Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har alle, og mine favoritter er World Adventures, Ambitions og Pets :) Håper forgjeves på en WA2, men det tror jeg nok jeg kan se langt etter, det var visst en av de minst populære :gjeiper:

Her hos meg, og mange andre i tråden, så er det dette spillet som får alt til å fucke og fryse seg :sukk: Lagrer alltid før jeg reiser, sånn i tilfelle :fnise:

Ungen skriker fortsatt. Jeg må bare starte nytt spill om ingen hjelper meg innen ikveld, og bare slette hele driten :jolie:

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Wolfmoon
Skrevet

Her hos meg, og mange andre i tråden, så er det dette spillet som får alt til å fucke og fryse seg :sukk: Lagrer alltid før jeg reiser, sånn i tilfelle :fnise:

Ungen skriker fortsatt. Jeg må bare starte nytt spill om ingen hjelper meg innen ikveld, og bare slette hele driten :jolie:

Hva med å lage en voksen sim som du kan merge med husholdningen din og la den bli igjen med babyen mens du flytter :klo:

• Liker 1
Skrevet

:fnise:

Jeg pleier også å lage folk som er like meg..

Men nå prøver jeg å lage folk med litt andre trekk enn det jeg pleier på, gjør sikkert ikke noe om man har litt variasjoner ;)

Ser det med leilighet, jeg syntes det var moro en stund, men hus er nok best! :)

Men, det er en blokk der som har toppleilighet da, den går ann! :)

Er så irriterende med de andre, område hvor naboleiligheta er er svart..

Det var også en ting jeg reagerte på, at det var et svart, utilgjengelig område. Men det finnes altså en toppleilighet, hvor man har hele etg? Da er det jo holdbart ihvertfall. Tror uansett at et hus er best for meg, til tross for at det bare finnes èn person i husholdningen min.

Ikke overkill i det hele tatt, med 3 etg, stort svømmebasseng, to park.plasser i garasjen osv..

Skrevet

Det var også en ting jeg reagerte på, at det var et svart, utilgjengelig område. Men det finnes altså en toppleilighet, hvor man har hele etg? Da er det jo holdbart ihvertfall. Tror uansett at et hus er best for meg, til tross for at det bare finnes èn person i husholdningen min.

Ikke overkill i det hele tatt, med 3 etg, stort svømmebasseng, to park.plasser i garasjen osv..

Greit man har naboleiligheter, men er litt kjedelig med det svarte området.. :/

Ja, jeg bodde i den lenge. Om du spiller i byen som er med Helaften, så mener jeg den er nærme broa. Det er noen få som bor der, jeg kasta dem ut og flytta inn selv :fnise:

Neida, må vel bare nyte den store, gode plassen og det man har, mens man har det..? :fnise:

• Liker 1
Skrevet

At spillet fryser og/eller kræsjer når simmen reiser er visstnok veldig ofte knyttet til RAM, jeg hadde en myriade av slike bugs som forsvant helt etter jeg doblet fra 4GB til 8GB RAM :) Alle bugs relatert til lagring (feilkode 12 og 16 om jeg husker rett) forsvant også etter jeg oppgraderte, samt at spillet naturlig nok glir mye bedre.

Det betyr riktignok ikke at jeg stoler på spillet for en femmer, og jeg lagrer hele tida :fnise:

Aner ikke hva som kan være problemet med skrikerungen, har du prøvd å spørre på det offisielle sims3-forumet? :)

Apropos kjøttkake, til alle som spiller med WA: er det noen her som faktisk har klart å fullføre alle fotosamlingene ennå? :)

• Liker 1
Skrevet

Takker for svar, men drittungen er ute av spillet :bolledeig:

Dvs, jeg begynte nytt spill. Og valgte egenskaper som ond og gal osv., (sånn i tilfelle det skjer enda en gang, og kanskje jeg faktisk kan drepe ungen)

• Liker 1
Skrevet

At spillet fryser og/eller kræsjer når simmen reiser er visstnok veldig ofte knyttet til RAM, jeg hadde en myriade av slike bugs som forsvant helt etter jeg doblet fra 4GB til 8GB RAM :) Alle bugs relatert til lagring (feilkode 12 og 16 om jeg husker rett) forsvant også etter jeg oppgraderte, samt at spillet naturlig nok glir mye bedre.

Det betyr riktignok ikke at jeg stoler på spillet for en femmer, og jeg lagrer hele tida :fnise:

Aner ikke hva som kan være problemet med skrikerungen, har du prøvd å spørre på det offisielle sims3-forumet? :)

Apropos kjøttkake, til alle som spiller med WA: er det noen her som faktisk har klart å fullføre alle fotosamlingene ennå? :)

Fotosamling? :hoppe:

Når jeg tenker meg om, så har ikke spillet fryst etter at jeg slettet MYE på maskinen, og fikk 200 GB ekstra :tommelsmil: Men det var jo ikke ram... eller.. uansett, bedre no :fnise:

• Liker 2
Skrevet

Fotosamling? :hoppe:

Når jeg tenker meg om, så har ikke spillet fryst etter at jeg slettet MYE på maskinen, og fikk 200 GB ekstra :tommelsmil: Men det var jo ikke ram... eller.. uansett, bedre no :fnise:

Så bra at spillet ditt fungerer bedre, uten at jeg skal prøve å forklare hvordan, jeg aner ikke :fnise:

Fotosamlinga ja, tror det må være den største utfordringen jeg har funnet så langt i spillet. Når du kjøper kamera til simmen og den lærer foto (hører til World Adventures, og kamera fås kjøpt på reise) dukker det opp en hel haug med fotosamlinger i ferdighetsjournalen (den som kommer opp når du trykker på J-tasten). Noen av dem er veldig enkle å fullføre og andre begynner jeg å mistenke at er mer eller mindre umulige :fnise: Avhengighetsskapende nok, forsåvidt. Og ikke minst litt fælt egentlig, siden noen av dem krever at du feks tar livet av simmens ektefelle og mishandler barn eller kjæledyr til sosialarbeideren kommer :gjeiper:

• Liker 1
Gjest Wolfmoon
Skrevet (endret)

Er det da man må lide for kunsten? :laugh:

Endret av Wolfmoon
  • Liker 1
Skrevet

Er det da man må lide for kunsten? :laugh:

Hahaha, helt klart :fnise: Skal nå ta med datteren til simmen min til Egypt, la henne bli angrepet av en mumie slik at jeg får tatt både "en mumie!", "trygler sfinxen", "død på ferie", "spøkelsesfamilie" og "sjelefredsstatue" på en gang her - noe sier meg at hun ikke kommer seg helskinnet hjem igjen, stakkars jente ;)

...jeg er egentlig veldig snill av meg i virkeligheten altså :gjeiper:

• Liker 4
Skrevet

Mermaid, fotosamlingen hørtes veeeldig spennende ut. Burde reise litt mer skjønner jeg ;)

men først skal jeg prøve å sprenge vekk litt fra byn :danse:

• Liker 1
Gjest sardintroll
Skrevet

men først skal jeg prøve å sprenge vekk litt fra byn :danse:

Sprenging er moro. Simmer som kan dette pleier jeg å sende på besøk hos folk, og får dem til å sprenge vekk inventar. xD

• Liker 1
Gjest BabyBlue
Skrevet

kjøpte akkurat Lunar Lakes i the sims 3 store, den var på salg. Spennende by, og det treet var artig! Du får erfaringpoeng bare av å spise en frukt : D

Skrevet

Sprenging er moro. Simmer som kan dette pleier jeg å sende på besøk hos folk, og får dem til å sprenge vekk inventar. xD

Fenomenalt :hoppe: Gjett hva jeg skal gjøre etterpå :lur::bolledeig:

• Liker 1
Skrevet

Åh, hvorfor må Sims være så gøy midt i eksamensperioden? Hvorfor er det ikke gøy i ferier og perioder der jeg har lite å gjøre? :sur:

Skrevet

Etter å ha lest her så fikk jeg så akutt lyst på Reiseliv....

Men har en lite problem...

Jeg er ikke akkurat noe kløpper på dette, men here goes.

Jeg vil kjøpe Reiseliv ved å laste den ned fra internett... problemet er at jeg ikke har internett på windows på maskinen min, og jeg klarer ikke finne de rette driverene for det... (når jeg skriver jeg, så mener jeg samboeren min, for jeg vet ikke engang hva det er...)

Er det en mulighet å kjøpe og laste ned reiseliv med ubuntu og flytte det til windows? Evt kjøpe spillet med en annen maskin enn den jeg skal spille på??

Skrevet

Ehhhh, spørsmål. Den ene simmen min som var tenåring hadde besøk av en annen tenåring som hun har en romantisk interesse for, men så har det seg slik at det var bursdagen hennes, og da forsvant plutselig Romantisk...-alternativet, men det står fortsatt at det er romantisk interesse. Vil han andre simmen også bli ung voksen snart? Blir nabolaget også eldre liksom?

Skrevet

Er det mulig å legge til tomme tomter i byredigereren? Får det ikkje til! :-@

Skrevet

Ehhhh, spørsmål. Den ene simmen min som var tenåring hadde besøk av en annen tenåring som hun har en romantisk interesse for, men så har det seg slik at det var bursdagen hennes, og da forsvant plutselig Romantisk...-alternativet, men det står fortsatt at det er romantisk interesse. Vil han andre simmen også bli ung voksen snart? Blir nabolaget også eldre liksom?

Nabolaget blir eldre ja om du har tillatt det inne på innstillinger..Men du kan jo ha på juksekode,og få han til å vokse opp og, eller arrangere fest,ha kake og velge at han skal blåse ut kaka når du trykker på den :)

Skrevet

Er det mulig å legge til tomme tomter i byredigereren? Får det ikkje til! :-@

Ja det gjør det :) Inne på "rediger by" så kan du velge den tomt greia,hvor du finner tomter i forskjellige str,da er det bare å velge den du vil ha og plassere den i byen.

Men er ikke alle steder det går ann, pga hvordan bakken eller plassen er,men går som regel ann å plassere tomta hvor som helst.

Så blir den grønn om du kan plassere den der du vil,er den rød er det altså en eller annen grunn til at du ikke kan ha den der.

Nå vet jeg ikke om du vet det der, men hvis det der ikke går så vet dessverre ikke jeg hvorfor du ikke får plasssert tomme tomter :/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...