Gjest Månestøv Skrevet 31. oktober 2012 #1861 Skrevet 31. oktober 2012 Snart kommer den nye tilleggspakken! Noen som skal kjøpe eller ønske seg til jul? Personlig ble jeg heller skuffet av overnaturlig pakken, men har troen på at denne er ganske bra. Savner årstider!
Adele Skrevet 31. oktober 2012 #1862 Skrevet 31. oktober 2012 Snart kommer den nye tilleggspakken! Noen som skal kjøpe eller ønske seg til jul? Personlig ble jeg heller skuffet av overnaturlig pakken, men har troen på at denne er ganske bra. Savner årstider! Ble skuffet over Overnaturlig selv.. Nesten så den irriterer meg! Takk og lov har det ikke kommet noen zombier til meg nå i det siste.. Men tror jeg fikk en bug i går, da tenåringen min plutselig ikke kjente kjæresten sin lenger, hun lå ikke i listen over bekjente/venner/uvenner. Så da ble han heller sammen med en jente han pleide å passe som barn (moren var barnehagetante mens hun levde), men falt senere for søsteren hans.. I den nye oppdateringen får man opp sånn "jeg vil bli bedre kjent med deg"-dialogboks.. Så antok at de var bedre match, så slo opp med ene søsteren, og hoppet på den andre.. Slemt, I know. Men de var sammen i en dag før han ble voksen, og giftet seg med Emmy Starr. Meeeen, for å spore tilbake til det du spør om; tenkte jeg skulle ønske meg Årstider til jul, men ender nok med at jeg kjøper det når Platekompaniet kommer med Kompis-tilbud, som de pleier å ha gjort med de andre utvidelsespakkene..
Adele Skrevet 31. oktober 2012 #1863 Skrevet 31. oktober 2012 Teit spørsmål, men la gå. Er det mulig å lage nye verdner, uten å laste ned det programmet fra nettet? http://no.thesims3.com/game/tools/world
Emas Skrevet 31. oktober 2012 #1864 Skrevet 31. oktober 2012 (endret) http://no.thesims3.c...ame/tools/world Det var det programmet eg meinte...Går det and å lage verdener uten det? Klarer ikkje å registrere meg med den koden..Den vil ikkje funke! Endret 31. oktober 2012 av Emas
Adele Skrevet 31. oktober 2012 #1865 Skrevet 31. oktober 2012 Det var det programmet eg meinte...Går det and å lage verdener uten det? Klarer ikkje å registrere meg med den koden..Den vil ikkje funke! Gi meg ti min, så skal jeg stikke opp på pcen for å sjekke..
Adele Skrevet 31. oktober 2012 #1866 Skrevet 31. oktober 2012 Beklager, det tok litt mer enn ti minutter. Antivitusprogrammet krevde at jeg oppdaterte den først.. Men, det ser dessverre ikke ut til at det fungerer uten det programmet. Prøvd å starte nytt spill, og gått igjennom alt av innstillinger for å sjekke..
Emas Skrevet 31. oktober 2012 #1867 Skrevet 31. oktober 2012 ahh, jaja, då får eg berre redigere på byen Takk for hjelpa i allefall 1
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2012 #1868 Skrevet 31. oktober 2012 HJELP! Jeg har kjøpt tilleggspakker til Sims 3 og skal innstallere dem nå.. Fra før av har jeg bare det vanlige Sims 3, jeg har kjøpt Pets og et par andre nå... Men jeg har jo lastet ned MYE klær, møbler, hår, sminke osv, hva skal jeg gjøre med de filene? Skal de bare bli liggende i mappen de ligger i? Vil de fungere når jeg har innstallert tillegspakkene? Anonym poster: df79692d5878eacd41e87b0f134ccb38
Gjest Tekola Skrevet 31. oktober 2012 #1869 Skrevet 31. oktober 2012 (endret) HJELP! Jeg har kjøpt tilleggspakker til Sims 3 og skal innstallere dem nå.. Fra før av har jeg bare det vanlige Sims 3, jeg har kjøpt Pets og et par andre nå... Men jeg har jo lastet ned MYE klær, møbler, hår, sminke osv, hva skal jeg gjøre med de filene? Skal de bare bli liggende i mappen de ligger i? Vil de fungere når jeg har innstallert tillegspakkene? Anonym poster: df79692d5878eacd41e87b0f134ccb38 Er det innhold fra The Sims 3s nettsider eller utenfor disse? Endret 31. oktober 2012 av Tekola
Adele Skrevet 31. oktober 2012 #1870 Skrevet 31. oktober 2012 ahh, jaja, då får eg berre redigere på byen Takk for hjelpa i allefall Jeg lastet ned det programmet, men jeg skjønte ikke så veldig mye av det.. Jeg må nok bare sette meg ned en dag jeg har tålmodighet til slik..
Adele Skrevet 31. oktober 2012 #1871 Skrevet 31. oktober 2012 HJELP! Jeg har kjøpt tilleggspakker til Sims 3 og skal innstallere dem nå.. Fra før av har jeg bare det vanlige Sims 3, jeg har kjøpt Pets og et par andre nå... Men jeg har jo lastet ned MYE klær, møbler, hår, sminke osv, hva skal jeg gjøre med de filene? Skal de bare bli liggende i mappen de ligger i? Vil de fungere når jeg har innstallert tillegspakkene? Anonym poster: df79692d5878eacd41e87b0f134ccb38 Ja.
Klinkekula Skrevet 31. oktober 2012 #1872 Skrevet 31. oktober 2012 Jeg vil bli kjent med deg, kom det på den oppdateringa som var nå nettopp?
Adele Skrevet 31. oktober 2012 #1873 Skrevet 31. oktober 2012 Jeg vil bli kjent med deg, kom det på den oppdateringa som var nå nettopp? Ja, får den opp HELE tiden.. Også driver folk å sender gaver til heir-simmen min og frua, fordi de mener at de er så perfekte sammen..
Gjest snoopy_93 Skrevet 1. november 2012 #1874 Skrevet 1. november 2012 Er det flere enn meg som har problemer med spillet etter at de oppdaterte det? Mitt spill bugger seg når simmene er på ferie, den ene gangen kom ikke husstanden opp (med de to som var på ferie), så jeg måtte avslutte spillet og starte på nytt. Så når jeg prøvde senere andre gangen "låste" det seg og uansett om jeg trykket på mannen så var "profilen" til dama der. Det eneste som funket for han var da "Hils" "Sosial... - prat" osv. Det hadde altså låst seg på damens behov og ønsker. Den kjendismåleren viste kun stjernene og den grønne greia under, men ingen av de "Antall gratisgreier oppnådd". Jeg dro hjem med simmene da og når de kom hjem så funket alt som normalt igjen.
LilleLola Skrevet 2. november 2012 #1875 Skrevet 2. november 2012 Er det flere som har problemer med at de ikke vil bruke noen gjenstander? Hos meg funker ikke buffetbordet og teleskopet nå.
Adele Skrevet 4. november 2012 #1876 Skrevet 4. november 2012 Virker som om det er noen barnesykdommer ute å går etter siste oppdatering. Er nok over snart
AnonymBruker Skrevet 6. november 2012 #1877 Skrevet 6. november 2012 herregud. trenger hjelp, blir frustrert!! Jeg har alle tilleggspakkene (ikke sånne stæsj-pakker), og da også Overnaturlig. Men etter jeg installerte Overnaturlig, så får ejg et ikke til å funke. Når spillet har lastet inn til der man kan velge hvilken save man vil spille, eller lage ny, så kommer det opp at det ikke er funnet noen spilldisk??? Jeg har jo spilldisken inni for f... Har ikke lastet ned noe ulovlig forresten. Hva gjør jeg nå? Tror ikke det er macen det er noe galt med, for den spiller av andre dvder osv. Går det an å avinstallere bare Overnaturlig? Vær snille og hjelp meg Anonym poster: 9773834b7c5eda6a9dc04f1ca5d7d495
Adele Skrevet 7. november 2012 #1878 Skrevet 7. november 2012 Er det flere enn meg som har problemer med spillet etter at de oppdaterte det? Mitt spill bugger seg når simmene er på ferie, den ene gangen kom ikke husstanden opp (med de to som var på ferie), så jeg måtte avslutte spillet og starte på nytt. Så når jeg prøvde senere andre gangen "låste" det seg og uansett om jeg trykket på mannen så var "profilen" til dama der. Det eneste som funket for han var da "Hils" "Sosial... - prat" osv. Det hadde altså låst seg på damens behov og ønsker. Den kjendismåleren viste kun stjernene og den grønne greia under, men ingen av de "Antall gratisgreier oppnådd". Jeg dro hjem med simmene da og når de kom hjem så funket alt som normalt igjen. Du er heldig som i det minste kommer deg på ferie! Hos meg stopper det opp i siste liten. Brukte en halvtime på å få opp Al Simhara istad, før jeg avsluttet hele greia. Lyden går, men ingenting skjer..
Gjest asanti Skrevet 7. november 2012 #1879 Skrevet 7. november 2012 Jeg har de fleste tilleggspakkene å ofte plages jeg med at spille henger seg opp eller bare avslutter midt i. Så har blitt lei å gidder ikke spille så ofte. Men har nå bestilt Årstider. Har heller ikke oppdatert spillet på lenge, kanskje det vil bli bedre? Synes alltid jeg plages med Sims, at det henger seg opp eller bare avslutter, vil kunne spille uten problem.
LilleLola Skrevet 7. november 2012 #1880 Skrevet 7. november 2012 Jeg har de fleste tilleggspakkene å ofte plages jeg med at spille henger seg opp eller bare avslutter midt i. Så har blitt lei å gidder ikke spille så ofte. Men har nå bestilt Årstider. Har heller ikke oppdatert spillet på lenge, kanskje det vil bli bedre? Synes alltid jeg plages med Sims, at det henger seg opp eller bare avslutter, vil kunne spille uten problem. Tror ikke det hjelper å oppdatere, er mye bug i siste oppdateringen. Hos meg funker ikke postkassen eller teleskopet nå, og det er noe bug med romsteinene. Har visst noe sammenheng med at det kommer romvesener i neste pakken, men håper de får fikset det snart...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå