Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skulle jeg ha reist til syden i en uke så hadde jeg for det første tatt med meg MINST mulig. Orker ikke å drasse på en masse baggasje og ha med masse som jeg ikke ville ha hatt behov for uansett.

En bukse, ett skjørt, en shorts, 3 singletter, 2 topper, ei skjorte evt genser til å ha på flyet, bikini, og nødvendig undertøy. Foruten toalettsaker, litt lesestoff og solkrem. Ellers får man jo kjøpt alt man evt vil ha glemt å ta med seg.

Er vant til å reise backpacker og greie meg med minimalt i flere uker og dette er ikke mer enn jeg normalt har med på en slik tur heller. Vasket tøy får man gjort overalt.

Gjest Alabama
Skrevet
Skulle jeg ha reist til syden i en uke så hadde jeg for det første tatt med meg MINST mulig. Orker ikke å drasse på en masse baggasje og ha med masse som jeg ikke ville ha hatt behov for uansett.

En bukse, ett skjørt, en shorts, 3 singletter, 2 topper, ei skjorte evt genser til å ha på flyet, bikini, og nødvendig undertøy. Foruten toalettsaker, litt lesestoff og solkrem.

Signerer denne. Ihvertfall er dette en lur tankegang.

Selv tar jeg alltid sikte på å ta med minst mulig når jeg skal ut på tur, men ender opp med å slenge oppi mange flere topper og kjoler, bare fordi det tar så liten plass. Ender opp med å bare bruke halvparten av det jeg har med.

Ser du fikk tak i shorts TS, men ville bare tipse om at de har badeshortser til dame på Cubus også, sikkert en god del billigere enn Roxy og Quicksilver..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...