Gå til innhold

Den store sims 3 tråden

Involvert

Anbefalte innlegg

Dette virker kanskje litt rart, men gjør dere det litt mer interessant når dere spiller the sims 3? Da tenker jeg f eks på utfordringer osv. Jeg kan lage meg en sim, spille litt, lage hus, men så blir det kjedelig og spille med den simmen. Så lager jeg ny sim, nytt hus osv....Sånn går sirkelen....

Endret av Kittykat
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg lager meg nye familier nesten hver gang, jeg :ler:

Og så er jeg veldig glad i å skape ekstra drama! Plutselig har begge fått seg elskere og så sørger jeg for at de blir busta og så videre. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har funnet dødsblomst på kirkegårdene i de forskjellige byene. Jeg mener også at man kan dyrke dødsblomst når man er flink nok.

Jeg fant en :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan man få firlinger???? :klo: mener å ha hørt det, men er det noen som vet??

Jeg har laget meg og min kjære, å så følger jeg genereasjonene etter oss.(vi er døde nå da) Sønnen vår, barnebarnet - som forøvrig var den som fikk trillingene...!! de har blitt toddlere (småbarn) for ett styr!! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får ikke til å kjøpe Overnaturlig fra Origin! :tristbla:

Origin er forferdelig knotete og lite brukervennlig.

Når Star Wars Old Republic kom, tok det 24 timer fra jeg kjøpte spillet til jeg fikk lov å laste det ned. Hadde vert raskere å dra ned til sentrum og kjøpe det på en butikk og dra hjem igjen...

Men det gikk utrolig nok ganske greit når Overnaturlig kom, fokk vel bare 20 min å laste ned å installere så jeg kunne spille med en gang jeg kom hjem fra jobb den torsdagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei folkens! Kan noen hjelpe meg? Jeg har klart å trykke på noen knapper som gjør at spillet ikke vises i fullskjerm:( Det vises i en "boks" man kan legge ned, men går ikke an å forstørre den eller gjøre til fullskjerm:( Noen som vet hva jeg må gjøre for at den skal bli normal?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei folkens! Kan noen hjelpe meg? Jeg har klart å trykke på noen knapper som gjør at spillet ikke vises i fullskjerm:( Det vises i en "boks" man kan legge ned, men går ikke an å forstørre den eller gjøre til fullskjerm:( Noen som vet hva jeg må gjøre for at den skal bli normal?

Du går inn på innstillinger i spillet (de der tre prikkene altså), velger "innstillinger...", går inn på den første fanen i vinduet du får opp (grafikk), og krysser av på "bruk hele skjermen" :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du går inn på innstillinger i spillet (de der tre prikkene altså), velger "innstillinger...", går inn på den første fanen i vinduet du får opp (grafikk), og krysser av på "bruk hele skjermen" :)

Tusen takk! Du har reddet sims for meg, jeg er helt dum på sånne ting :ler: Endret av josefin88
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sardintroll

Så langt en helt topp udvidelsespakke, storkoser meg med hekser og varulver og whatnot, men jeg synes Moonlight Falls er den kjedeligste byen siden Sunset Valley, og holder meg til Bridgeport. ;)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet dessverre ikke svaret på dette, men ene simmen min er litt slik når det gjelder hagearbeid..

Hun gjør ting, men plutselig så stopper hun opp om jeg velger hun skal gjøre fler ting, som at jeg trykker først på "vann planter" og deretter "høst inn" f.eks, da bare gir hun seg :klo: Hun kan gi seg ellers og, midt i noe arbeid..

Det var ikke sånn før, så lurer på hva som plutselig har skjedd..

Det er en bug som kom med Supernatural, forhåpentligvis blir det fiksa igjen med neste patch.

Foreløpig synes jeg det aller beste med hele pakka er at man kan melde husstanden ut av kjendissystemet, den lille knappen er kanskje det beste tilskuddet til spillet på lenge :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har ikke Supernatural, men har hatt det samme problemet med at simmen min stopper opp i hagearbeidet hvis jeg ber henne gjøre flere ting etterhverandre.. så vet ikke om den kom med Supernatural, som sagt. jeg har ikke den pakken! (er forøvrig veldig usikker på om jeg i det hele tatt skal ha den) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Samme her, jeg har heller ikke Supernatural..

Men kan det ha blitt slik etter en oppdatering? For da kan jeg jo skjønne det, men da får de jammen komme med enda en oppdatering snart og få fiksa det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg altså bare to utvidelsespakker, men tenker å kanskje kjøpe meg en ny i dag. Forslag til hvilken jeg burde kjøpe? Har kjæledyr- og overnaturligpakkene. Valget står litt mellom helaften og reiseliv, tror jeg. Hvilken er den gøyeste? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reiseliv definitivt! Jeg elsker å dra på oppdrag å tjene visumpoeng! Men jeg jukser litt da.. Bruker alltid boolprop koden, så jeg pleier å klikke på rediger i byggemodus når jeg er inni pyramider osv for å sjekke om jeg har utforsket alle rommene. Mangler jeg noen setter jeg inn en dør, haha :fnise:

Men har skjedd noe i det siste som er ufattelig irriterende. Når jeg spiller får jeg jo av og til lyst på en pause og heller surfe på internett. Gidder ikke å skru av og på spillet (det tar så lang tid) så jeg trykker bare på start-knappen på tastaturet så spillet legger seg ned. Når jeg da skal spille igjen så blir skjermen utrolig mørk! Dette skjedde ikke før, kun nå den siste mnd eller noe. Noen som vet hvorfor? Har prøvd å justere via tastaturet (fn og den lysknappen), men blir uansett mørkere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ARG :sur:

Trenger råd og hjelp!!

Har spilt litt, å så dør den ene simmen min. greit nok, han var gammel.

Så fikk jeg gravsten som jeg puttet i "sekken" (inventory - har spiller på engelsk) til sønnen til han som døde.

Planene var at jeg skulle dra ned på kirkegården å sette gravsteinen ved siden av kona til han som døde sin.

Men idet jeg tok gravsteinen å plasserte den på bakken forsvant den. Den var ikke i "sekken" til noen av simmene, den var ikke å se rundt på kirkegården eller noe sted. jeg gikk ut av spillet uten å lagre, å prøvde igjen. Samme skjedde. Så prøvdte jeg å ta den ut å sette den i huset, samme skjedde. gravsteinen er søkkvekk og nå har jeg et spøkelse som surrer rundt ihuset. Jeg vil ikke ha han der, er det noen som vet hvordan jeg får det vekk!!!???? :sukk: :sukk:

jeg som likte familien min sååå godt, å så skal ett dust spøkelse ødelegge!! *hjelp*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testingcheatsenabled true så trykker du på spøkelset mens du holder inn shift tasten da får du opp en sånn meny sak så velger du bare delete

Tuuuusen tusen takk!!! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har ikke Supernatural, men har hatt det samme problemet med at simmen min stopper opp i hagearbeidet hvis jeg ber henne gjøre flere ting etterhverandre.. så vet ikke om den kom med Supernatural, som sagt. jeg har ikke den pakken! (er forøvrig veldig usikker på om jeg i det hele tatt skal ha den) Happy.gif

Ikke umulig at feilen oppsto med siste oppdatering, ifølge oppsummering av nye bugs på det offisielle sims-forumet har dette sammenheng med Supernatural, men mye mulig feilen heller ligger i oppdateringa som kom omtrent samtidig. (For de som har både oppdateringa og utvidelsespakka er det vanskeligere å skille ut hva som forårsaker bugs, og denne feilen er rapportert som en Supernatural-bug)

Lurer også på om jeg blander sammen bugs her, problemet som oppsto nå sist var at dersom man velger feks "høst inn", skal simmen normalt høste alle plantene på tomten, men nå må man klikke på hver enkelt og gjenta kommandoen. "Stell i hagen" fungerer derimot som før, men den er kun tilgjengelig på hjemtomten, og ikke når simmen høster ville planter, feks i gravkammer.

Forsto det riktignok som at det har oppstått en hel del bugs relatert til hagearbeid, så jeg antar det er en sammenheng et sted.

Jeg venter fortsatt på at de skal fikse alle problemene Generations laga i World Adventures (problemer i enkelte gravkammer i Kina og Frankrike), men noe sier meg at det ikke kommer til å bli fiksa, og man heller bare blir nødt til å "jukse" med zeneportering for å komme forbi enkelte passasjer som fungerte uten "juks" før. Ikke det største problemet, bare mer tidkrevende :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...