SoftKitty Skrevet 13. november 2012 #1901 Skrevet 13. november 2012 Bruker dere Mods til spillet deres? Hvilke mods? Prøvde å installere Overwatch, StoryProgressor og MasterController fra en side jeg fant, men da fikk jeg ikke åpnet spillet så slettet dem igjen.. Tenkte kanskje det kunne hjelpe når jeg spiller Legacy,så det ikke henger så mye..
Adele Skrevet 13. november 2012 #1902 Skrevet 13. november 2012 Bruker dere Mods til spillet deres? Hvilke mods? Prøvde å installere Overwatch, StoryProgressor og MasterController fra en side jeg fant, men da fikk jeg ikke åpnet spillet så slettet dem igjen.. Tenkte kanskje det kunne hjelpe når jeg spiller Legacy,så det ikke henger så mye.. Hva gjør de modsene? Jeg hadde masse mods, men fikk ikke startet spillet på søndag. Og alt bare fryste hele tiden. Så endte opp med at jeg valgte å slette alt av nedlastninger, avinstallere alle spill, og begynne helt på nytt. Det var veldig chill, men merker at jeg savner noen av modsene (feks det at man kan ta abort, ultralyd osv på sykehuset)
Gjest Wolfmoon Skrevet 13. november 2012 #1903 Skrevet 13. november 2012 Har du nyeste oppdatering? Og valgte du riktig mod til riktig versjon? Det er ofte et av problemene med mods, man må bytte de ut ettersom det kommer nye offisielle oppdateringer til spillet.
Adele Skrevet 13. november 2012 #1904 Skrevet 13. november 2012 Har du nyeste oppdatering? Og valgte du riktig mod til riktig versjon? Det er ofte et av problemene med mods, man må bytte de ut ettersom det kommer nye offisielle oppdateringer til spillet. Skrev du til SoftKitty eller meg nå?
Gjest Wolfmoon Skrevet 13. november 2012 #1905 Skrevet 13. november 2012 (endret) Litt sånn generelt angående mods men mest til Soft Kitty som ikke fikk åpnet spillet. Endret 13. november 2012 av Wolfmoon
SoftKitty Skrevet 13. november 2012 #1906 Skrevet 13. november 2012 Jeg har ikke nyeste oppdatering, derfor valgte jeg nest-nyeste versjon av modsene... men ja det kan jo være problem med versjon, enig der:) Får teste ut litt. Jeg har ikke prøvd mods før så usikker på akkurat hva de gjør, men forsto det som at de var bra å ha når man skal spille lenge i en by, da de hjelper å holde resten av byen i live? (Iallfall det StoryProgress gjør) De to andre er vel for å ha mer kontroll og for å kunne gjøre flere ting med Simmene (flere samtalevalg osv?) Skulle bare teste dem ut egentlig så vet ikke alt om hva de gjør, bare så noen anbefalte dem på en annen Sim-side:P Jeg vil også kunne ta ultralyd! Er det Woohoo-moden som gjør det?
Adele Skrevet 13. november 2012 #1907 Skrevet 13. november 2012 Litt sånn generelt angående mods men mest til Soft Kitty som ikke fikk åpnet spillet. Åja, haha. For mitt kræsjet seg bare også, skjønner du
Adele Skrevet 13. november 2012 #1908 Skrevet 13. november 2012 (endret) Jeg har ikke nyeste oppdatering, derfor valgte jeg nest-nyeste versjon av modsene... men ja det kan jo være problem med versjon, enig der:) Får teste ut litt. Jeg har ikke prøvd mods før så usikker på akkurat hva de gjør, men forsto det som at de var bra å ha når man skal spille lenge i en by, da de hjelper å holde resten av byen i live? (Iallfall det StoryProgress gjør) De to andre er vel for å ha mer kontroll og for å kunne gjøre flere ting med Simmene (flere samtalevalg osv?) Skulle bare teste dem ut egentlig så vet ikke alt om hva de gjør, bare så noen anbefalte dem på en annen Sim-side:P Jeg vil også kunne ta ultralyd! Er det Woohoo-moden som gjør det? Dette må jeg sjekke ut! Ah, nå husker jeg ikke hva den moden heter, men er ikke noe med woohoo-mod å gjøre. Er bare det at sykehuset får valgene "Be impregnant", "Get abortion", "Donate Sperm", "Donate blood" og "Get ultrasound" eller noe sånn. Endret 13. november 2012 av adele.bethune
Adele Skrevet 13. november 2012 #1909 Skrevet 13. november 2012 Fant den!! Den heter Hospital Overhaul, og den finner du her. Ser at den ikke fungerer med oppdateing 1.42 av spillet, men en oppdatering av modsen er på vei.
Minttu Skrevet 13. november 2012 #1911 Skrevet 13. november 2012 Då har eg fått beskjed om at seasons er på vei til meg i posten frå Cdon! Hurra! Nå måtte jeg sjekke mailen min, og det er på vei til meg også! 1
Gjest Loverdose Skrevet 13. november 2012 #1912 Skrevet 13. november 2012 Jeg har Sims 3 Kjæledyr, og fikk nettopp besøk av en raner... Men hunden reagerte ikke i det hele tatt! Den var våken og brydde seg ikke om tyven og han greide å stjele noen av utegjenstandene mine. Hvorfor vil ikke hunden bry seg? Jeg har en rottweiler for faen.....
Adele Skrevet 13. november 2012 #1913 Skrevet 13. november 2012 (endret) Jeg har Sims 3 Kjæledyr, og fikk nettopp besøk av en raner... Men hunden reagerte ikke i det hele tatt! Den var våken og brydde seg ikke om tyven og han greide å stjele noen av utegjenstandene mine. Hvorfor vil ikke hunden bry seg? Jeg har en rottweiler for faen..... Hahaha!! hvilke trekk har hunden? Edit: kanskje denne tråden kan være til hjelp? Endret 13. november 2012 av adele.bethune
Gjest Loverdose Skrevet 13. november 2012 #1914 Skrevet 13. november 2012 Hahaha!! hvilke trekk har hunden? Edit: kanskje denne tråden kan være til hjelp? Ah! Hunden min er ikke aggressiv, men vennlig, lojal osv. Så er nok derfor han ikke ville bjeffe eller bli sint på tyven. Hunden må tydeligvis være aggressiv for å reagere.
Minttu Skrevet 13. november 2012 #1915 Skrevet 13. november 2012 Ah! Hunden min er ikke aggressiv, men vennlig, lojal osv. Så er nok derfor han ikke ville bjeffe eller bli sint på tyven. Hunden må tydeligvis være aggressiv for å reagere. Reagerer de uansett,om man setter de til å bevokte huset da?
UnderCover Skrevet 14. november 2012 #1916 Skrevet 14. november 2012 Då har eg fått beskjed om at seasons er på vei til meg i posten frå Cdon! Hurra! Jeg også fikk beskjed igår 1
Gjest Loverdose Skrevet 14. november 2012 #1917 Skrevet 14. november 2012 Reagerer de uansett,om man setter de til å bevokte huset da? Jeg vet ikke om snille og lojale hunder reagerer om man setter dem til for å bevokte huset, men om hunden er aggressiv kan det hende den reagerer. Skal teste det ut neste gang og få hunden min til å bevokte huset når en tyv kommer, og se om den jager han bort eller om den bare står der og bjeffer, eller har et ønske om å følge eller slikke på tyven.... Gleder meg så vilt til jeg får kjøpt meg en ordentlig PC, slik at jeg får innstallert flere sims 3 spill. Har bare kjæledyr nå.. PC'en min er litt for liten til å kjøre sims har jeg funnet ut, grafikken er ganske dårlig (men ikke så dårlig at det er umulig å spille) og spillet kan fort begynne å hakke om PC'en finner ut at den skal arbeide. BLÆÆÆÆ...
UnderCover Skrevet 14. november 2012 #1918 Skrevet 14. november 2012 Jammen.. Jeg fant ikke noe spill i postkassen idag "Sendes to dager før utgivelses-dato" sto det. Igår, klokken 10.34 fikk jeg mail om at det var sendt. Og så må jeg vente helt til imorgen???!!!! MAKAN! 1
Gjest asanti Skrevet 14. november 2012 #1919 Skrevet 14. november 2012 Jeg har å bestilt det. Men skjønner ikke hvorfor. Det er jo mye lettere å laste spille ned på Orgin. Kan ikke følge like godt med alle gangene.
Adele Skrevet 14. november 2012 #1920 Skrevet 14. november 2012 Jammen.. Jeg fant ikke noe spill i postkassen idag "Sendes to dager før utgivelses-dato" sto det. Igår, klokken 10.34 fikk jeg mail om at det var sendt. Og så må jeg vente helt til imorgen???!!!! MAKAN! Spillet slippes jo ikke ut før i morgen, så du må nok vente en dag til dessverre
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå