Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Yay nå har jeg lastet ned sims 3, sims 3 pets på Mac:) sverger til mac har fått nok av PC nå er det Mac:)

Kjøper sims 3 versjoner som kan både lastes ned på Mac og PC:)

Skrevet

Å når du går lei av mac, skal du kjøpe PC igjen da?

Skrevet

Å når du går lei av mac, skal du kjøpe PC igjen da?

Er ikke nødvendig å kjøpe meg ny pc visst jeg går lei av mac:) da mannen min sørger for å holde vår felles PC oppdatert:)

Er forøvrig drittlei av å dele PC med mannen min, så jeg skaffa meg en mac:)

Skrevet

Er det i det hele tatt noe poeng å kjøpe Diesel-stuff?

Noen som forresten kan fortelle meg hvilke pakker dere synes er totalt kjipe å ha til Sims? Må slette litt tror jeg, for jeg trenger mer plass på maskinen ;)

Anonym poster: 27f98d3c6c500fefdf377836ce096737

Skrevet

Jeg liker Reisefeber og Pets iallfall.. om du ikke pleier å ha dyr i familiene dine kan du jo slette Pets, er ikke så mye annet i den pakken. Ambisjoner er også bra å ha.

Ville nok tatt bort enten Generasjoner eller Showtime.

Skrevet

Er det noen som vet om en verden som faktisk er veldig bra og har ca. alt? Jeg er ikke fornøyd med de som har fulgt med spillet og de jeg har funnet har hatt masse bugs eller mangler mye i forhold til tilleggspakker. Sitter alltid bare og leter, får aldri spilt lenger.. :)

Skrevet

Jeg liker Reisefeber og Pets iallfall.. om du ikke pleier å ha dyr i familiene dine kan du jo slette Pets, er ikke så mye annet i den pakken. Ambisjoner er også bra å ha.

Ville nok tatt bort enten Generasjoner eller Showtime.

Men disse tilleggspakkene tar jo litt plass de og. Disse stæsj-pakkene altså. Jeg har alle spillene til Sims 3 innstallert, så er litt usikker på hva som er hva ettersom de er installert forløpende som de har kommet ut.

Jeg vil nok beholde alle disse "hoved" pakkene. :klo:

Anonym poster: 27f98d3c6c500fefdf377836ce096737

Skrevet

DA var jeg klar for litt mer Sims :bolledeig: Laaaang pause, men velfortjent :nigo:

Har fått alle de mulige installert (HURRA), så nå kommer jeg :nigo: Skal også registrere meg slik at jeg kan komme på besøk og motsatt til dere som vil. Og kommer noen til meg, skal du få ri på den knallrosa hesten min med gule prikker på :hoppendeglad:

• Liker 1
Skrevet

Hva faen??!! Serienummeret virker ikke !! Jeg får ikke registrert meg :frustrert: :frustrert: Det står error og at den ikke er gyldig. Er det nå jeg skal bli forbanna? :rasende:

Skrevet

Er det noen som vet om en verden som faktisk er veldig bra og har ca. alt? Jeg er ikke fornøyd med de som har fulgt med spillet og de jeg har funnet har hatt masse bugs eller mangler mye i forhold til tilleggspakker. Sitter alltid bare og leter, får aldri spilt lenger.. :)

Hvis du ikke liker de som følger med vet ikke jeg helt.. Hva med den i Uteliv pakka? Jeg liker å bo oppi høyden på andre siden av selve sentrum,så har du utsikt mot byen :fnise:

Jeg liker meg godt i byen som er med i Pets :)

Ellers vet jeg du kan laste ned en by kalt Riverview gratis på den offisielle Sims 3 siden, inne på store.

Husker ikke helt hvordan den er,er vel sånn landsbyaktig, men jeg likte den og pleide å spille der ofte.

Etter hvert kommer jo Årstider, der er det med ny by, lurer på hvordan den er! :)

Skrevet

Takk for utfyllende svar Minttu :) Men var ikke helt det jeg tenkte på. Altså, jeg har alle tilleggspakkene og har lastet ned Riverview før.. Jeg synes ikke de har nok å tilby. Det blir veldig enten må du ha bylivet ellers så må du kun bo på landet. Har prøvd andre verdener før som sagt(New York, Paris, og mange andre jeg ikke husker navnet på) men føler det enten er for mye bugs eller mangler.

Skrevet

Ah skjønner! :)

Er egentlig enig, det er liksom enten eller..

Du får prøve å lage din egen ;) Jeg vet ikke hvordan man gjør det, i Sims 2 var det jo ikke så vanskelig.

Ellers får du bare endre på en eksisterende by, legge til bygg fra storbyen i en annen by så det ikke blir bare bondeland :)

Får håpe noen andre her kanskje har noen tips :)

Skrevet

Du kan legge ut byggene fra uteliv/helaften i Sunset Valley, det gjorde jeg på ei spillfil. Det funket flott det, da er man på landet, samtidig som man har litt storby. Du må bare endre tomtetype til å gjelde for det bygget du skal ha på tomten.

Skrevet

Takk for enda fler svar :) Jeg har prøvd å endre byene og lagt inn f.eks byting, lagd gårder osv.. Men det blir rett og slett for lite for meg. Er en relativt kravstor spiller merker jeg.. :gjeiper: Får vel sette igang med egen verden igjen da og håpe at jeg ikke gir opp så lett denne gangen.

Skrevet

Har du sjekket ut en ørkenverden som heter Setra?

• Liker 1
Skrevet

På Carl's Sims3-guide har de laget en stor by som heter Union Cove. Det er visst et prosjekt der mange har laget den og den skulle være ganske bra og inneholde "alt". Antar det er mindre bugs når de har brukt så lang tid på den enn om 1 spiller bare lager noe:)

Skrevet (endret)

Har dere prøvd simgoodie.com? Der er alt gratis å laste ned, og det ligger alt mulig ute, tom. verdener :)

Edit: Ups.. Var ikke verdener tilgjengelige nå.. Men mye annet ;)

Endret av UnderCover
Skrevet

Jeg er på SimGoodie allerede, dere klarer sikkert å finne meg

• Liker 1
Skrevet (endret)

Hvordan installerer man sånne ekstra møbler osv som lastes ned? (Jeg har muligens kanskje ikke betalt for alle utvidelsespakkene jeg har installert, har det noe å si?) Er det noe system på den simgoodiesiden? På sims2 lastet jeg ned fine tapeter og sånn så vil gjerne finne det...:)

Endret av SoftKitty

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...