Gjest Blubberella Skrevet 8. september 2012 #1621 Del Skrevet 8. september 2012 Jeg har ikke merka noe til det. Når kom den oppdateringa ut? Kan hende det bare var et rykte, men jeg leste her inne før sommerferien en gang at en slik oppdatering skulle komme. Aner ikke om EA noen gang satte planen ut i livet. Har de laget en slik oppdatering vil jeg tro den er kamuflert som en vanlig oppdatering og ikke merkes av andre enn de med piratkopierte spill. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badeand1 Skrevet 8. september 2012 #1622 Del Skrevet 8. september 2012 Kan hende det bare var et rykte, men jeg leste her inne før sommerferien en gang at en slik oppdatering skulle komme. Aner ikke om EA noen gang satte planen ut i livet. Har de laget en slik oppdatering vil jeg tro den er kamuflert som en vanlig oppdatering og ikke merkes av andre enn de med piratkopierte spill. Ja, jeg leste også det. Troor jeg leste det på sims nettsiden også. Jaja, jeg spiller frakobla så kanskje det er derfor jeg fremdeles kan spille. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2012 #1623 Del Skrevet 9. september 2012 Jeg lurer på en liten ting. Når man samler ting i ryggsekken. Feks. søppel, og skal kaste dette, hvordan kan man da velge alt og slippe å kaste en og en ting. er sykt irriterende hvis man har vært på søppelhaugen f.eks, også har man 56 søppel og må kaste en og en.. Anonym poster: bcabfa487d346ed05c1d54c2465a4f41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest boblebrus Skrevet 9. september 2012 #1624 Del Skrevet 9. september 2012 Jeg lurer på en liten ting. Når man samler ting i ryggsekken. Feks. søppel, og skal kaste dette, hvordan kan man da velge alt og slippe å kaste en og en ting. er sykt irriterende hvis man har vært på søppelhaugen f.eks, også har man 56 søppel og må kaste en og en.. Anonym poster: bcabfa487d346ed05c1d54c2465a4f41 Når du har flere av en ting i utstyrslista pleier det å være en liten "brett" i hjørnet på bildet av tingen. Hvis du da klikker på denne bretten og drar den bort til selg-knappen til venstre (eller til kjøleskapet, dersom det er mat), kan du fjerne alle på en gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Memories Skrevet 13. september 2012 #1625 Del Skrevet 13. september 2012 Hva syns dere om den nye tilleggspakken da? Og hvilket vesen liker dere best? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blubberella Skrevet 16. september 2012 #1626 Del Skrevet 16. september 2012 Argh! Nå får ikke simmen min til å blande eliksirer lenger! Hver gang jeg ber henne gjøre det, forsvinner bare kommandoen oppe i venstre hjørne og simmen gjør noe annet i stedet. Jeg har prøvd å erstatte alkymistasjonen uten at det hjelper. Er det flere som opplever dette? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solknapp Skrevet 16. september 2012 #1627 Del Skrevet 16. september 2012 Er det noen som vet hvordan eller om det i det hele tatt går an å bli normal igjen etter å ha vært vampyr en stund? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest EryMax Skrevet 16. september 2012 #1628 Del Skrevet 16. september 2012 Er det noen som vet hvordan eller om det i det hele tatt går an å bli normal igjen etter å ha vært vampyr en stund? Jepp, du kan kjøpe en sånn eleksir sak på forskningssentret Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solknapp Skrevet 16. september 2012 #1629 Del Skrevet 16. september 2012 Jepp, du kan kjøpe en sånn eleksir sak på forskningssentret Takk - da skal jeg prøve på det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 16. september 2012 #1630 Del Skrevet 16. september 2012 Argh! Nå får ikke simmen min til å blande eliksirer lenger! Hver gang jeg ber henne gjøre det, forsvinner bare kommandoen oppe i venstre hjørne og simmen gjør noe annet i stedet. Jeg har prøvd å erstatte alkymistasjonen uten at det hjelper. Er det flere som opplever dette? Jeg vet dessverre ikke svaret på dette, men ene simmen min er litt slik når det gjelder hagearbeid.. Hun gjør ting, men plutselig så stopper hun opp om jeg velger hun skal gjøre fler ting, som at jeg trykker først på "vann planter" og deretter "høst inn" f.eks, da bare gir hun seg Hun kan gi seg ellers og, midt i noe arbeid.. Det var ikke sånn før, så lurer på hva som plutselig har skjedd.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Azalea Skrevet 17. september 2012 #1631 Del Skrevet 17. september 2012 Jeg vet dessverre ikke svaret på dette, men ene simmen min er litt slik når det gjelder hagearbeid.. Hun gjør ting, men plutselig så stopper hun opp om jeg velger hun skal gjøre fler ting, som at jeg trykker først på "vann planter" og deretter "høst inn" f.eks, da bare gir hun seg Hun kan gi seg ellers og, midt i noe arbeid.. Det var ikke sånn før, så lurer på hva som plutselig har skjedd.. det problemet har jeg også hatt med hagearbeid.. bare stopper opp!! utrolig irriterende... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amens Skrevet 17. september 2012 #1632 Del Skrevet 17. september 2012 Jeg opplever at Simmene mine i den nye byen ikke klarer å gå igjennom den hemmelige døren. Har lagret huset og det finnes og i en annen by, men der klarer de fint å gå igjennom. Noen som vet grunnen til dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Azalea Skrevet 17. september 2012 #1633 Del Skrevet 17. september 2012 For aller første gang i sims3 har jeg fått TRILLINGER!!!!!!!!!! :bond: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 17. september 2012 #1634 Del Skrevet 17. september 2012 For aller første gang i sims3 har jeg fått TRILLINGER!!!!!!!!!! :bond: Jøss Blir bare 1 på meg, kanskje like greit.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest EryMax Skrevet 17. september 2012 #1635 Del Skrevet 17. september 2012 (endret) Jøss Blir bare 1 på meg, kanskje like greit.. Hvis du får den gravide simmen til å sitte å se masse på barnekanalen så blir det større sjans for å bli gravid med tvillinger Endret 17. september 2012 av EryMax Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Antheia Skrevet 17. september 2012 #1636 Del Skrevet 17. september 2012 Sikkert noen som har spurt/svart på dette før, men orker ikke lete gjennom hele tråden... Hvor og hvordan får man tak i en dødsblomst? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sardintroll Skrevet 17. september 2012 #1637 Del Skrevet 17. september 2012 Sikkert noen som har spurt/svart på dette før, men orker ikke lete gjennom hele tråden... Hvor og hvordan får man tak i en dødsblomst? Er ikke hundre prosent sikker, men jeg tror det er noe man kan plante når man er flink nok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 17. september 2012 #1638 Del Skrevet 17. september 2012 Hvis du får den gravide simmen til å sitte å se masse på barnekanalen så blir det større sjans for å bli gravid med tvillinger Det visste jeg ikke! Da må jeg prøve det engang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kittykat Skrevet 18. september 2012 #1639 Del Skrevet 18. september 2012 Sikkert noen som har spurt/svart på dette før, men orker ikke lete gjennom hele tråden... Hvor og hvordan får man tak i en dødsblomst? Jeg har funnet dødsblomst på kirkegårdene i de forskjellige byene. Jeg mener også at man kan dyrke dødsblomst når man er flink nok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blubberella Skrevet 18. september 2012 #1640 Del Skrevet 18. september 2012 Argh! Nå får ikke simmen min til å blande eliksirer lenger! Hver gang jeg ber henne gjøre det, forsvinner bare kommandoen oppe i venstre hjørne og simmen gjør noe annet i stedet. Jeg har prøvd å erstatte alkymistasjonen uten at det hjelper. Er det flere som opplever dette? Jeg googlet litt rundt og fant svaret på et amerikansk forum; man må fjerne alle spesielle frø man har i inventaret. Det funket, merkelig nok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå