Gå til innhold

Plutselig mye på engang

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg skal jo egentlig ikke klage for det er jo forsåvidt kun positive ting men jeg er veldig dårlig på "mye på engang"dager.

Jeg skal på 10års treff i helga,noe som innebærer overnatting fra lørdag til søndag. Jeg får besøk av ei som skal natte over hos meg fra torsdag til tirsdag. så har jeg siste konsultasjon på dps på mandag (bruker 1 time hver vei) som gjør at besøket mitt blir alene. Så fikk jeg vite idag at jeg har fått ny jobb som jeg begynner i på tirsdagsmorgen. så ringer kjæresten og forteller at han kommer til byen på fredag (har ikke sett han på 2 mnd,han har eget overnattingsted)

Jeg kjenner det nesten knyter seg i magen av stress! Nå har jeg mest lyst til å bare droppe "pliktene" i helga. Jeg klarer ikke å slappe av under slike omstendigheter..føler meg veldig sær og utakknemlig..

var kanskje mest en utblåsning men setter pris på tilbakemeldinger :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes ikke du er sær i det hele tatt. :) Jeg har det på akkurat samme måte, uansett hvor hyggelige ting det er som foregår - hvis det blir mye på kort tid blir jeg stresset. Trøsten er at jeg stort sett koser meg når det først er i gang, det er egentlig tiden før som er verst. Og så hjelper det å vite når jeg neste gang kan ha litt tid for meg selv eller en hel helg uten forpliktelser.

Lykke til! :)

Gjest Gjest
Skrevet
Jeg synes ikke du er sær i det hele tatt. :) Jeg har det på akkurat samme måte, uansett hvor hyggelige ting det er som foregår - hvis det blir mye på kort tid blir jeg stresset. Trøsten er at jeg stort sett koser meg når det først er i gang, det er egentlig tiden før som er verst. Og så hjelper det å vite når jeg neste gang kan ha litt tid for meg selv eller en hel helg uten forpliktelser.

Lykke til! :)

Takk for svar :)

Ja,det er jo som oftest slik at man underveis koser seg og man angrer ikke på at man ble med på ting allikevel.

Takk!

Skrevet

Kan du ikke bare si fra til hun som besøker deg hvordan det er, sånn at hun kan belage seg på å være litt alene. Hadde jeg besøkt noen fra torsdag til tirsdag så hadde jeg ikke forventa å bli holdt i hånda hele tida. Det går nok bra skal du se.

Gjest Gjest
Skrevet

Jepp,skal snakke med henne om det. Føler meg litt som en dårlig vert men jeg kan ikke noe råd for at snøballer plutselig begynner å rulle..

Skrevet

Det er kunst å lære seg å si NEI og ikke påta seg for mye :)

Gjest Gjest
Skrevet
Det er kunst å lære seg å si NEI og ikke påta seg for mye :)

Ja det er det..men treffet er jo avtalt for en mnd siden. overnattingsbesøket også..det andre er ting som har kommet på agendaen etter hvert uten at jeg kan noe for det. Og man kan jo nesten ikke bryte avtaler heller. Føler ikke at det er noe jeg plutselig kan si nei til her. Hadde du klarte det? (generelt spm,ikke kun retta mot deg Pjukset ;) )

Gjest Gjest
Skrevet

Overnattingsbesøket som kommer er også i anledning 10års treffet..bare så det er sagt :)

Skrevet (endret)
Ja det er det..men treffet er jo avtalt for en mnd siden. overnattingsbesøket også..det andre er ting som har kommet på agendaen etter hvert uten at jeg kan noe for det. Og man kan jo nesten ikke bryte avtaler heller. Føler ikke at det er noe jeg plutselig kan si nei til her. Hadde du klarte det? (generelt spm,ikke kun retta mot deg Pjukset ;) )

Noen ganger så baller det på seg. Det dukker opp uforutsette ting, og da er det helt greit å måtte avlyse ting. Det er ikke alltid like lett å gjøre det, men hvis kabalen ikke går opp, hvilket annet valg har man? :)

Jeg er enig i at overnattingsgjesten din må underholde seg selv et par dager, jeg er helt sikker på at gjesten forstår nå du forklarer situasjonen du er i :)

Endret av Pjukset

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...