Kittykat Skrevet 15. november 2012 #1941 Skrevet 15. november 2012 (endret) Jeg forhåndsbestilte årstider ( limited edition ), men den er ikke låst opp for nedlasting. Var det ikke i dag det skulle komme ut? Edit: Etter litt undersøking på internett, så har vi funnet ut at det ikke er tilgjengelig før i morgen.... blæh. Mens jeg på mange andre sider har lest at det skal komme ut i dag ( i Norge )..... Endret 15. november 2012 av Kittykat
Gjest asanti Skrevet 15. november 2012 #1943 Skrevet 15. november 2012 Nå har jeg prøvd spille bare litt, for det meste har jeg sett på hva som ser nytt av møbler. Meeen, hvor er julepynt? Jeg vil ha det!
Blod Skrevet 15. november 2012 #1944 Skrevet 15. november 2012 Hvor kan jeg laste ned kløft til simmene?
Klinkekula Skrevet 15. november 2012 #1945 Skrevet 15. november 2012 (endret) Imorgen? Dårlig! Så det er ingen som har fått lasta det ned og installert det via origin? Endret 15. november 2012 av Klinkekula
Gjest Månestøv Skrevet 15. november 2012 #1946 Skrevet 15. november 2012 Jeg har lastet ned Seasons nå... Merkelig. Hvor laster dere ned fra?
Gjest Månestøv Skrevet 15. november 2012 #1947 Skrevet 15. november 2012 Imorgen? Dårlig! Så det er ingen som har fått lasta det ned og installert det via origin? Jeg har lasta ned fra origin, har ikke installert det enda.
LilleLola Skrevet 15. november 2012 #1948 Skrevet 15. november 2012 Jeg har lasta ned gjennom origin:) fikk spilt litt inatt, og har prøvd sommer høst og vinter. Det som er nytt er jo festivaler i parken, de kan ta spraytan og bade i sjøen, nettdating, gå knask og knep, skjære ut gresskarlykter, fått paraply og ytterklær, lage snømenn og snøengler, ha snøballkrig og vannballongkrig, lage iglo de kan pule og sove i. Også er det jo skiftende vær, snør det mye er skolen stengt, regner det mye blir de dryppende våte, også kan de bli solbrente, og lynet har slått ned et par ganger. De kan også stå på skøyter og snowboard, også er det kommet romvesener.. vet ikke hva de gjør enda
Adele Skrevet 15. november 2012 #1949 Skrevet 15. november 2012 (endret) Tenkte egentlig jeg skulle vente en uke eller to med å kjøpe det, men åh! Jeg føler så trang til å stikke opp nå, for å kjøpe det via origin! Kan noen please snakke meg ifra å gjøre det? Edit: autocorrect Endret 15. november 2012 av adele.bethune
Kittykat Skrevet 15. november 2012 #1950 Skrevet 15. november 2012 Jeg har lastet ned Seasons nå... Merkelig. Hvor laster dere ned fra? Jeg laster også ned fra Origin, men hos meg står spillet på "ikke utgitt enda", så jeg får ikke lastet det ned....
UnderCover Skrevet 15. november 2012 #1951 Skrevet 15. november 2012 (endret) Jeg er bare så fryktelig skuffet og irritert over registreringen at det satt en god demper på spillingen... :sukk: Ikke har jeg fått svar heller MEN. Spillet er gøy da i det minste. Og hvordan man raker løv fikk jeg rett og slett ikke med meg. Mulig butleren tok seg av det mens jeg lå å sov Noen fler som får opp den ferdighets-greia over hodet da man står på skøyter og snowboard? I såfall, kan man mestre? For det kommer ikke opp på ferdighetene Endret 15. november 2012 av UnderCover
Adele Skrevet 15. november 2012 #1952 Skrevet 15. november 2012 Gjort litt research, og funnet ut at Overnaturlig kom på kompis-tilbud 13 dager etter lansering. Er det verdt å vente 2-2.5 uke på tilbud? Det blir mest sannsynlig satt ned 100 kr.
Gjest Azalea Skrevet 15. november 2012 #1953 Skrevet 15. november 2012 Ok, nå trenger jeg hjelp!! Holder på å bli småsprø!!! Jeg har kjøpt "de fire årstider" pakken og har (etter mye og om men) fått innstallert den. Så når jeg skulle starte spillet får jeg beskjed om å logge meg inn på sims3 siden min, skriver passordet og får beskjed om å skrive ett g yldig passord. Tenkte at det kanskje hadde gått ut fordi det er lenge siden jeg har vært der inne. Så gikk ut av spillet og inn på nettsiden til the sims3. Prøvde å logge meg inn men fikk samme beskjeden. så ba jeg om å få tilsendt nytt passord, å får beskjeden om å skrive inn gyldig epostadresse. Epostadressen er skrevet riktig, har prøvd sååå mange ganger, til og med kopiert fra sims3 sin innloggingsside. Men samme beskjed.. hvordan i alle dager skal jeg få nytt passord når de ikke mener adressen er gyldig. Det er forøvrig samme epostadresse som de sender meg nyhetsbrev på!! seriøst, aner ikke hva jeg skal gjøre... får ikke oppdatert eller noe uten å logget meg inn.. er det noen som har tips?????????? *frustrert*
Adele Skrevet 15. november 2012 #1954 Skrevet 15. november 2012 Ok, nå trenger jeg hjelp!! Holder på å bli småsprø!!! Jeg har kjøpt "de fire årstider" pakken og har (etter mye og om men) fått innstallert den. Så når jeg skulle starte spillet får jeg beskjed om å logge meg inn på sims3 siden min, skriver passordet og får beskjed om å skrive ett g yldig passord. Tenkte at det kanskje hadde gått ut fordi det er lenge siden jeg har vært der inne. Så gikk ut av spillet og inn på nettsiden til the sims3. Prøvde å logge meg inn men fikk samme beskjeden. så ba jeg om å få tilsendt nytt passord, å får beskjeden om å skrive inn gyldig epostadresse. Epostadressen er skrevet riktig, har prøvd sååå mange ganger, til og med kopiert fra sims3 sin innloggingsside. Men samme beskjed.. hvordan i alle dager skal jeg få nytt passord når de ikke mener adressen er gyldig. Det er forøvrig samme epostadresse som de sender meg nyhetsbrev på!! seriøst, aner ikke hva jeg skal gjøre... får ikke oppdatert eller noe uten å logget meg inn.. er det noen som har tips?????????? *frustrert* Har kontoen din blitt slettet? Prøv å lag deg en ny profil.
Gjest Azalea Skrevet 15. november 2012 #1955 Skrevet 15. november 2012 Har kontoen din blitt slettet? Prøv å lag deg en ny profil. blir den slettet når man ikke er der inne iløpet av en mnd?????? da mister jeg alle poengene mine.. sukk... takk for forslaget..
Adele Skrevet 15. november 2012 #1956 Skrevet 15. november 2012 blir den slettet når man ikke er der inne iløpet av en mnd?????? da mister jeg alle poengene mine.. sukk... takk for forslaget.. Hmm, det var merkelig! Jeg har gått lenger inaktiv! Ta kontakt med EA isåfall. Kan også være at profilen din er midlertidig stengt pga bug, kanskje?
Gjest Wolfmoon Skrevet 15. november 2012 #1957 Skrevet 15. november 2012 Appropo innlogging og sånt tull :gjeiper: Er det noen innstilling for å slippe hele innloggingsmaset hver gang jeg åpner spillet Jeg er ikke interessert i å kjøpe ting fra ea inne i spillet, laste opp ting fra spillet eller noe, og da føles hele det innloggingstullet ganske så meningsløst. Noen som vet?
Adele Skrevet 15. november 2012 #1958 Skrevet 15. november 2012 Appropo innlogging og sånt tull :gjeiper: Er det noen innstilling for å slippe hele innloggingsmaset hver gang jeg åpner spillet Jeg er ikke interessert i å kjøpe ting fra ea inne i spillet, laste opp ting fra spillet eller noe, og da føles hele det innloggingstullet ganske så meningsløst. Noen som vet? Man må jo ikke være innlogget? Det er jo bare sånn at du kan få tilbud + legge ut ting på veggen din. Jeg har aldri hatt problemer med å være uinnlogget når jeg spiller.
Adele Skrevet 15. november 2012 #1959 Skrevet 15. november 2012 Jeg fant forresten ut at jeg har spart så sinnsykt mye penger på julegavehandlingen i år, så laster ned Årstider nå. Fire minutter igjen!! Men får ikke registrert spillet selv. Men tenker at jeg kanskje må installere det først, og så prøve å registrere det? Aldri hatt problemer med det før.
Gjest Wolfmoon Skrevet 15. november 2012 #1960 Skrevet 15. november 2012 Neida, jeg kan være uinlogget, men den bruker bare så jævla lang tid på å logge meg inn hver eneste gang. Sitter i flere minutter å prøver og logge meg inn, av en eller annen grunn, før jeg enten blir logget inn eller den sier at jeg dessverre ikke kan logges inn. Jeg vil bare slippe hele dritten :gjeiper:
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå