Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja altså, hvor har du kjøpt din aller beste BH?

En som sitter bra på, er komf. og er pen å se på, en som løfter og former.

Hvor har du kjøpt din. Kom med både butikker og nettbutikker.

Videoannonse
Annonse
Gjest gjestK
Skrevet

Hei:)

Jeg vil absolutt anbefale Change. Der får du god hjelp til å finne riktig str og de har mange str og modeller å velge mellom så det skal ikke være vanskelig å finne en eller fler som passer perfekt til deg:) JEg lover deg du handler ingen andre steder igjen:)

Skrevet

Marinka på Liertoppen

Skrevet

Victoria secret, da jeg var i usa. Kjempeglad i de bh'ne jeg kjopte der! Kjopte flere like i forskjellig farger. Fant ogsaa en stroppelos som passa kjempegodt, synes vanligvis det er kjempevanskelig aa finne stroppelose bh'r.

Skrevet

La Senza!

Skammer meg ikke for å si at jeg ble stående og se på meg selv i speilet i butikken og tenke "Ooh, sexy lady..!" - fnis-fnis....:)

Jeg har ikke verdens største fordeler, men med BH fra La Senza har jeg faktisk kløft (jøje meg!!!) uten at det resulterer i at de ser flate ut fra siden, og de ser naturlige ut. Kan anbefales!!

:)

Gjest Stjernedryss
Skrevet

Jeg er fornøyd med "Perfect Bra" fra H&M jeg.

Skrevet

Vet noen hvor man får kjøpt BH med sån gummi-aktig- kant slik at den sitter uten å flytte på seg??

Skrevet

Alle mine beste bh'er har jeg kjøpt på LaLina på St.hanshaugen i Oslo - ingen over og ingen ved siden. Jeg har handla bher på Change, på Bravissimo, på undertøysmagasinet - i USA... La Lina er og blir det beste stedet.

De har også sånn med gummikant ;)

Gjest Catwoman
Skrevet

På cubus faktisk. Nå har jeg aldri prøvd noen rådyre merker da, men den jeg har funnet fra cubus er super. Har tre like. De er helt enkle, uten noen sømmer, skjært med laser - så de blir ikke klumpete under klærne. Får fin kløft i de :sjarmor: men uten å få dobbeltpupp.

De er i et glatt litt gummiaktig stoff. De er helt supre. Tror jeg skal kjøpe et par til, i tilfelle modellen går ut.

Skrevet

Jeg tror jeg har samme favoritt-bh som Catwoman! :) Har kjøpt to stykker hittil, men tror jeg skal kjøpe flere. Kjøpte den første i vill panikk fordi jeg måtte ha en grei bh som man kunne ta av stroppene på, og da rasket jeg med en slik. Når jeg kom hjem og fikk prøvd den skikkelig, fant jeg ut at den var helt fantastisk! Et par dager senere kjøpte jeg den andre også. :)

Skrevet

Mine beste bh'er kommer fra LaLina :)

Skrevet

Mine beste er fra Lindex. De har et enormt utvalg, så har nok prøvd 20 BHer for hver som passer, men det hender jeg finner en som bare er perfekt ;)

Skrevet
Hei:)

Jeg vil absolutt anbefale Change. Der får du god hjelp til å finne riktig str og de har mange str og modeller å velge mellom så det skal ikke være vanskelig å finne en eller fler som passer perfekt til deg:) JEg lover deg du handler ingen andre steder igjen:)

Er enig i denne! De som jobber der er flinke og veldig hyggelige. Også har de masse snasent undertøy! :)

Skrevet

Det lille under på Paleet i Oslo. Helt fantastisk service og den desidert beste BH-en jeg noen gang har eid! Merket er Marie Jo.

Gjest Gjest
Skrevet

Min aller fineste bh kommer fra Elle McPherson sin kolleksjon, kjøpte den da jeg var i Australia. Den gir god støtte og jeg ser supersexy ut i den :sjarmor:

Skulle bare ønske jeg hadde kjøpt flere :(

Gjest JulieB
Skrevet

Min favoritt kommer fra wonderbra! Bestilte den fra figleaves.com og den er superduper! :)

Skrevet (endret)

Min favoritt er Freya, denne modellen.

Har kjøpt den på LaLina (det var der jeg kjøpte den første gang), og ellers kjøper jeg den på ulike nettsteder når jeg kommer over en god pris.

Men hva man liker av BH kommer veldig ann på størrelsen da...

Endret av Sunshine

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...