Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

******! <---- insert any cursing word :sur:

Sist gang jeg satt med the sims, satt jeg en god stund og hadde fått til mye (skaffa simmen min en karriere som stylist), men da jeg skulle lagre fikk jeg feilkode 12! Flere som har fått det?

Jeg googla og fant flere mulige løsninger, men alle krevde omstart av pcen. Det endte med at jeg avslutta spillet uten å lagre, og uten å finne en bra løsning. Mistet masse, dessverre :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg må ha hjelp til å drepe :bond:

Og hva faen er det med kjendisene egentlig. Bare imponert om man snakker om rikdom? Jævla blærer hele gjengen :glare:

Edit: Er det noen som vil komme på besøk til meg? Eller ha meg på besøk? Jeg skal være så snill og hyggelig atte :nigo:

Endret av UnderCover
  • Liker 1
Gjest Wolfmoon
Skrevet

hellenussen! Jeg har ny pc med windows 7 og masse ram, det er som en helt ny verden å spille sims. Nivå 3 på speed går jo nesten litt for fort jo. Har riktignok bare installert grunnspillet enda, siden jeg har kjøpt gjennom origin og det tar en halv evighet og litt til å laste ned, men jeg føler absolutt at det her er lovende altså!

Skrevet (endret)

Dette er huset til Truls,Randi og Nathalie Pølsesen

674ewg.jpg

Endret av EryMax
Skrevet (endret)

Legg meg til da nicket er Redningen

Gjort :) Jeg heter visst "Oppvaskkosten" ;)

Men hvordan gjør vi dette da?

Endret av UnderCover
Gjest Memories
Skrevet

Gjort :) Jeg heter visst "Oppvaskkosten" ;)

Men hvordan gjør vi dette da?

Jeg prøvde å legge dere til, men jeg skjønte visst ikke helt hvordan det skulle gjøres. Er det i Origin? Kan ikke dere legge til meg også? Vil også ha noen å dra på besøk til :laugh: Nicket er nabojentaa

• Liker 1
Skrevet

hellenussen! Jeg har ny pc med windows 7 og masse ram, det er som en helt ny verden å spille sims. Nivå 3 på speed går jo nesten litt for fort jo. Har riktignok bare installert grunnspillet enda, siden jeg har kjøpt gjennom origin og det tar en halv evighet og litt til å laste ned, men jeg føler absolutt at det her er lovende altså!

Du kan komme hit og lånet internett Jeg lasta ned grunnspillet og alle ekstrapakkene på en times tid, for bare et par dager siden :nigo:

Skrevet (endret)

Jeg prøvde å legge dere til, men jeg skjønte visst ikke helt hvordan det skulle gjøres. Er det i Origin? Kan ikke dere legge til meg også? Vil også ha noen å dra på besøk til :laugh: Nicket er nabojentaa

Hm... Finner deg ikke ... :vetikke:

Forresten ja, du søker på nicket årt i søkefeltet oppe, og trykker medlemmer som kategori. Og så trykker du deg inn på oss, og legg til som venn :)

Endret av UnderCover
Skrevet

Jamen.. Hvordan dreper du dem? Jeg og vil! :gullengel:

Hehe, enten drukne de, sulte de eller gi de elektrisk sjokk. Er de vampyrer, er det bare å være litt lenge i sollys.. Evt kan du bruke testingcheatenabled true/false-koden..
Skrevet

Haha, topp stemning! :fnise: Nå fikk jeg også lyst til å lage spøkelseshus=) Ikke for det, jeg må jo før eller seinere knerte simmens ektefelle så jeg får tatt det hersens bildet :fnise:

Noen som har fått til mumiespøkelse (populært kalt "dobbeldød") ennå?

nei, det må jeg prøve ut! Glemmer helt at jeg har WA-pakken også, sender jo aldri simmene mine på ferie!
  • Liker 1
Skrevet

Hehe, enten drukne de, sulte de eller gi de elektrisk sjokk. Er de vampyrer, er det bare å være litt lenge i sollys.. Evt kan du bruke testingcheatenabled true/false-koden..

Hm.. Hvordan gjør man det da? :nigo: Må jeg ha en ferdighet eller noe? En heks kanskje? :lur:

Skrevet

Jeg må ha hjelp til å drepe :bond:

Og hva faen er det med kjendisene egentlig. Bare imponert om man snakker om rikdom? Jævla blærer hele gjengen :glare:

Edit: Er det noen som vil komme på besøk til meg? Eller ha meg på besøk? Jeg skal være så snill og hyggelig atte :nigo:

Adder dere i morgen! Hva kaller du deg UnderCover?
Skrevet

674ewg.jpg

Pølsesen?! Hahahaha!!!
Skrevet

Hm.. Hvordan gjør man det da? :nigo: Må jeg ha en ferdighet eller noe? En heks kanskje? :lur:

bruker du koden, så kan du enkelt bare slide ned humøret deres, feks sultbehovet.. Tror du må holde inne shift også..
Skrevet

Adder dere i morgen! Hva kaller du deg UnderCover?

Oppvaskkosten :biggrin:

bruker du koden, så kan du enkelt bare slide ned humøret deres, feks sultbehovet.. Tror du må holde inne shift også..

Mld mottatt :opplyser::laugh:

Skrevet

Oppvaskkosten :biggrin:

Mld mottatt :opplyser::laugh:

la dere inn på mobilen, så Adder jeg dere neste gang jeg skal opp for å spille
  • Liker 1
Skrevet

674ewg.jpg

Er det det som kalles en "åpen løsning"?

• Liker 2
Gjest Memories
Skrevet (endret)

Hm... Finner deg ikke ... :vetikke:

Forresten ja, du søker på nicket årt i søkefeltet oppe, og trykker medlemmer som kategori. Og så trykker du deg inn på oss, og legg til som venn :)

Rart, får bare opp denne meldingen når jeg prøver å legge dere til. Tror i alle fall at jeg heter nabojentaa. Er det som står oppe i høyre hjørne. :P

INGEN RESULTATER FUNNET FOR "Oppvaskkosten"

• Sjekk at søkeordet er stavet riktig, og prøv igjen.
  • Kun brukere med PC Origin kan søkes opp.
  • Vennenes personverninnstillinger kan kanskje hindre at de vises i søkeresultater

Edit: Prøvde å søke via siden til thesims3 isteden, og da fikk jeg lagt dere til som venn :biggrin:

Endret av Memories
Skrevet

Pølsesen?! Hahahaha!!!

Ja vi hadde pølser til middag den dagen jeg laget familien

Er det det som kalles en "åpen løsning"?

Ja den er veldig åpen, men nå er påbegynt et skikkelig hus. Jeg har bare 1 simelon, så de må dessverre vente med byggingen litt til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...