Gå til innhold

Den store sims 3 tråden

Involvert

Anbefalte innlegg

Heia. Har just lagret 2 tilleggspakker til men når jeg skulle begynne og lage nye personer så fryser spillet:S Så prøvde jeg og bare begynne og spille med en ferdig familie. Det funket en stund men så fryste det. Og det vill absolutt ikke starte igjen. Må skru av hele dataen for at dataen skal funke igjen.

Og det er ikke liten plass på dataen for de som lurer.

Har noen noe forslag på hva det kan være?

Ikke at jeg har så mye bra svar, men kan det være som den over meg skrev, at den blir overoppheta?

Hvis det er laptop så for guds skyld ha den på noe så den får luft under, på et bord eller slik pc-vifte ting man kan legge dataen på.

Ellers, er pc'n bra nok til å dra det? Bare plassen har ikke alltid noe å si.

Pc'n må ha nok ram og alt mulig og for å kunne dra spillet. Også er det vel greit å ikke ha masse programmer kjøre i bakgrunn.

Min forrige laptop klarte ikke dra Sims, så jeg fikk spilt en liten stund og så ble det bare svart, eller fryste seg.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min lillesøster har nettopp kjøpt ny mac air. Og vil veldig gjerne (så gjerne at hun nesten begynte å grine når jeg sa at jeg ikke fant noen måte å installere origin på mac) ha the sims 3. Cd'en er borte og på de andre maskinene har jeg lastet ned fra origin der spillet lå på min bruker.

Har forstått det slik at origin bare er kompatibel med windows? Noen som har en løsning på problemet? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blubberella

Heia. Har just lagret 2 tilleggspakker til men når jeg skulle begynne og lage nye personer så fryser spillet:S Så prøvde jeg og bare begynne og spille med en ferdig familie. Det funket en stund men så fryste det. Og det vill absolutt ikke starte igjen. Må skru av hele dataen for at dataen skal funke igjen.

Og det er ikke liten plass på dataen for de som lurer.

Har noen noe forslag på hva det kan være?

For svak prosessor? For lite RAM? For dårlig skjermkort? Eller kanskje "bare" overopphetet skjermkort. Det nytter ikke med god plass på dataen i form av stor harddisk dersom prosessoren er for svak eller skjermkortet ikke er bra nok. For lite RAM vil også få spillet til å gå dårlig. Har du sjekket alle spesifikasjonene til PCn din opp mot det som spillene krever?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest janne89

For svak prosessor? For lite RAM? For dårlig skjermkort? Eller kanskje "bare" overopphetet skjermkort. Det nytter ikke med god plass på dataen i form av stor harddisk dersom prosessoren er for svak eller skjermkortet ikke er bra nok. For lite RAM vil også få spillet til å gå dårlig. Har du sjekket alle spesifikasjonene til PCn din opp mot det som spillene krever?

Fikk fiksa det. måtte slette alle spillene og lagre de på nytt. var så enkelt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann dere! Jeg tenkte å reinnstallere sims 3, siden jeg vil heller ha det på engelsk. Men jeg har veldig mye lagret i spillet, som veggstiler, hus jeg har laget og mer. Blir det da borte?

Anonym poster: a36de78f07e7314a369e50477458c4bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk fikset det:P Måtte slette hele sims og instalere alle på nytt igjen:)

Jeg hadde problemer en stund med at Sims spillet hang seg opp. Jeg gikk bare inn på grafikk instillingene og skrudde ned et hakk på alle "settingene" og siden det har aldri spillet hengt seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann dere! Jeg tenkte å reinnstallere sims 3, siden jeg vil heller ha det på engelsk. Men jeg har veldig mye lagret i spillet, som veggstiler, hus jeg har laget og mer. Blir det da borte?

Selvfølgelig blir det borte!

Anonym poster: 27f98d3c6c500fefdf377836ce096737

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå ble jeg litt usikker,og jeg bruker ikke dataen så får ikke sjekka.

Men simmene du har spilt med ligger jo inne på den Sims 3 mappa inne på dokumenter og electronic arts..

Kan det ligge noe der? Eller kan du laste det opp på Sims 3 nettsiden og senere laste det ned igjen?

For ja,alt blir borte om du avinstallerer spillene, med mindre man flytter det fra den mappa til f.eks skrivebordet og deretter legger de tilbake i mappa når du har fått installert spillene.. Men jeg husker ikke hva som er inne der,og om hus osv ligger der.. Du får sjekke det,ellers får du google eller sjekke forumet på Sims 3 sida :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest EryDash

Jeg kopierte de viktigste filene før jeg reinstallerte mitt spill. Jeg la feks saves og Mods på skrivebordet bare i tilfelle alt ble slettet selv om jeg valgte å reinstallere men beholde filene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Månestøv

Hei! Noen som vet når Sims 3 overnaturlig kommer ut? Vet det er i morgen, men er det rett etter midnatt eller senere? (Ja, jeg er utålmodig) :closedeyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Noen som vet når Sims 3 overnaturlig kommer ut? Vet det er i morgen, men er det rett etter midnatt eller senere? (Ja, jeg er utålmodig) :closedeyes:

Dette lurer jeg også på. Har forhåndsbestilt det på origin.com og er en smule utålmodig,,,,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg visste ikke at det var en egen tråd for Sims3 fan på KG :bolledeig: :bolledeig: :bolledeig:

utrolig bra :hoppe: veldig godt å se at det er mange andre som også liker spillet!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

The Sims 3 Supernatural har allerede kommet ut på både cdon.com og spaceworld.no som digitale nedlastninger, bare synd linken for å laste det og alle de andre spillene jeg har kjøpt (til Mac) ikke funker... :frustrert:

Anonym poster: c5908bbe28790af8c368744e34be5eac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen som har peiling på hva jeg skal gjøre når jeg får beskjed om at jeg kan ha lasta ned en uorginal versjon av spillet og må fjerne det eller oppdatere for å få spilt? Har fjerna siste installerte og re-installerte den forrige jeg hadde som faktisk funka... Enda vil den ikke!

Og ja da, vet det er dumt å laste ned! Men gidder ikke kjøpe stash-pakkene =P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blubberella

Noen som har peiling på hva jeg skal gjøre når jeg får beskjed om at jeg kan ha lasta ned en uorginal versjon av spillet og må fjerne det eller oppdatere for å få spilt? Har fjerna siste installerte og re-installerte den forrige jeg hadde som faktisk funka... Enda vil den ikke!

Og ja da, vet det er dumt å laste ned! Men gidder ikke kjøpe stash-pakkene =P

Er ikke dette en greie EA har lagt inn for å straffe dem som laster ned ulovlig? Det fulgte visstnok med i en oppdatering. I såfall tror jeg litt av poenget deres er at du skal slite litt med å få ting til å fungere.

Og hvilken artig bug som oppsto i dag når jeg spilte The Sims 3 Overnaturlig; simmen min dro ene dagen på jobb i nattkjolen og andre dagen var hun på tur ut til jobb-bilen kliss naken (uten sladd)! :legrine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest badeand1

Er ikke dette en greie EA har lagt inn for å straffe dem som laster ned ulovlig? Det fulgte visstnok med i en oppdatering. I såfall tror jeg litt av poenget deres er at du skal slite litt med å få ting til å fungere.

Og hvilken artig bug som oppsto i dag når jeg spilte The Sims 3 Overnaturlig; simmen min dro ene dagen på jobb i nattkjolen og andre dagen var hun på tur ut til jobb-bilen kliss naken (uten sladd)! :legrine:

Jeg har ikke merka noe til det. Når kom den oppdateringa ut?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlig :ler: De simmene altså.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...