Gjest Gjest_fisken_* Skrevet 19. mai 2009 #1 Del Skrevet 19. mai 2009 Kan en mann gå i bryllup i hvit dress?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Møffi Skrevet 19. mai 2009 #2 Del Skrevet 19. mai 2009 Er han brudgom? Jeg vil si det kommer litt an på kleskoden, står det smoking går det ikke. Er det et litt mindre stivpyntet bryllup så går det absolutt (hagebryllup eller der det står antrekk: sommerlig) Står det antrekk: mørk dress derimot, så er jo ikke hvitt mørkt... Men er jo bare å høre med brudeparet hvis han er i tvil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
leirbål Skrevet 19. mai 2009 #3 Del Skrevet 19. mai 2009 Brudgommen velger jo antrekk selv. Er han gjest, spør brudeparet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_fisken_* Skrevet 19. mai 2009 #4 Del Skrevet 19. mai 2009 Jeg er gjest.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lilleGrethe Skrevet 27. mai 2009 #5 Del Skrevet 27. mai 2009 Jeg synes det er flott med hvit dress, men det kan jo være greit å forhøre seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_juni-brud_* Skrevet 27. mai 2009 #6 Del Skrevet 27. mai 2009 Er dressen kritthvit eller den kremfarget e.l? Er det en hvit smoking? Er det bare jakken som er hvit, eller jakke og bukse? Så lenge det ikke er sånn kort 80-tallsjakke med oppbrettede ermer, høres hvitt lekkert ut. Også som gjest i bryllup. Syns nå jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Totten Skrevet 27. mai 2009 #7 Del Skrevet 27. mai 2009 Står det mørk dress eller smoking som antrekk vil jeg si at hvit dress ikke er greit. Hvis det står noe annet, eller ikke noe i det hele tatt så kjør på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NemoLinn Skrevet 28. mai 2009 #8 Del Skrevet 28. mai 2009 Jeg ville ikke gått for hvit dress uansett. Personlig synes jeg at dress til menn skal være mørk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LindaM Skrevet 28. mai 2009 #9 Del Skrevet 28. mai 2009 Hvit dress kan være kult det. Men er ikke bruden den eneste som skal gå i hvitt da..?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vera Vinge Skrevet 28. mai 2009 #10 Del Skrevet 28. mai 2009 Kan? Det vil jeg tro, med mindre det er veldig streng kleskode. Om han bør, er en annen sak jeg ikke skal begi meg ut på... (Nei, jeg syns ikke det er spesielt nydelig med menn i hvit dress, men det var nå ikke det ts spurte om da.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bahia Skrevet 28. mai 2009 #11 Del Skrevet 28. mai 2009 Jeg syns ikke mannlige gjester kan troppe opp i hvit dress med mindre det er avtalt med brudeparet Jeg er ikke opptatt av hva gjestene har på seg, men syns hvit er brudens (evt. brudommens) farge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rampolina Skrevet 29. mai 2009 #12 Del Skrevet 29. mai 2009 Hm.. med det samme tenkte jeg: Tja, såklart. Men så tenker jeg.. hva om brudgommen kommer i lys dress? Uuups, nei, det blir krise. Kjør safe, gå i mørk. Eller hør hvertfall med brudeparet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nilser'n Skrevet 17. juni 2009 #13 Del Skrevet 17. juni 2009 jeg syntes hvit dress er kult, hvis jeg skal gifte meg, skal jeg ha helt kritt hvit smoking. med en svart skjorte under, og hvit slips. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Tine_* Skrevet 17. juni 2009 #14 Del Skrevet 17. juni 2009 I bryllup er det kun bruden som skal bruke hvitt, det synes jeg alle bør respektere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nilser'n Skrevet 17. juni 2009 #15 Del Skrevet 17. juni 2009 noen syns det men jeg liker ikke svart eller grå dress.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 17. juni 2009 #16 Del Skrevet 17. juni 2009 jeg ville hørt med brudeparet. Jeg har vært i bryllup hvor én hadde kremhvit og en annen hadde orange dress, og det var kult det, samtidig som det ikke ble sånn spesielt påfallende (grunnen til at jeg husker det er at jeg satt ovenfor han ene i middagen, og han andre er samboer med ei venninne av meg). Men i noen omgivelser ville det jo kanskje blitt lagt litt vel mye merke til. Kommer an på hvordan de øvrige gjestene er også, i det aktuelle bryllupet var det så mange "rare" folk uansett (på mange måter), og brudeparet havnet ikke i skyggen av noen I et annet bryllup ville det kanskje virket veldig påtatt og man ville stukket seg veldig ut? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 18. juni 2009 #17 Del Skrevet 18. juni 2009 Hvit dress er homo! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå