Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest sardintroll
Skrevet

Man er nødt til å sørge for at begge er ferdig med forholdene sine først, ellers går det ikke. :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Blubberella
Skrevet

Nå har jeg endelig fått til det der "Garden of Tuatha" - gravkammeret i Frankrike, men måtte på et punkt kapitulere og jukse ved å bruke teleportering (testingcheats-koden). Jeg fikk ikke simmen min til å gå inn på det trange rommet med sånn plate til å stå på. Det er et bittelite rom med en trang gang rundt. Jeg prøvde alle mulige måter men det var ikke plass til å gå inn ifølge simmen min. Er dette en bug eller er det en annen måte å komme seg inn dit som jeg ikke fant ut av? Hva gjorde jeg galt?

Skrevet

Nå har jeg endelig fått til det der "Garden of Tuatha" - gravkammeret i Frankrike, men måtte på et punkt kapitulere og jukse ved å bruke teleportering (testingcheats-koden). Jeg fikk ikke simmen min til å gå inn på det trange rommet med sånn plate til å stå på. Det er et bittelite rom med en trang gang rundt. Jeg prøvde alle mulige måter men det var ikke plass til å gå inn ifølge simmen min. Er dette en bug eller er det en annen måte å komme seg inn dit som jeg ikke fant ut av? Hva gjorde jeg galt?

Det er en bug. Husker ikke helt om det var med Late Night eller Generations (evt en patch tilhørende en av dem) at det begynte å feske seg til for fullt i gravkammer, men det var rundt der et sted. Jeg løser det med zeneportering, men må liksom treffe akkurat på riktig punkt for at simmen ikke skal begynne å gnåle om at han ikke kan gå dit jeg vil han skal gå, så videre enkelt er det ikke :gjeiper: Før denne feilen oppsto var det bare å traske inn på vanlig vis.

Et av de hemmelige rommene i himmeltempelet i Kina har samme bug også, går ikke uten å "jukse" med zeneportering (evt bruke koder).

Forresten, til de som sliter med bugs i Supernatural, det viser seg at å lagre spillet mens det er fullmåne roter til en hel masse, både ifht hagearbeid og zombier. EA klarte tydeligvis ikke å fikse det. Derfor: ikke lagre når det er fullmåne :)

Gjest Blubberella
Skrevet

Puh, da slipper jeg å føle meg pokka dum fordi jeg ikke klarte å finne ut av det! :rolleyes:

Skrevet

angående kjærester. Jeg var gift med en mann og hadde to kvinnelige kjærester. Jøss som mannen og kvinnfolka hatet meg da jeg inviterte til fest i huset :ler: (Og ja, alle gjorde det slutt. Tror mannen stakk av, så han hvertfall ikke mer) :hoho:

• Liker 4
Skrevet

Jeg prøver faktisk å få til den livsambisjonen, ha 10 kjærester i løpet av livet. Han er jo en ordentlig rundbrenner! Det er overraskende enkelt da, utenom den 4 kjæresten hans nå. Hva må egentlig til for å bli kjærester? Han vet "alt" om henne, og den der som måler hvor gode venner de er, er full, men det kommer fortsatt ikke noe alternativ opp om å bli kjærester! Trenger at det skjer snart, sånn at han kan dumpe henne og finne en ny :fnise:

Skrevet (endret)

Oi! Den ene simmen min har plutselig blitt usynlig! What to do? (resetsim funker ikke)

Endret av Antheia
Gjest sardintroll
Skrevet

Oi! Den ene simmen min har plutselig blitt usynlig! What to do? (resetsim funker ikke)

Et skudd i mørke, dette, men hva med å skifte husstand, og så tilbake igjen? Ingen garanti for at det funker, selvfølgelig, men verdt et forsøk? :)

Skrevet

Okei, da har det gått nok lang tid siden sist jeg spilte s3, så jeg tenkte jeg skulle prøve igjen. Har en tendens til å spille i en time, og så blir jeg lei. Kanskje det blir bedre denne gangen?

Hva har dere av tilleggspakker? Hva mener dere er den beste?

Er lite interessert i den der supernatural, så den kan dere utelukke fra svaret, if you please :)

Gjest Memories
Skrevet

Jeg prøver faktisk å få til den livsambisjonen, ha 10 kjærester i løpet av livet. Han er jo en ordentlig rundbrenner! Det er overraskende enkelt da, utenom den 4 kjæresten hans nå. Hva må egentlig til for å bli kjærester? Han vet "alt" om henne, og den der som måler hvor gode venner de er, er full, men det kommer fortsatt ikke noe alternativ opp om å bli kjærester! Trenger at det skjer snart, sånn at han kan dumpe henne og finne en ny :fnise:

Er hun singel da? Hvis ikke må du få de til å gjøre det slutt. Hvis hun er singel så er det rart at det ikke har kommet opp.

Okei, da har det gått nok lang tid siden sist jeg spilte s3, så jeg tenkte jeg skulle prøve igjen. Har en tendens til å spille i en time, og så blir jeg lei. Kanskje det blir bedre denne gangen?

Er lite interessert i den der supernatural, så den kan dere utelukke fra svaret, if you please :)

Jeg syns reiseliv er den beste ettersom det er så mye nytt man kan gjøre i den pakken i forhold til de andre. Elsker å dra å utforske gravkamre osv.

Skrevet

Så den Reiseliv ble nevnt,den funker ikke hos meg den.. Alt klikka da jeg prøvde. :/

Men, jeg liker dyreliv,generasjoner og byliv. :)

Og ser veldig frem til årstids pakka kommer ut! Elska årstider til sims 2, så blir moro, i tilegg er det med så mye i den pakka,mye man kan finne på. Det er festivaler i byen under hver årstid, og da kan man gjøre mye der. Du får sjekke den ut :)

Skrevet

Noen som vet hvordan man bytter livstidsønske på sims 3?

Skrevet

Noen som vet hvordan man bytter livstidsønske på sims 3?

Tror du kan "kjøpe" et nytt livstidsønske via livstidslykkepoeng.

Anonym poster: c8757b64340e78725c43d5f6eef4885a

• Liker 1
Skrevet

Ja,hvis man har nok poeng går det ann å kjøpe slik at du kan velge hvilken livstidsønske du vil ha.

Ellers, kan du bruke "testingCheatsenabled true" koden, klikke på simmen og velge "rediger i simskaper" eller noe,der kan du bytte hva du vil :)

Skrevet (endret)

Så altså.. .

Jeg dro fra babyen sammen med barnevakten og lagret spillet i byn. ... Da jeg kom tilbake lå ungen og skrek, og det har den gjort siden. Kan ikke styre den på noen som helst måte. Ikke kan jeg resette den heller :glare: Går det an å flytte fra babyen å bare la den være i huset, eller adoptere den bort eller noe? Drepe den? Jeg blir gal i hodet av skrikingen og den røde blinkingen på venstre-siden :krangle::bond:

Edit: håpte barnevernet skulle dukke opp og ta den fra meg, men de kommer visst ikke :murvegg:

Endret av UnderCover
  • Liker 3
Skrevet

Så altså.. .

Jeg dro fra babyen sammen med barnevakten og lagret spillet i byn. ... Da jeg kom tilbake lå ungen og skrek, og det har den gjort siden. Kan ikke styre den på noen som helst måte. Ikke kan jeg resette den heller :glare: Går det an å flytte fra babyen å bare la den være i huset, eller adoptere den bort eller noe? Drepe den? Jeg blir gal i hodet av skrikingen og den røde blinkingen på venstre-siden :krangle::bond:

Edit: håpte barnevernet skulle dukke opp og ta den fra meg, men de kommer visst ikke :murvegg:

Beste innlegget så langt :skratte:

• Liker 2
Skrevet

Jeg kjøpte Late night og tenkte jeg skulle lage en karakter som var nesten motsatt av det jeg er (jeg har en tendens til å lage slike som er lik meg).

Så jeg har nå fått meg en ung kvinne som lever på sosiallivet sitt, hater husarbeid og elsker nakenbading. Hun har til nå hatt èn offentlig ydmykelse, og har en hel maurtue med venner. Hun har fått 4 av 5 stjerner.

Jeg har også oppdaget at å flytte fra "mitt" kjære, store hus til en leilighet i høyblokkene, ikke er så kult som først antatt. Idiotiske løsninger og dååårlig plass..

• Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg kjøpte Late night og tenkte jeg skulle lage en karakter som var nesten motsatt av det jeg er (jeg har en tendens til å lage slike som er lik meg).

Så jeg har nå fått meg en ung kvinne som lever på sosiallivet sitt, hater husarbeid og elsker nakenbading. Hun har til nå hatt èn offentlig ydmykelse, og har en hel maurtue med venner. Hun har fått 4 av 5 stjerner.

Jeg har også oppdaget at å flytte fra "mitt" kjære, store hus til en leilighet i høyblokkene, ikke er så kult som først antatt. Idiotiske løsninger og dååårlig plass..

:fnise:

Jeg pleier også å lage folk som er like meg..

Men nå prøver jeg å lage folk med litt andre trekk enn det jeg pleier på, gjør sikkert ikke noe om man har litt variasjoner ;)

Ser det med leilighet, jeg syntes det var moro en stund, men hus er nok best! :)

Men, det er en blokk der som har toppleilighet da, den går ann! :)

Er så irriterende med de andre, område hvor naboleiligheta er er svart..

Endret av Minttu
Skrevet

Det er en artig ny kosebug som har kommet i det siste. Har skjedd meg flere ganger, gjerne i forbindelse med at simmen har blitt forfremmet på jobb, og dermed i prinsippet skal komme hjem i ny uniform. Måten jeg har løst det på er at jeg har brukt CAS (Create A Sim) via enten speilet eller klesskapet.

Feks: velg den usynlige simmen du gjerne skulle sett trynet på igjen -> klikk på klesskapet -> velg "planlegg antrekk" slik at du kommer inn i CAS. Mulig du må smøre deg med tålmodighet, evt smøre deg en brødskive, før simmen blir synlig igjen, men det skal funke :)

Jeg har alle, og mine favoritter er World Adventures, Ambitions og Pets :) Håper forgjeves på en WA2, men det tror jeg nok jeg kan se langt etter, det var visst en av de minst populære :gjeiper:

Tror du kan "kjøpe" et nytt livstidsønske via livstidslykkepoeng.

Anonym poster: c8757b64340e78725c43d5f6eef4885a

Jepp, så lenge simmen ikke allerede har oppfylt det eksisterende livstidsønsket :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...