Gå til innhold

Forelska i sjefen

Gjest Anonymous

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Hjælp!

Jeg er blitt så forelsket i sjefen min. Jeg har jobbet sammen med ham i fem måneder nå, og jeg falt pladask for ham etter bare to tre dager. Vi er begge sambisser, men ikke med hverandre. Jeg orker snart ikke å gå på jobb, for der jeg ser ham og får ikke konsentrert meg om noe som helst. Noen dom har opplevd noe liknende. Kan det gå over uten at noe må skje først. Dersom noe skulle skje ville det bli en katastrofe. Jeg vil ikke risikere forholdet mitt, men dersom anledningen byr seg, vet jeg ikke hva jeg vil gjøre. Er heltent på sjefen min, hverken mer eller mindre. Han virker intressert han også, uten at noe komer ut av det. Hvordan skal jeg komme meg videre? Fem måneder er altfor lenge, og jeg må nesten vurdere å slutte her. Noe må skje, men jeg vil jo egentlig ikke si opp jobben min heller.

Alle gode forslag er velkomne. Er det bare meg i hele verden som opplever noe sånt som dette, det føles sånn! Hva gjør jeg!!

Håpløst smerteskrik fra Cecily

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oisann!! Du er helt klart i en veldig vanskelig situasjon, det blir helt feil av meg å si hva du skal gjøre, for det er kun du selv som kjenner til dine egne følelser..

Dersom du var helt ny i jobben, tror jeg at jeg ville rådet deg til å se ann situasjonen litt. Men etter fem måneder med de følelsene... nei dette er vanskelig! Du har mye å tenke og gruble på.

Dersom du velger å "kjøre løpet ut" med sjefen din, berører det MINST fire mennesker: sjefen med sambo, din sambo og deg selv. Det blir mye oppvask av det, kan jeg tenke meg...

Du sier at du ikke vil bryte ditt forhold med din sambo. Da tror jeg jeg ville ha sagt opp jobben!

Sett opp en liste der du skriver for og imot på de forskjellige alternativene. Kanskje det vil klarne tankene dine litt? Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg sa opp jobben - ikke fordi jeg trodde det ville føre til "noe", men fordi jeg rett og slett ikke taklet det...Men jeg vet ikke om det var så lurt likevel..Tenker fortsatt på han..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei anonym!

Du har jo i alle fall tatt et valg, og det er jo en begynnelse! Prøv å nyte tia fremover sammen med samboeren din! Dra ut å spis, dra på turer sammen! Prøv å gjøre de tingene dere gjorde da dere var nyforelsket!! Ta tiden til hjelp! Kanskje vil tankene dine om x-sjefen din svinne hen etter en stund!

Håper du klarer å rydde opp i tankene dine, og at du føler du har tatt det rette valget! Lykke til!

Klem fra Denise

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Bare for å presisere; jeg som er andre anonym er ikke den som skrev hovedinnlegget, om det skulle være tvil om det..(?)

Og jeg er vel egentlig enig med Denise, enten får man se tiden an, eller så er kanskje det lureste å si opp jobben..Eller så får man vel si det til sjefen da, og se hva som skjer! Men det å si opp var ikke det lureste JEG gjorde da men....men hvem vet egentlig det, kunne jo gått verre og???

Mvh 2. anonym

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Pass også på så du ikke blir utnyttet!

Dersom han er en "rettskaffen" mann så vil nok ikke det skje, men det finnes jo også de som utnytter slike situasjoner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...