lest Bide Brides Wedding De to førstnevnte kunne jeg vært foruten. Kjedelig og lite inspirerende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Helenius Skrevet 22. juli 2003 #7 Del Skrevet 22. juli 2003 -Ditt Bryllup -Bryllupsmagasinet -Wedding -Wedding Flowers Jeg har kjøpt akkurat de samme bladene! De to norske kjøpte jeg fordi jeg ikke ante noe om brylluper. Da de kom, hadde jeg allerede bestemt meg for kjole, så det var ikke så interessant å se på. Jeg fikk mye ut av Bryllupsmagasinets artikler om skikk og bruk, men irriterte livskiten ut av meg over uhyre dårlig språk og mange skrivefeil. (Tydelig oversatt fra svensk og/eller dansk!) Dessuten var det skjemt av artikler i grenseland mellom journalistikk og reklame. Dårlig, synes jeg. Jeg syntes heller ikke bilder og layout var noe å hoppe i taket for. Ditt Bryllup syntes jeg var helt OK. De var bedre på foto, men jeg kan til dels være enig med den over her som sa at det var frustrerende å bare se en bitteliten del av kjolen. Ellers har jeg kjøpt Wedding Flowers for å se på blomster, men det bladet hadde stort sett veldig tradisjonelle buketter. Det var imidlertid greit for å se hva som finnes av blomster! Wedding har jeg ikke lest så nøye, det kjøpte jeg mest fordi det fulgte med et hårspesial. Men som Felix sier: Jeg fikk en del gode ideer til hva det kan være gøyalt å ta bilder av! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felix Skrevet 22. juli 2003 Forfatter #8 Del Skrevet 22. juli 2003 Jeg fikk ikke noe hårspesial... :cry: Jeg kjøpte det i går. Har du siste utgave? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusekatt Skrevet 22. juli 2003 #9 Del Skrevet 22. juli 2003 Ditt Bryllup, Bryllupsmagasinet og Allt om Bröllup eller noe sånt. Savnet også mer ordentlige bilder av kjolene (slik at man ser hele kjolen), samt mer om hår og sminke. De kunne også hatt mer om undertøy, synes jeg. Ellers har jeg brukt nettet flittig, og fått mange svar her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 22. juli 2003 #10 Del Skrevet 22. juli 2003 Jeg har ca tyve kilo med sånne blader fra Norge, Sverige, Finland, England, Danmark, Frankrike, Spania og Italia. Synes egentlig de norkse er kjedelig, og liker de engelske best. Demitrios har for eksempel egne magasiner de gir ut... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felix Skrevet 22. juli 2003 Forfatter #11 Del Skrevet 22. juli 2003 Ja, jeg så det. Bladde gjennom (som den sniken jeg er), og det er stort sett bare bildene fra internettsiden deres. Hvilke andre anbefaler du da Tex? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 22. juli 2003 #12 Del Skrevet 22. juli 2003 Skal gå gjennom og hoste opp noen navn..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Helenius Skrevet 22. juli 2003 #13 Del Skrevet 22. juli 2003 Jeg fikk ikke noe hårspesial... :cry: Jeg kjøpte det i går. Har du siste utgave? Eh, jeg vet ikke... Jeg kjøpte det for et par uker siden på Heathrow for å la meg underholde på flyturen til Singapore... Det kommer sikkert til landet etterhvert, men for å være ærlig, var det ikke noen hårspesial å skryte av. De fleste brudene hadde bare fønet håret og satt i en tiara, og omtrent ingen av dem hadde frisyrer med slør, så sånn sett var det et bortkastet kjøp for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soul Skrevet 22. juli 2003 #14 Del Skrevet 22. juli 2003 Jeg har kjøpt og lest : -Ditt Bryllup -Bryllupsmagasinet -Instyle wedding -Cosmopolitan BRIDE -Wedding and home Helt ok de fleste syns jeg, liker nok de norske best selvom det er vel mye artikler om etikette o.l i dem etter min smak. Jeg har vært mest interessert i kjoler, hårfrisyrer, blomster, sminke og pleie, og oversikt til planleggingen. Det er selvfølgelig kjekt med tips og råd om etikette,taler o.l. for de som ønsker det, men det er altså ikke det jeg har sett mest etter.Har vært i en del bryllup og har igrunn ikke lurt på så mye i den forbindelse. Instyle hadde lite tradisjonelle kjoler, her var det mer trend og dyrere design-kjoler som Vera Wang m.m. for de som ønsker det. Skulle gjerne hatt et blad med BARE masse masse kjoler jeg Men egentlig så syns jeg at bryllupsforumet her på KG og andre nettsider slår alle bladene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@shygirl@ Skrevet 24. juli 2003 #15 Del Skrevet 24. juli 2003 Ditt bryllup og bryllupsmagasinet, og må si jeg var mest fornøyd med sistnevnte... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Helenius Skrevet 24. juli 2003 #16 Del Skrevet 24. juli 2003 Jeg fikk ikke noe hårspesial... :cry: Jeg kjøpte det i går. Har du siste utgave? Du, Felix! Nå så jeg det bladet jeg kjøpte på Narvesen - og helt riktig, hårspesialet var ikke med. Det jeg kjøpte var pakket inn i plast, og hårspesialet lå vedlagt som et lite hefte. Sorry! Du kan jo få mitt, men så interessant var det egentlig ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felix Skrevet 24. juli 2003 Forfatter #17 Del Skrevet 24. juli 2003 Jo, jeg vil gjerne ha ditt!! Narvesen har kanskje tatt ut "Hårspesial" av plasten for å selge det alene, til blodpris.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Helenius Skrevet 24. juli 2003 #18 Del Skrevet 24. juli 2003 Jo, jeg vil gjerne ha ditt!! Narvesen har kanskje tatt ut "Hårspesial" av plasten for å selge det alene, til blodpris.. Hehe, jeg synes jeg ser utstillingen: Tusen små bladspesialer i str. 10*15 henger rundt om i vinduet. Den tynne blekka med bittesmå bilder av bruder som stort sett bare har fått håret fønet og påsatt en tiara, selges nå for KUN kr. 79, 50! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frosken Skrevet 24. juli 2003 #19 Del Skrevet 24. juli 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felix Skrevet 24. juli 2003 Forfatter #20 Del Skrevet 24. juli 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå