Gå til innhold

Den store sims 3 tråden

Involvert

Anbefalte innlegg

Gjest Wolfmoon

Ta telefonen, velg 'move', velg den du vil flytte ut (skal da havne til høyre), velg 'kick out'. Vips, ferdig flyttet, men fortsatt med i spillet.

Har aldri måttet velge heir, er også litt usikker på om arv er med i den orginale EA verdenen, eller om jeg har sett det i en mod :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det virker jo enkelt nok, takk!

Jeg antar at "heir" bare er det barnet du velger å la bli boende.. alle penger og møbler hører jo til husholdningen, ikke til hver enkelt person:) Får se om det funker etterhvert...^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som vet hvordan man lager nektar i Frankrike?

Jeg har fått et oppdrag hvor jeg skal lage nektar, men hver gang jeg prøver å tilsette frukten kommer ingen ting opp, og jeg har mer enn nok av frukt i sekken.

Har også lest meg opp sånn at jeg har 10/10 i kunnskap i "nektar-making", men det ser ikke akkurat ut som at det hjelper noe særlig... :murvegg:

Noen som har peil!? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til dere jeg skulle adde: jeg har vært uten internett på maskinen oppe, men ENDELIG er den tilbake! Adder dere i løpet av dagen, har dere enda lagret :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått et oppdrag hvor jeg skal lage nektar, men hver gang jeg prøver å tilsette frukten kommer ingen ting opp, og jeg har mer enn nok av frukt i sekken.

Har også lest meg opp sånn at jeg har 10/10 i kunnskap i "nektar-making", men det ser ikke akkurat ut som at det hjelper noe særlig... :murvegg:

Hmm, slitt litt med den selv. Så alltid avbrutt oppdraget, så kan dessverre ikke hjelpe deg :(

Håper du får svar, skal følge med selv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm... Drar man ikke bare til "fabrikken" man lager det på da? Der er det jo både maskiner og andre ting. Har alltid gått for meg. Og så har jeg alltid sovepose, tørrmat og spraydusj med meg :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hm, man må vel først tråkke på frukten? Også må man ha tomme flasker? Alltid slitt litt med nektarlaging selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, man må vel først tråkke på frukten? Også må man ha tomme flasker? Alltid slitt litt med nektarlaging selv.

Vet du hvor man får tak i tomme flasker?

Hm... Drar man ikke bare til "fabrikken" man lager det på da? Der er det jo både maskiner og andre ting. Har alltid gått for meg. Og så har jeg alltid sovepose, tørrmat og spraydusj med meg :nigo:

Tenker du på Champs Les Sims nektari?

Der har jeg vært flere ganger, men de samme greiene skjer der. :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men alt ligger jo til rette der. Og frukt får man kjøpt i butikken i samme bygning. Jeg har alltid fått masse flasker i utstyrlisten min etter nektarlaging både der og hjemme :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du hvor man får tak i tomme flasker?

Tenker du på Champs Les Sims nektari?

Der har jeg vært flere ganger, men de samme greiene skjer der. :vetikke:

Merkelig.. Kanskje du må kjøpe med deg nektarin-utstyr? et er også i butikken der hvertfall. Bare husk at det ligger i utstyrlisten til familien (på "kjøp") når du har kjøpt det. Men da kommer jo ikke nektarinn fra Frankrike.......... :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merkelig.. Kanskje du må kjøpe med deg nektarin-utstyr? et er også i butikken der hvertfall. Bare husk at det ligger i utstyrlisten til familien (på "kjøp") når du har kjøpt det. Men da kommer jo ikke nektarinn fra Frankrike.......... :klo:

Merker jeg blir små-sprø. Jeg har tidligere kjøpt både nektarmaskin og stativ, men får ikke brukt det heller.

Det er nok ikke håp for simmen min :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wolfmoon

Drar du frukten over i maskinen da? Det skjer nrmlig ikke av seg med mindre du har lagd nektar før.

Tomme flasker trenger du ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drar du frukten over i maskinen da? Det skjer nrmlig ikke av seg med mindre du har lagd nektar før.

BINGO!

Så langt har jeg ikke tenkt en gang. Innbilte meg hele tiden at den tomme ruten som kom opp var sekken min (selv om den er full).

Tusen, tusen takk! :biggrin:

(føler meg forresten bra dum, ja... :fnise: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ved å kominere forskjellig frukt kan man få forskjellige smaker forresten, så mye fikk jeg til en gang :P Og da lærer du oppskrifter tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppskriftene må du vel finne ut av selv? Men det finnes masse guider på det. Den ultimate er vel lifefruit av beste mulige kvalitet eller noe sånt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha, ja, det var et godt råd :fnise:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri hatt problemer med å lage nektar. Fyller med bær/frukt, tråkker i vei og setter maskinen i gang.

Men jeg har opplevd at enkelte oppdrag sitter man rett og slett fast på, uansett om man har gjort det som trengs. Da er det ikke annet å gjøre enn å avslutte oppdraget... Kjipe greier......

Edit:

Leste nå at du fant ut av det. Ja, frukten går ikke over i maskinen av seg selv :fnise:

Endret av Kittykat
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...