Gjest Gjest Skrevet 19. mai 2009 #1 Skrevet 19. mai 2009 Hei Mamma fyller 50 år i juni og vi tenker at vi må komme på noe artig til henne.. Problemet er vel egentlig bare at vi er helt blåst for ideer... Hun er en dame som er tøff og stilig og som ikke bærer preg av de 50.. Så noe SPA-hotell, dolle-turer etc er ikke noe for henne.. Noen som har noen artige forslag?? Tas i mot med takk
GlaJenta88 Skrevet 19. mai 2009 #2 Skrevet 19. mai 2009 Litt moro for min mor fyller også 50 år i juni! Hipp hurra for Barbiens år Jeg må jo også få si at jeg er 21, og hadde satt ufattelig stor pris på en spa-helg, så det er ikke akkurat noe "kjerring-preg" på det synes jeg. At det ikke passer for moren din er jo noe annet Her skal hun arrangere "jentefest". Hun har invitert søsteren og svigerinnene sine samt venninner og meg. (yey :gjeiper:) Pappa er utnevnt til kokk, og skal få "lov" til å ha to kamerater til å hjelpe seg. (Les: en onkel og mannen til den ene venninna til mamma) Det hele skal være hjemme, så mest sannsynlig tar nok samboeren min og broren min også seg en tur. Blir ganske stille og rolig, men med de menneskene hun vil ha der. Dessuten skal hun få lov til å "spre" nyheten om at hun skal bli mormor i desember. Som gave har jeg fått bestilt fotokopier av alle bildene hun hadde på PCn, satt dem inn i album, laget overskrifter og pyntet på dem. Og så klart lagt dem inn kronologisk. Det ble hele 4 album! 780 bilder ca. Også har jeg sydd en strandveske til ho, som jeg skal legge albumene oppi. Hun får jo sikkert noe mer også, men det blir sikkert noe vi kjøper. Hadde tenkt til å gi ho Bruce Springsteen-billetter, men glemte det på den mandagen de ble lagt ut. Og på tirsdag var det jo utsolgt. Jaja. Hun får jo en knakende flott julegave, da.
Gjest Gjest Skrevet 19. mai 2009 #3 Skrevet 19. mai 2009 synes det var en veldig ok presang jeg, glajenta Jeg begynner å nærme meg den alderen selv og ville ha vært vedlig glad for en spahelg eller spaopplevelse. Jeg er ikke kjerring, typete i tøy og hår. Ikke feminin. Har aldri vært hos hudpleier osv. Ellers så hadde jeg blitt glad for opplevelser. Det være seg en konsert eller teaterstykke, fottur i fjellet osv. Mest av alt hadde jeg blitt glad uansett dersom jeg hadde skjønt at ungene mine hadde brukt tid og omtanke for å glede meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå