Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Wolfmoon
Skrevet

Og jeg hadde problemer før siste oppdatering med at spillet hang en gang per time, men etter oppdateringen så funket det bra igjen ;) Ingen som helst logikk i når det begynner å henge seg, virker det som.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selve datan skal være god, samboer fikk den bygd for 3 år siden til studiene hans der han tegnet mye 3D-tegninger. Men jeg misstenker at det trenger en oppgradering av prossesor eller noe sånt.

Skrevet

Tror ikke det hjelper å oppdatere, er mye bug i siste oppdateringen. Hos meg funker ikke postkassen eller teleskopet nå, og det er noe bug med romsteinene. Har visst noe sammenheng med at det kommer romvesener i neste pakken, men håper de får fikset det snart...

Åneiii!! :( håper bare det ikke blir som i TS2! De plagede meg..

Skrevet

herregud. trenger hjelp, blir frustrert!! Jeg har alle tilleggspakkene (ikke sånne stæsj-pakker), og da også Overnaturlig. Men etter jeg installerte Overnaturlig, så får ejg et ikke til å funke. Når spillet har lastet inn til der man kan velge hvilken save man vil spille, eller lage ny, så kommer det opp at det ikke er funnet noen spilldisk??? Jeg har jo spilldisken inni for f... Har ikke lastet ned noe ulovlig forresten.

Hva gjør jeg nå? Tror ikke det er macen det er noe galt med, for den spiller av andre dvder osv. Går det an å avinstallere bare Overnaturlig?

:rasende:

Vær snille og hjelp meg :blomst:

Anonym poster: 9773834b7c5eda6a9dc04f1ca5d7d495

ingen som kan hjelpe?

Skrevet

ingen som kan hjelpe?

Ta kontakt med EA.

Gjest Wolfmoon
Skrevet

Du kan avinnstallere bare overnaturlig som vanlig i legg til/fjern programmer. Det har i alle fall funket hos meg med noen av de andre tilleggspakkene.

Skrevet

Om man bestiller spill for nedlastning, og må feks. slette spillet fra pc'en, kan jeg da laste ned spillet, gratis, på nytt?

• Liker 1
Skrevet

Om man bestiller spill for nedlastning, og må feks. slette spillet fra pc'en, kan jeg da laste ned spillet, gratis, på nytt?

Tror det blir lagret på Origin-kontoen din..

Skrevet

Arg, satt i tre kvarters tid i dag for å lage den perfekte simmen. Begynte å spille, og så begynner plutselig hele spillet å henge seg. Også får jeg beskjed om at programmet har sluttet å kjøre. Jeg rakk jo ikke å lagre!! Faen!! :sinnatagg:

Merker også på Heir-familien min at det BARE henger seg hele tiden, og jeg får jo ikke dratt på ferie mer. Flere som har hatt problemer med dette etter siste oppdatering? Da problemene startet for meg, iallefall..

Skrevet

Skjønner at jeg ikke skal oppdatere når jeg skal spille igjen... Ikke enda.. :fnise:

Fader så mye tull folk har med spillet for tida :(

Skrevet

Ikke godt nok, men takk like vel :)

For jeg må vite om jeg skal kjøpe det via nett som nedlasting eller bestille spillet på den måten at jeg kan holde det i hånden :nigo:

Skrevet

For jeg må vite om jeg skal kjøpe det via nett som nedlasting eller bestille spillet på den måten at jeg kan holde det i hånden :nigo:

Logg deg inn på origin-kontoen din på en annen maskin enn den du spiller på, og se om du har muligheten til å laste ned spillet.

Skrevet

Da kjøper du det på butikken,så vet du at du har det ;) hehe

• Liker 1
Skrevet

Åh,spillet mitt har begynt å henge så når jeg er i live-mode (bygge-mode går fint) :/ Jeg har ikke siste oppdateringen så det er ikke den sin skyld.. Driver med Legacy og har kommet til at 2. generasjon har barn.. er 5 stykker i husholdningen akkurat nå. Er det fordi jeg har spilt lenge med samme save-fil, eller er det fordi det er mange i huset eller hva kan det være..?

Skrevet

Logg deg inn på origin-kontoen din på en annen maskin enn den du spiller på, og se om du har muligheten til å laste ned spillet.

Men da må jeg jo kjøpe først ;)

Da kjøper du det på butikken,så vet du at du har det ;) hehe

Da gjør jeg det :) Synes i tillegg det er litt mer stas å ha spillet i hånden ;)

• Liker 2
Skrevet

Men da må jeg jo kjøpe først ;)

Da gjør jeg det :) Synes i tillegg det er litt mer stas å ha spillet i hånden ;)

Hehe, misforsto deg ;) trodde du hadde det, og ville slette det for så å legge det inn på nytt.. ;)

Skrevet

Hehe, misforsto deg ;) trodde du hadde det, og ville slette det for så å legge det inn på nytt.. ;)

Hehe, ja da hadde blitt litt annerledes. Kostet bare 50kr mer for å forhåndsbestille Seasons (med plastcover ;) ) på platekompaniet :hoppe:

Skrevet

Hehe, ja da hadde blitt litt annerledes. Kostet bare 50kr mer for å forhåndsbestille Seasons (med plastcover ;) ) på platekompaniet :hoppe:

Kan godt være at de kommer med Kompis-tilbud på den altså :)

Skrevet

jeg har nylig fått sims 3 kjæledyr, men står litt fast. Simmen min har mestret ridning, og hesten har mestret sprangridning. De er bestevenner. Skulle gjerne hatt hesten til å mestre veddeløp og, men fremgangsmåleren er stuck på rett under nivå 6. Den vil ikke videre uansett hvor mye veddeløpstrening hesten får. Hva gjør jeg? Hesten kan vel mestre begge deler?

Skrevet

Då har eg fått beskjed om at seasons er på vei til meg i posten frå Cdon! Hurra!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...