Gå til innhold

forholdet skranter...

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Gabby_*
Skrevet

Vi har vært sammen i 2 og halvt år og bodd sammen siden dag 1.

Han er en flott kjæreste, og veldig koselig å være sammen med når vi har gode dager. Da kan vi sitte og snakke sammen om alt mulig. Men jeg føler at vi har så ulike personligheter. Jeg er av den typen som foretrekker å snakke om problemer dersom de oppstår, og dessuten er jeg en ganske følsom person. Mens han er det motsatte av meg. En person som skyver og overser problemer. Han har flere ganger dratt ut og feste, mens jeg har sittet igjen hjemme og vært lei meg fordi han ikke gidder å snakke.

Jeg føler ofte at han ikke respekterer meg, og bryr seg om det jeg føler. Selv

om det meste vi krangler om bare er bagateller, så mener jeg at greiene ofte blir mye større når han bare overser meg, og ikke bryr seg om det jeg sier. Når han blir sint, truer han ofte med å slå opp, og si stygge ting til meg. jeg føler at han ofte angripe meg personlig med å si stygge ting som for eksempel at jeg er dum, idiot, hore osv. Jeg har begynt å ta igjen med stygge ord. Når han overser meg, og bare går rundt og later som ingenting har skjedd, blir jeg så sint inni meg. Jeg føler at jeg blir krenket som en person når han velger å avblåse mine følelser slik.

En bagatellkrangel som vi hadde i morges som førte til en svær greie. Jeg har en veldig dyr krem som jeg har sagt til ham mange ganger før at han ikke kan bruke (han bruker ofte krem til å runke på badet). Han hadde lovt meg å ikke bruke kremen. I morges så jeg at han brukte kremen min, og jeg følte han overhodet ikke respekterte det jeg hadde sagt om den før. Jeg ble irritert og spurte ham hva jeg hadde sagt om den kremen, og at han hadde å respektere det. Da snudde han seg og dreit i meg.

Da han kom ut av badet, prøvde jeg igjen å snakke til ham. Han bare sa til meg, ikke snakke til meg for da vil jeg bare bli borte. Jeg merket på hele kroppen at jeg var så sint. Jeg prøvde igjen, og han bare overså meg fullstendig. Da eksploderte det for meg og jeg sa til ham at jeg ble kvalm når han oppførte seg slik. Da sa han bare "ok, da er det slutt. er du forjnøyd?" og gikk ut. Dette her er bare et eksempel på en typisk krangel mellom oss.

Den gutten jeg ble sammen med, var absolutt ikke slik.. Når vi kranglet før så ble vi venner igjen raskt, eller det ble aldri svære greier som påvirket forholdet så mye. Jeg vil ha en fyr som viser at han bryr seg, også i "vonde" dager. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre lenger.. Jeg tror at han bare ser på meg som en masete kjerring som bare bråker, og at han har sluttet å bry seg om meg for flere måneder siden. Jeg elsker ham, men hater ham når sånne ting skjer.. Jeg vet ikke hvor mye mer jeg klarer...

Hva hadde dere gjort?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Å true med å gjøre det slutt er barnslig. Jeg ville rett og slett vist han døra neste gang han sa slikt så fikk han vurdere om det var det han egentlig ønsket eller om det bare ble brukt som trussel.

Det er lavmål å kalle hverandre stygge ting, helt på barnehagenivå og det hører ikke hjemme i et forhold.

Gjest LonelyAngel
Skrevet

Virker som han tar deg for gitt her....

Kanskje dere skal ha en pause en mnd eller no uten kontakt for å se hvordan det blir etterpå? Pause er ikke i alle tilfeller negativt. Det kan få dere ( mest han ) til å innse hva han har.

Lykke til...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...