Gjest irriter Skrevet 19. mai 2009 #1 Skrevet 19. mai 2009 Hei! Jeg og gutten min har vært sammen i to år. I det siste har det gått litt dårlig, der manko på sex og nærhet for min del var en stor del av grunnen. At vi ikke kan finne på noe annet en tv irriterer meg også. Har sport han flere ganger om han er flau over meg, er jeg stygg ol. Lurer på hva det er siden vi så sjelden finner på noe offentlig og aldri går ut sammen. Så bestemt vi oss for å prøve igjen for 2 månder siden. Sexen har blitt mye bedre og vi har sex opptil 3 ganger i uka av og til:D Selv om jeg vil ha hver dag, men kan ikke få alt heller:P Det som plager meg er at vi fremdeles ikke finner på noe, er bare kompiser kompiser, mer enn før bruddet. Sagt dette til han, men svaret er at jeg må gi han mer tid. Men det som er at jeg ikke klarer å gi han mer tid. Blir galen av å ha det slikt, er ganske sårende at min egen samboer ikke finner interesse av å være med meg. Så nå har jeg sagt jeg ikke vil se an på to uker før eksamene mine er over, blir helt galen av dette. Vet dette er rotete skrevet, men akkurat nå er jeg bare så lei meg at jeg ikke orker å tenke på hvordan jeg formulerer meg. Jeg har veldig stort behov for å være med han holden rundt han, nå bor jeg hjemme for øyeblikket, så får sitt han nokså lite. Han sier han kan komme her å legge seg. Men er det som er hele poenget, jeg er lei av dette hei hade / natta forholdet. Når jeg sier dette forstår han ikke hva jeg klager over for han har tilbudt meg at vi kan sove sammen.
Gjest brutal_mann Skrevet 19. mai 2009 #2 Skrevet 19. mai 2009 Dump fyren og finn en du har _noe_ til feles med i alle fal. Eller har du tenkt å ha det slik som dette i 60 år til?
Gjest Gjest Skrevet 20. mai 2009 #3 Skrevet 20. mai 2009 Jeg skjønner ikke helt...hva er det du ønsker deg? At han skal tilbringe mer tid med deg? Eller er det så at han ikke vil vise seg offentlig med deg? Tror du må forklare litt bedre.
Gjest ts Skrevet 20. mai 2009 #4 Skrevet 20. mai 2009 Jeg skjønner ikke helt...hva er det du ønsker deg? At han skal tilbringe mer tid med deg? Eller er det så at han ikke vil vise seg offentlig med deg? Tror du må forklare litt bedre. Det som er at når vi finner på noe er det kun tv. Jeg føler det er så fattig og kun se tv med samboeren min, vil gjerne gjøre andre ting. Men dette er utrolig vanskelig for han for han er så knyttet til tven. Jeg klarer ikke å forstår hvorfor tven, (nesten) er viktigere enn meg. Jeg kan tenke meg å gå turerer, spille spill, gå ut å ta en pils, bake sammen, kino osv. Mens han er den ultimate oppskriften for en kveld å se tv! Blir så irritert =( Svaret på at jeg orker ikke noe mer av dette tvforholdet, er at jeg må gi han mer tid. Men jeg klarer ikke å forstå hvorfor det ikke er bara å starte nå. Grunnen til at han er me kompiser er fordi der ser de tv. Jeg har ikke noe imot å se tv ein kveld synes det er koselig, men når det er kun snakk om det vi har gjort sammen nesten, vil jeg heller finne meg en som faktisk kan skru av den boksen. Finnes det flere her som er knyttet til tven, og kan forklare meg hvordan det er mulig at den kan føre til et brudd? Jeg vil ikke leve livet mitt med en slik mann, det har jeg bestemt meg for.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå