Gå til innhold

Den store sims 3 tråden

Involvert

Anbefalte innlegg

Eg har fått mitt!! har ikkje fått spelt enda, skal belønne meg sjølv med spel, om eg klarer å vere strukturert student i dag! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har noen lyst til å fortelle kort om hvilke fine nye ting som har kommet når dere har prøvd det? Og om hvordan været funker?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Weeeeeeee :bolledei: Jeg har fått mitt likevel jeg og :hoppe:

Skulle poste noe, og så nedi postkassen enda en gang. Og der lå det! Så var visst bare reklame fra i natt og igår det jeg hentet før idag :nigo:

Anonym poster: 84fb0e72cf9b6fe79ddb961ecfea290f

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Memories

Weeeeeeee :bolledei: Jeg har fått mitt likevel jeg og :hoppe:

Skulle poste noe, og så nedi postkassen enda en gang. Og der lå det! Så var visst bare reklame fra i natt og igår det jeg hentet før idag :nigo:

Du må oppdatere oss når du har fått prøvd det! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Memories

Jeg hadde ikke råd til seasons denne mnd

Samme her! Trodde jeg skulle få lønn den 13 slik at jeg fikk kjøpt det da, men får tydeligvis ikke før rundt den 20. Passer dårlig, for da er det bare sju dager igjen til termin :dry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du må oppdatere oss når du har fått prøvd det! :D

Absolutt :nigo: :nigo: Blir prøvd ikveld mens typen ser på serier :nigo::hoppe: Eller før :fnise:

Håper jeg får registrert dette spillet. Har alle sims 3 utenom 3 stæsj-spill (som jeg nedlastet og slettet), men står error når jeg skal registrere dem. EA svarte bare lett at jeg måtte prøve igjen..... Og så gadd jeg ikke skrive mer til meg :snurt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Absolutt :nigo: :nigo: Blir prøvd ikveld mens typen ser på serier :nigo::hoppe: Eller før :fnise:

Håper jeg får registrert dette spillet. Har alle sims 3 utenom 3 stæsj-spill (som jeg nedlastet og slettet), men står error når jeg skal registrere dem. EA svarte bare lett at jeg måtte prøve igjen..... Og så gadd jeg ikke skrive mer til meg :snurt:

Hm... sto som anonym her :klo:

Og mente *til dem selvsagt ;) Og må redigere :bolledei: til :bolledeig : :fnise:

Endret av UnderCover
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wii! Det lå i min postkasse å! Håper jeg ikke blir plaget og håper jeg blir skikkelig hekta så jeg har noe å gjøre mens jeg går hjemme å ruger. :fnise:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Memories

Wii! Det lå i min postkasse å! Håper jeg ikke blir plaget og håper jeg blir skikkelig hekta så jeg har noe å gjøre mens jeg går hjemme å ruger. :fnise:

Åh kjenner jeg blir skikkelig misunnelig nå! Tror jeg må høre med kjæresten om jeg får låne penger frem til jeg får lønnning. Får skylde på treårsgave eller noe, haha :fnise: Også må du oppdatere du også når du får prøvd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Då har eg testa ut litt! Virkar veldig lovande, har ikkje fått sjekka ut nye ting, og været har vore stabilt sommarvær. Simmane kan no drive med bla nettdating, vere med på festival, få spray-tan og masse meir!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

syns det er litt feigt at dere får det allerede idag når det ikke kommer ut før imorgen :( Jeg forhåndsbestilte det på origin, og får ikke lastet det ned før imorgen. teit. :bond:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Månestøv

ÅÅÅ! Jeg og vil! Forhåndsbestilte det også fra origin for å få det fortest mulig, urettferdig! Så nå synes jeg vi skal få høre om ABSOLUTT alt det nye i oppdateringen :fnise:

(Det kan vel forresten lastes ned 00.01 i natt?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Då har eg testa ut litt! Virkar veldig lovande, har ikkje fått sjekka ut nye ting, og været har vore stabilt sommarvær. Simmane kan no drive med bla nettdating, vere med på festival, få spray-tan og masse meir!

Jeg MÅ kjøpe det spillet asap!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Loverdose

Jeg trenger hjelp! Simmen min har jobb innen lov og orden, og har surt fjes på rapport. Det står at jeg må snakke med andre simmer for å samle informasjon og deretter skrive rapport... Første problemet er jo at simmen min knapt kjenner noen, men det kan fikses fort. Men... Hvordan skal jeg samle informasjon? Hvilken informasjon? Samler jeg informasjon bare av å prate med andre simmer, hvordan "graver" jeg? :klo: Og hvordan får jeg alternativet "skriv rapport" til å komme opp på datamaskinen? Eller må jeg kanskje bare etterforske på egenhånd på jobben?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wolfmoon

Du må snakke med folk, og da får du etterhvert opp en egen boble som heter noe sånt som "intervju".

Samme prinsipp som journalistkarrieren, om jeg ikke husker helt feil.

Når du har snakket med noen, så får du også opp skriv rapport som alternativ på pc'en.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg trenger hjelp! Simmen min har jobb innen lov og orden, og har surt fjes på rapport. Det står at jeg må snakke med andre simmer for å samle informasjon og deretter skrive rapport... Første problemet er jo at simmen min knapt kjenner noen, men det kan fikses fort. Men... Hvordan skal jeg samle informasjon? Hvilken informasjon? Samler jeg informasjon bare av å prate med andre simmer, hvordan "graver" jeg? :klo: Og hvordan får jeg alternativet "skriv rapport" til å komme opp på datamaskinen? Eller må jeg kanskje bare etterforske på egenhånd på jobben?

Du må snakke med folk, og da får du etterhvert opp en egen boble som heter noe sånt som "intervju".

Samme prinsipp som journalistkarrieren, om jeg ikke husker helt feil.

Når du har snakket med noen, så får du også opp skriv rapport som alternativ på pc'en.

Også kan man rote gjennom søpla til naboer ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellers kan du grave i søppeldunken folk har ute, også kan det hende du finner noe info der du kan skrive om ;)

Haha, så ikke denne kommentaren!! :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JÆVLA DRITT. Nå skjer det IGJEN.. Jeg har registrert spillet, men det står at det ikke er det. MErkelig nok kan jeg motta gaver, og laste opp avatar. Alt annet er "registrering av et spill kreves" Jeg fikk jo både bekreftelse (for en gangs skyld), og sendt en gave igår, før alt kuket seg.

Skjønner godt at folk laster ned, for å betale for noe som ikke virker som det skal er jo helt meningsløst :krangle:

Skrev innlegg på forumet support, men har liten tro denne gangen også :fise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...