Gå til innhold

Hvordan sjekke..

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_blå_*
Skrevet

Hei :) Vi skal nå selge leiligheten våres. Borettslag/boligbyggelag leilighet.

Er det en plass på nett hvor jeg kan sjekke ut hvor mye de forskjellige leilighetene er blitt solgt for tidligere? Jeg vet at den ene leiligheten i rekka her hadde prisantydning på 850 000. Det var ett oppussingsobjekt. Alt måtte rives og pusses opp. Men vet ikke hvor mye den ble solgt for. Her har jeg pusset opp og litt var oppusset før vi flyttet inn. Og vet at en annen leilighet i samme nabolag hadde prisantydning på 1,2mill, og der var badet pusset opp og utvidet. Litt interresant å se hvor mye det har ligget på rundt omkring her.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det en plass på nett hvor jeg kan sjekke ut hvor mye de forskjellige leilighetene er blitt solgt for tidligere? Jeg vet at den ene leiligheten i rekka her hadde prisantydning på 850 000. Det var ett oppussingsobjekt. Alt måtte rives og pusses opp. Men vet ikke hvor mye den ble solgt for. Her har jeg pusset opp og litt var oppusset før vi flyttet inn. Og vet at en annen leilighet i samme nabolag hadde prisantydning på 1,2mill, og der var badet pusset opp og utvidet. Litt interresant å se hvor mye det har ligget på rundt omkring her.

Du kan jo gå inn på finn.no og se om det selges noen leiligheter i borettslaget deres, også ringe megleren.

Skrevet (endret)

Du kan kontakte boligbyggelaget og be om et omsteningsbrev. Dette gir en oversikt over hva tilsvarende boliger i ditt borettslag er solg for over en viss periode. Du må gjøre regning med å betale noen hundrelapper for å få dette.

Endret av Alison

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...