antibac Skrevet 15. oktober 2012 #1761 Del Skrevet 15. oktober 2012 Nabolaget blir eldre ja om du har tillatt det inne på innstillinger..Men du kan jo ha på juksekode,og få han til å vokse opp og, eller arrangere fest,ha kake og velge at han skal blåse ut kaka når du trykker på den Ok, takk takk Jeg har en sånn "mulighet" den ene simmen min skal gjøre. Oppgradere Madeline Buckshot sitt stereoanlegg, og det står at det skal ligge i utstyrslista til simmen min, men det gjør det ikke. Hva skjer? Ser jeg på feil sted? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dai Skrevet 15. oktober 2012 #1762 Del Skrevet 15. oktober 2012 Dere må behandle simmene deres pent! Ikke sånn her! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mermaid Blues Skrevet 15. oktober 2012 #1763 Del Skrevet 15. oktober 2012 Ok, takk takk Jeg har en sånn "mulighet" den ene simmen min skal gjøre. Oppgradere Madeline Buckshot sitt stereoanlegg, og det står at det skal ligge i utstyrslista til simmen min, men det gjør det ikke. Hva skjer? Ser jeg på feil sted? Det befinner seg i husstandens utstyrsliste Trykk F2 for å åpne kjøpemodus, og velg deretter utstyrsliste (det nederst ikonet, en åpen pappeske om jeg husker rett). Derfra kan du plassere stereoanlegget på tomten, oppgradere det, og putte det tilbake der det kom fra (bare pass på at du ikke selger det, men putter det i utstyrslisten i kjøpemodus). Simmen vil da få et valg om å levere anlegget til rett person slik at du får fullført muligheten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adele Skrevet 15. oktober 2012 #1764 Del Skrevet 15. oktober 2012 Hovedpersonen pleier som regel å være "meg", men ikke akkurat en kopi. Men ja, kjedelig når de har det helt knall og får til alt, så sitter jeg her og får ikke til noe i det virkelige liv Lager jeg nytt par, så pleier alltid mannen å være en artist jeg liker Så for øyeblikket er jeg gift med vokalisten i Negative Beinhilde Jeg har ikke den pakka altså Aaah, har du sett simversjonen av Alexander Skarsgård? I'M IN LOVE!!! Møt Beinhilde, eller Bonehilda som hun heter på engelske versjonen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adele Skrevet 15. oktober 2012 #1765 Del Skrevet 15. oktober 2012 Simmer som er gode i behendighet kan oppgradere komfyren til brannsikker, og du får også kjøpt komfyrer som er brannsikre i utgangspunktet Tredje løsning er å velge livslykkebelønningen "brannsikkert hus". Hahaha, hun skremmer vettet av hestene mine :gjeiper: Stakkars frk. Skrangle er tydeligvis veldig glad i hester, og vil kose med dem hele tida, men hestene løper hylende vekk hver gang hun kommer i nærheten Begge to har trekket "nevøs" så det er kanskje ikke så rart Neineinei.. Det er jo i spøkelseshuset mitt!! Folk skal jo dø der!! Enten får de brenne, eller så sulter de. Eller så døde nylig to fordi de absolutt skulle mekke på tven. Lært den harde veien at man ikke skal fikle mer på tven om man har fått støt en gang, da dør de neste gang ehee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adele Skrevet 15. oktober 2012 #1766 Del Skrevet 15. oktober 2012 Ok, takk takk Jeg har en sånn "mulighet" den ene simmen min skal gjøre. Oppgradere Madeline Buckshot sitt stereoanlegg, og det står at det skal ligge i utstyrslista til simmen min, men det gjør det ikke. Hva skjer? Ser jeg på feil sted? Når du er i kjøpsmodus, trykk på den pappesken.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adele Skrevet 15. oktober 2012 #1767 Del Skrevet 15. oktober 2012 (endret) Dere må behandle simmene deres pent! Ikke sånn her! Hahahaha!! Endret 15. oktober 2012 av adele.bethune Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 15. oktober 2012 #1768 Del Skrevet 15. oktober 2012 Aaah, har du sett simversjonen av Alexander Skarsgård? I'M IN LOVE!!! Nei :/ Hun Beinhilda var jo... fin Er det hushjelp liksom? Neineinei.. Det er jo i spøkelseshuset mitt!! Folk skal jo dø der!! Enten får de brenne, eller så sulter de. Eller så døde nylig to fordi de absolutt skulle mekke på tven. Lært den harde veien at man ikke skal fikle mer på tven om man har fått støt en gang, da dør de neste gang ehee Kjedelig å være sim uten ferdigheter.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adele Skrevet 16. oktober 2012 #1769 Del Skrevet 16. oktober 2012 Nei :/ Hun Beinhilda var jo... fin Er det hushjelp liksom? Kjedelig å være sim uten ferdigheter.... Beinhilda fikser det meste.. Hun er hushjelp og mekaniker, og sikkert mye annet også. Har ikke blitt så kjent med henne enda. Skal se om jeg finner Skarsgård-simmen igjen, husker nemlig ikke hvor jeg fant han! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 16. oktober 2012 #1770 Del Skrevet 16. oktober 2012 Beinhilda fikser det meste.. Hun er hushjelp og mekaniker, og sikkert mye annet også. Har ikke blitt så kjent med henne enda. Såpass Et alt mulig skjelett 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adele Skrevet 16. oktober 2012 #1771 Del Skrevet 16. oktober 2012 Såpass Et alt mulig skjelett man kan si det sånn.. fant forresten ut at jeg har 17 (!!!) spøkelser nå, så drepte likesågreit fire til.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest snoopy_93 Skrevet 16. oktober 2012 #1772 Del Skrevet 16. oktober 2012 (endret) Hei! Trenger litt hjelp her med installasjon av the sims3 og håper noen kan hjelpe meg litt? Jeg har installert ts3 på d-disken på pc'n, det gikk helt fint! Så installerte jeg ts3 "helaften" i Electronic Arts, det gikk også helt fint, men så skulle jeg installere ts3 "drømmejobb" og valgte da det samme som i helaften; Electronic Arts - det gikk ikke. Så laget jeg en mappe i EA mappen som jeg kalte "drømmejobb" og installasjonen fungerte helt fint helt til den kom halvveis i installasjonen. Da kom beskjeden opp "Fil: E:\Caches\twinbrook.objectCache Feil: Data error (cyclic redundancy check)" Hva er galt? Er det CD'n det er noe feil med, eller er det noe annet? Opplevde for en god stund siden at "reisefeber" ikke funket og måtte da kjøpe spillet på nytt - da funket det. (Fikk beskjed om at det var virus på CD'n eller noe i den duren) Edit; Jeg prøvde å installere i går kveld også, og samme beskjeden kom opp. Da trykket jeg på "retry" og den ble nesten helt ferdig installert. Satt i rundt en og en halv time å installerte den ene utvidelsespakken. Endret 16. oktober 2012 av snoopy_93 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 16. oktober 2012 #1773 Del Skrevet 16. oktober 2012 Det er ikke bedre å installere det på C disken da? Og ikke velge hvor det skal ligge selv, spesielt ikke opprette enda fler mapper og legge det i.. Ikke vet jeg, men jeg hadde ikke gjort det og vil tro ting kan f*cke seg til litt da. Du kan jo prøve å avinstallere alt, for så å installere alt igjen på C disken? Bare la det være på sånn standard når du installerer, og ikke den avanserte tingen, det alternativet... Hvis du har noe på spillet ditt som du vil ha, så får du huske å flytte save filene dine til f.eks skrivebordet i mens Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest snoopy_93 Skrevet 16. oktober 2012 #1774 Del Skrevet 16. oktober 2012 Det er ikke bedre å installere det på C disken da? Og ikke velge hvor det skal ligge selv, spesielt ikke opprette enda fler mapper og legge det i.. Ikke vet jeg, men jeg hadde ikke gjort det og vil tro ting kan f*cke seg til litt da. Du kan jo prøve å avinstallere alt, for så å installere alt igjen på C disken? Bare la det være på sånn standard når du installerer, og ikke den avanserte tingen, det alternativet... Hvis du har noe på spillet ditt som du vil ha, så får du huske å flytte save filene dine til f.eks skrivebordet i mens Åh, da må jeg få kjæresten til å re-installere pc'n min igjen.. Har kun 9gb igjen på c-disken og det er kun windows programvare ting som er nødvendig for at pc'n skal virke i den mappen. (han lagde heller en d-disk med mye plass fordi han vet at jeg skulle spille ts3) Eller så er alternativet ny, bedre pc - når lommeboka tillater det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest snoopy_93 Skrevet 17. oktober 2012 #1775 Del Skrevet 17. oktober 2012 Det som er litt snålt nå er at det går å installere de andre utvidelsespakkene. Huff. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 17. oktober 2012 #1776 Del Skrevet 17. oktober 2012 Det som er litt snålt nå er at det går å installere de andre utvidelsespakkene. Huff. Får du installert alle andre på D disken og der du vil, men fortsatt ikke Drømmejobb? Merkelig :s Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest snoopy_93 Skrevet 17. oktober 2012 #1777 Del Skrevet 17. oktober 2012 (endret) Får du installert alle andre på D disken og der du vil, men fortsatt ikke Drømmejobb? Merkelig :s Jepp. Prøvde å spille litt og fikk akkurat laget to simmer og gitt de et sted å bo, så finner pc'n ut at den skal restarte/gå tilbake til "velkommen" delen av oppstarten. Da fikk jeg et julegaveønske til! Endret 17. oktober 2012 av snoopy_93 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
UnderCover Skrevet 17. oktober 2012 #1778 Del Skrevet 17. oktober 2012 man kan si det sånn.. fant forresten ut at jeg har 17 (!!!) spøkelser nå, så drepte likesågreit fire til.. Jamen.. Hvordan dreper du dem? Jeg og vil! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mermaid Blues Skrevet 17. oktober 2012 #1779 Del Skrevet 17. oktober 2012 Neineinei.. Det er jo i spøkelseshuset mitt!! Folk skal jo dø der!! Enten får de brenne, eller så sulter de. Eller så døde nylig to fordi de absolutt skulle mekke på tven. Lært den harde veien at man ikke skal fikle mer på tven om man har fått støt en gang, da dør de neste gang ehee Haha, topp stemning! Nå fikk jeg også lyst til å lage spøkelseshus=) Ikke for det, jeg må jo før eller seinere knerte simmens ektefelle så jeg får tatt det hersens bildet Noen som har fått til mumiespøkelse (populært kalt "dobbeldød") ennå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest EryMax Skrevet 17. oktober 2012 #1780 Del Skrevet 17. oktober 2012 Haha, topp stemning! Nå fikk jeg også lyst til å lage spøkelseshus=) Ikke for det, jeg må jo før eller seinere knerte simmens ektefelle så jeg får tatt det hersens bildet Noen som har fått til mumiespøkelse (populært kalt "dobbeldød") ennå? Ja jeg fikk simmen min til å sove i en sånn der mumie greie. Så etter en uke ble han en mumie, å så husker jeg ikke om han døde eller bare fikk den forbandelsen over seg men jeg fikk han til å bli spøkelse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå