Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er et veldig utolmodig menneske som er ute etter en nettleser som er mulig å gjøre personlig. Noen tips?

Har prøvd både opera, firefox og explorer - men ender bare opp med å bli supersinna når nettleseren ikke fungerer sånn som jeg vil.

Hva bruker DU?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg er et veldig utolmodig menneske som er ute etter en nettleser som er mulig å gjøre personlig. Noen tips?

Har prøvd både opera, firefox og explorer - men ender bare opp med å bli supersinna når nettleseren ikke fungerer sånn som jeg vil.

Hva bruker DU?

Haha, sliter litt med det samme. Har brukt FireFox, Explorer og Opera.

Foretrekker Firefox og Opera, og fast bruker jeg Opera :)

Skrevet
Haha, sliter litt med det samme. Har brukt FireFox, Explorer og Opera.

Foretrekker Firefox og Opera, og fast bruker jeg Opera :)

Noen spesiell grunn til at du endte opp med opera?

Gjest emmeline
Skrevet

Jeg bruker Mozilla Firefox, tidligere brukte jeg Explorer. Av de to liker jeg Firefox best, synes den er enklere.

Skrevet

Jeg har brukt explorer og firefox før ,men er ikke fornøyd med noen av de...

Nå bruker jeg google chrome, og er veldig fornøyd med den :)

Liker rett og slett utseende på den, og at den stabil og god...

Gjest Naria
Skrevet

Jeg har forelsket meg i Chrome.

Skrevet (endret)

Hvor lenge har dere brukt Chrome?

Endret av lost_bird
Skrevet

Har Chrome widgets?

Skrevet

Elsker Opera :rødme: Først pga. de supre tasteklikk-funksjonene, men nå når jeg bruker laptop så er ikke det like enkelt, men den er fremdeles genial :)

I det siste har jeg også blitt stor fan av google desktop gadgets ( http://desktop.google.com/plugins/ ) som gir meg enkel tilgang til gmailen min samt andre ting man kan trenge (i mitt tilfelle kalender som viser uketall..)

Siden jeg er stor tilhenger av google og alt de har produsert av tjenester hittil så regner jeg med at Chrome ikke kan være helt på trynet... får vel forsøke den en gang til, før støttet den ikke java som jeg trenger daglig.

Skrevet
Har Chrome widgets?

Ikke i den reine chrome installasjonen i hvert fall... Fult mulig det er noe tilleggs greier man kan installere...

Jeg har brukt chrome siden begynnelsen av oktober... Kan rett og slett gå inn på pålitlighetsovervåkningen til vista og sjekke når maskinen min sluttet å krasje for å finne det ut ;)

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg bruker Mozilla. IE hater jeg av hele mitt svarte hjerte.

Skal laste ned Chrome og Opera for å se om de er bra en gang. :)

Gjest Lommerusk
Skrevet (endret)

.

Endret av Lommerusk
Skrevet
Noen spesiell grunn til at du endte opp med opera?

Kjæresten min sa at det var best. :sjenert:

I grunn liker jeg FF best.

Skrevet (endret)

Jeg bruker Safari (for Winows, har ikke Mac) - trives foreløpig kjempegodt.

Den er fri for clutter, rask og oversiktlig. Har ikke gitt den så mye egenart ennå, men det er kun fordi den har de fleste av mine behov som standard. Har kun funnet ett nettsted som ikke funker så godt med Safari (cdon.com), men så synes jeg cdon.com er ganske stinky fra før av og har heller funnet et bedre alternativ. Det er vel fordi Safari ikke støtter Java, men regner med at det er rett rundt hjørnet.

Så Safari er min anbefaling!

:)

Endret av Tonka
Skrevet

IE ser jeg ikke på som noe alternativ engang... :P

Opera er en alt-i-en-pakke (du får til og med mailprogram i pakken). Noe som er fint hvis du trenger alle de tingene, og synes det er kjekt å slippe å installere alt hver for seg.

mens Firefox er en veldig enkel en, som du kan bygge på etter behov. Sistnevnte synes jeg da blir enklere å gjøre om til "din" browser. Da du bare installerer de tilleggene du trenger til ditt bruk.

Gjest JulieB
Skrevet

Jeg foretrekker firefox. Har stortsett alltid gått fint. Prøvde opera en periode, men stoppet mye opp. Synes firefox er lett å bruke og veldig enkelt bygd opp. IE er rett og slett helt ubrukelig etter min mening.

Skrevet

Jeg bruker Firefox! :) Har brukt den i evigheter og vil ikke bytte den ut!

Jeg hater Chrome; vet egentlig ikke hvorfor, men jeg hater den! Opera liker jeg heller ikke, Safari har jeg ikke prøvd og Internet Exploder har jeg ikke brukt på år og dag. :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...