Sokkesko Skrevet 30. september 2012 #1681 Del Skrevet 30. september 2012 Hei. Jeg har problemer med simmefamilien min. Det går helt ann å spille spillet og sånt, men på selve familien min så klikker ting annenhvert sekund nesten.. Det skjer bare når jeg spiller med dem, ikke når jeg skal kjøpe møbler og slikt.. Det stopper opp i kort tid, også starter det igjen, og sånn fortsetter det.. Jeg har satt ned grafikken til lav, men ingenting fungerer jo. Noen som vet hva som forårsake problemet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 30. september 2012 #1682 Del Skrevet 30. september 2012 Det høres ut som om RAMen din egentlig er litt for liten til å dra spillet. Hadde samme problemet før jeg kjøpte ny pc. Men mulig andre har andre løsninger? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 30. september 2012 #1683 Del Skrevet 30. september 2012 Det er mange som har hatt slike problemer, inkl.meg, det er bare når man spiller. Alt fryser liksom, mens lyder, trær,vann fortsetter, slik du og har det? Jeg vet ikke helt grunnen til det, enten litt for dårlig pc, eller at det var noe oppdatering som gjorde det,vet det har vært snakk om det. Har blitt tatt opp før i denne tråden,så du kan jo evt.klikke deg litt bakover og se, for jeg har egentlig ingen gode svar Min er slik den og, og får ille gjort stort med det,men er verst om pc'n blir varm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Antheia Skrevet 30. september 2012 #1684 Del Skrevet 30. september 2012 Jeg har en sim som skifter hårsveis når han dusjer/bader. Jeg har ikke valgt at han skal ha en annen hårsveis enn den vanlige når jeg har valgt antrekk til ham, og han har den vanlige hårsveisen når han har badetøy på. Men altså ikke når han dusjer. Hvordan endrer jeg dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleLola Skrevet 30. september 2012 #1685 Del Skrevet 30. september 2012 Hei. Jeg har problemer med simmefamilien min. Det går helt ann å spille spillet og sånt, men på selve familien min så klikker ting annenhvert sekund nesten.. Det skjer bare når jeg spiller med dem, ikke når jeg skal kjøpe møbler og slikt.. Det stopper opp i kort tid, også starter det igjen, og sånn fortsetter det.. Jeg har satt ned grafikken til lav, men ingenting fungerer jo. Noen som vet hva som forårsake problemet? Jeg sliter også litt med dette, funket greit når jeg begynte med spillet, men etterhvert som jeg har kjøpt flere tilleggspakker ble det verre. Hos meg er det pcen som er for dårlig, spiller på en laptop med 1.7 ghz, minimumskravet til sims er vel 2.4 ghz? Skal kjøpe meg en stasjonær før jul, så blir det nok bedre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
a_dive Skrevet 30. september 2012 #1686 Del Skrevet 30. september 2012 Hei. Jeg har problemer med simmefamilien min. Det går helt ann å spille spillet og sånt, men på selve familien min så klikker ting annenhvert sekund nesten.. Det skjer bare når jeg spiller med dem, ikke når jeg skal kjøpe møbler og slikt.. Det stopper opp i kort tid, også starter det igjen, og sånn fortsetter det.. Jeg har satt ned grafikken til lav, men ingenting fungerer jo. Noen som vet hva som forårsake problemet? Jeg har akkurat det samme problemet ! Jeg har en macbook pro, er ikke det bra nok til å spille the sims 3 på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest EryMax Skrevet 30. september 2012 #1687 Del Skrevet 30. september 2012 Macbook pro suger som spill pc 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sokkesko Skrevet 30. september 2012 #1688 Del Skrevet 30. september 2012 Det høres ut som om RAMen din egentlig er litt for liten til å dra spillet. Hadde samme problemet før jeg kjøpte ny pc. Men mulig andre har andre løsninger? Vel, dataen min er helt ny. Kan jeg ikke bare kjøpe et nytt grafikk-kort? Vil det gjøre susen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 30. september 2012 #1689 Del Skrevet 30. september 2012 Vel, dataen min er helt ny. Kan jeg ikke bare kjøpe et nytt grafikk-kort? Vil det gjøre susen? Helt ny kan bety så mangt. Det høres ut som et RAM-problem. Hva slags prosessor er det på PC'n? Og hvor mange RAM? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sokkesko Skrevet 30. september 2012 #1690 Del Skrevet 30. september 2012 Helt ny kan bety så mangt. Det høres ut som et RAM-problem. Hva slags prosessor er det på PC'n? Og hvor mange RAM? AMD A8-4500M APU HD Graphics 1.90 Ghz, og 8 gb RAM. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2012 #1691 Del Skrevet 30. september 2012 AMD A8-4500M APU HD Graphics 1.90 Ghz, og 8 gb RAM. 1,9 ghz er kanskje litt lite når minimumskravet er 2,4 ghz... Anonym poster: fbba7f9d686b36ef79537401149d3ee9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2012 #1692 Del Skrevet 30. september 2012 AMD A8-4500M APU HD Graphics 1.90 Ghz, og 8 gb RAM. Og den er helt ny, også har min ca 2 år gamle bærbar 2.50 GHz... "Bare" 6 GB ram, men min drar Sims ganske så bra! Anonym poster: 02d6bec5aecd997c856735394204b6b6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sokkesko Skrevet 30. september 2012 #1693 Del Skrevet 30. september 2012 Og den er helt ny, også har min ca 2 år gamle bærbar 2.50 GHz... "Bare" 6 GB ram, men min drar Sims ganske så bra! Anonym poster: 02d6bec5aecd997c856735394204b6b6 Da vet jeg ikke hva jeg skal gjøre.. Jeg har lite peiling på data. Men takk for svar. da vet jeg det er den som er problemet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 30. september 2012 #1694 Del Skrevet 30. september 2012 Da vet jeg ikke hva jeg skal gjøre.. Jeg har lite peiling på data. Men takk for svar. da vet jeg det er den som er problemet... Mest sannsynlig kan det hende det er dataen din, nå vet ikke jeg hvordan Sims er på mac,men er det ikke slik at spillene hovedsaklig er laget for pc? Noe som er merkelig men ja.. Hvis spillet ditt henger seg opp/fryser ganske ofte er det litt merkelig. Men jeg vet at mange sliter meæ at spillet kan fryse en sjelden gang, det stopper opp i et par sekunder,alt utenom lyder, bevegelser av vann og trær og div, stopper.. Det skjer hos meg noen ganger og,selv om pc'n er bra, jeg har bærbar og skjer helst hvis den blir varm. Så ja, det har stått mer om dette litt tidligere i denne tråden,og på forumet på hjemmesiden til Sims 3. Lykke til med spilling og data hvert fall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sardintroll Skrevet 1. oktober 2012 #1695 Del Skrevet 1. oktober 2012 Er det noen her inne som har Overnaturlig" pakka, som kan fortelle meg hvor i alle dager jeg finner denne sopelime arenaen som heksesimmen hele tiden har lyst til å brife med langkosten sin på befinner seg? Finner den ikke noen steder! :gjeiper: 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mermaid Blues Skrevet 2. oktober 2012 #1696 Del Skrevet 2. oktober 2012 Er det noen her inne som har Overnaturlig" pakka, som kan fortelle meg hvor i alle dager jeg finner denne sopelime arenaen som heksesimmen hele tiden har lyst til å brife med langkosten sin på befinner seg? Finner den ikke noen steder! :gjeiper: Arenaen er ved alkymist-sjappa Har lest at det går an å bygge en arena på hjemtomta også, men ikke prøvd det sjæl. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sardintroll Skrevet 2. oktober 2012 #1697 Del Skrevet 2. oktober 2012 Arenaen er ved alkymist-sjappa Har lest at det går an å bygge en arena på hjemtomta også, men ikke prøvd det sjæl. Ah, takker. Da skal jeg sjekke det ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Monsterkid Skrevet 4. oktober 2012 #1698 Del Skrevet 4. oktober 2012 Jeg har en sim som skifter hårsveis når han dusjer/bader. Jeg har ikke valgt at han skal ha en annen hårsveis enn den vanlige når jeg har valgt antrekk til ham, og han har den vanlige hårsveisen når han har badetøy på. Men altså ikke når han dusjer. Hvordan endrer jeg dette? Jeg vet ikke om jeg helt skjønte problemer ditt. Men det er ikke alle hårfrisyrer som kan brukes til pysj/badetøy/etc. og da bytter det automatisk til noe de har valgt når man tar på seg det antrekket. Ofte skifter jo simmene til andre plagg etter dusjen, men vanligvis så er jo det også til da hverdagsklær og ikke til pysj. Så, jeg vet ikke helt. Merkelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2012 #1699 Del Skrevet 6. oktober 2012 Hallo! Det der livstidsønsket, når simmen vil ha 10 kjærester. Går det an å være kjæreste med andre selv om man er gift? Eller MÅ man liksom forlate hver sim, og få seg ny etter hvert? Anonym poster: 9a39993c65e9949ef1634ab6fc6d7954 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 6. oktober 2012 #1700 Del Skrevet 6. oktober 2012 Man kan være kjærester med flere, ja, tror jeg. Men man må vel sørge for å få opp "spør om å være kjærester", eller? Nå ble jeg faktisk usikker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå