AnonymBruker Skrevet 29. juli 2012 #1541 Skrevet 29. juli 2012 Jeg må jo ha noen å sende simmen min til... For dere med Showtime (husker ikke hva den heter på norsk) utvidelsen - jeg trenger noen å sende min sanger-sim til Så hvis det finnes noen der ute med samme problemstilling - PM en email adresse så jeg kan legge til i spillet for å send sim'en til :-) Trenger ikke email fant jeg ut - sims brukernavn er nok Så kan simmen min få komme seg litt ut i verden :-) Hvordan foregår dette? Jeg har ikke sims brukernavn enda, men nå må jeg vel registrere meg siden dette hørtes spennende ut Anonym poster: 27f98d3c6c500fefdf377836ce096737
Gjest EryMax Skrevet 29. juli 2012 #1542 Skrevet 29. juli 2012 Hvordan foregår dette? Jeg har ikke sims brukernavn enda, men nå må jeg vel registrere meg siden dette hørtes spennende ut Anonym poster: 27f98d3c6c500fefdf377836ce096737 Du må ha den siste utvidelsespakken som heter The Sims 3 I rampelyset for at du skal kunne sende simmene dine til noen andre.
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2012 #1543 Skrevet 29. juli 2012 Du må ha den siste utvidelsespakken som heter The Sims 3 I rampelyset for at du skal kunne sende simmene dine til noen andre. Jeg har alle spillene Men hvordan fungerer det? Anonym poster: 27f98d3c6c500fefdf377836ce096737
Gjest EryMax Skrevet 29. juli 2012 #1544 Skrevet 29. juli 2012 Først må du lage deg konto på The Sims 3 siden, husk å registrer grunnpakken din. Når du har laget kontoen, så må du logge på i selve spillet. Så laster du inn familien din, når den er ferdig lastet så bruker du en datamaskin å velger simport. Så kan du sende forespøsler til venner om å opptre hos deg, eller at du opptrer hos dem. 1
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2012 #1545 Skrevet 29. juli 2012 Ok supert Takk takk Ery Max =) Anonym poster: 27f98d3c6c500fefdf377836ce096737
Hermes Skrevet 2. august 2012 #1546 Skrevet 2. august 2012 Hvordan er timingen på "overnaturlig" pakken? Når kommer den ut? Jeg gleder meg som et barn før julaften til å starte min "Warren" familie
Minttu Skrevet 2. august 2012 #1547 Skrevet 2. august 2012 Hvordan er timingen på "overnaturlig" pakken? Når kommer den ut? Jeg gleder meg som et barn før julaften til å starte min "Warren" familie 6 september Jeg tror ikke jeg skal ha den, MEN, så på facebook nå at det kommer "Seasons" til Sims 3 :happy: Det gleder jeg meg til! Det kommer det ut i november! Hu ha hei! Jeg digga "Seasons" til Sims 2, så det her blir moro 2
Compaq Skrevet 2. august 2012 #1548 Skrevet 2. august 2012 Herlich! Nå har jeg hatt fri fra Sims en god stund, men når årstidene kommer så regner jeg med å ta opp spillingen for fullt!
Minttu Skrevet 3. august 2012 #1549 Skrevet 3. august 2012 Herlich! Nå har jeg hatt fri fra Sims en god stund, men når årstidene kommer så regner jeg med å ta opp spillingen for fullt! Sounds good! Lurer på hvordan det blir, som jeg skrev så var jeg meget glad i "årstider" til Sims 2, ble alltid glad når høsten kom,og når nissen dukka opp Så ser virkelig frem til denne! Var bra å få vite at det ikke er altfor lenge til pakka kommer
Hermes Skrevet 3. august 2012 #1550 Skrevet 3. august 2012 6 september Jeg tror ikke jeg skal ha den, MEN, så på facebook nå at det kommer "Seasons" til Sims 3 :happy: Det gleder jeg meg til! Det kommer det ut i november! Hu ha hei! Jeg digga "Seasons" til Sims 2, så det her blir moro Sliter med å forstå... men det er jo bare et eksempel på hvor forskjellig folk spiller sims:) Hvis overnaturlig pakken leverer det jeg håper så blir den uvurderlig Det kommer den nok ikke til å gjøre så da blir den nok bare "good" Jeg har vel hver eneste sims pakke som har komt ut for sims 3, ikke alle er så godt kjøp, men jeg har vel en "samler fetisj" som gjør at jeg må ha komplett, ;
Hermes Skrevet 3. august 2012 #1551 Skrevet 3. august 2012 Hu ha hei! Jeg digga "Seasons" til Sims 2, så det her blir moro Jeg tenkte litt, og kom fram til at her på forumet et det vel mest, om ikke alle, på denne tråden så har spilt sims 2. Jeg har aldri spilt sims 2. Jeg spilte sims 1 littegrann - sjekket om det gikk an å ha 10 gf's samtidig - det gikk, men det var sinnsykt slit og mye bråk.... Jeg så at dette spillet har potensiale som spill, men hadde ikke tid så lot jeg det ligge. Jeg begynte å spille sims 3 litt motvillig fordi jeg visste jeg ville bli addicted.. men så lot jeg meg overtale Uansett - denne tenkingen fikk meg til å lage en liten liste over hva en må ha for Sims 3 - for nye spillere selvfølgelig, dere andre vet jo dette Sims 3 grunnspillet Reisefeber - Must have - sims3 er 100% ubrukelig uten. Stæsjpakke - high end loft stuff - var det "luksus og design"? vet ikke uansett - stæsj pakker er bare "eye candy" du finner bedre stuff gratis m google - så jeg skal kanskje ikke kommentere de Drømmejobben - gjorde Sims 3 verden enda mye bedre med karriærer for individuelle individer nesten uunnværlig Helaften - omtrent som en stæsj pakke - hadde noen ok outfits. Heis er vel det kuleste som fulgte med den pakken, men jeg har enda ikke funnet ut hvordan du kan få den til å virke gjennom en grunnmur... Jeg tror Carl på Carl's guide har greid det (se Union Cove) så kanskje det er mulig. Uansett - en nokså kjip ting, dessuten hadde den de irriterende vampyrene, en ubrukelig og stygg by, og det teite kjendis systemet som har en tendens til å avbryte det du egentlig vil gjøre :D Generasjoner var gøy - spesielt rampestreker og ting for unge simmer. Barnevogn var bra, bortsett fra at simmene tok de ut av vognen og bar de hvis det var bittelitt stigning..... (amatører) Kjekk pakke Kjæledyr må jeg si er anbefalt pakke. Alt fra sprangridning, avl, hunder og katter til å finne forskjellig kryp ute i naturen - i alle verdener (for du har jo Reisefeber, som er et must, jeg nevnte det til å begynne med :D ) Neste pakke tror jeg blir bra, da skal jeg starte ny familie med "Melinda Warren" Tog du 'an? ) Til slutt kommer rykter om Seasons, men den må jeg vite mer om for å mene noe
Minttu Skrevet 7. august 2012 #1552 Skrevet 7. august 2012 Har ikke den Reisefeber jeg Eller, jeg ga den i gave til broren min, men har den ikke på min egen pc og har aldri prøvd den.. Jeg likte den på Sims 2, hvor man kunne ligge i telt og ha sin egen hytte. Det er vel ikke mulig på sims 3, er det?
SoftKitty Skrevet 7. august 2012 #1553 Skrevet 7. august 2012 Jo du kan kjøpe deg telt, og når du får maks visapoeng kan du kjøpe deg feriested i byen (altså et hus eller en lot du kan bygge på)
Mermaid Blues Skrevet 7. august 2012 #1555 Skrevet 7. august 2012 Helt enig med Hermes - World Adventures (på norsk Reisefeber) er så langt min absolutte favorittpakke til Sims 3, jeg kunne godt tenke meg en oppfølger med tre nye reisemål, jeg (hva med feks Russland, India og Hellas - mytologistyle?) Innmari spent på Seasons, ser supergøy ut med fotball, det har jeg ønsket meg før Eneste som "bekymrer" meg litt er hvor tungkjørt dette kommer til å bli, og om det i det hele tatt blir mulig for laptopen min. Får se når de slipper specs, om det går. Er også spent på Supernatural, det blir årets bursdagsgave til meg hvertfall Får ikke sagt hvor digg det skal bli å kunne fjerne kjendiser fra spillet med den pakken!! Håper også at det kommer en patch som gir ny fotosamling for Showtime, husker det skjedde med Generations, at fotosamlingen kom først med Pets (om jeg husker rett).
Gjest EryMax Skrevet 7. august 2012 #1556 Skrevet 7. august 2012 Innmari spent på Seasons, ser supergøy ut med fotball, det har jeg ønsket meg før Eneste som "bekymrer" meg litt er hvor tungkjørt dette kommer til å bli, og om det i det hele tatt blir mulig for laptopen min. Får se når de slipper specs, om det går. EA sier det skal ha samme specs som på de andre pakkene. Må du huske at PCene har blitt litt mer avansert enn når årstider til Sims 2 kom ut.
Minttu Skrevet 7. august 2012 #1557 Skrevet 7. august 2012 Jo du kan kjøpe deg telt, og når du får maks visapoeng kan du kjøpe deg feriested i byen (altså et hus eller en lot du kan bygge på) Nice! Da må jeg nok gi det et forsøk
Minttu Skrevet 7. august 2012 #1558 Skrevet 7. august 2012 Så kult å kunne kjøre snowboard, og bade i havet! Og alt mulig anna Detta blir moro Kommer nissen her og tro? 1
Lana Del Rey Skrevet 7. august 2012 #1559 Skrevet 7. august 2012 Gleder meg! Nissen kommer nok ikke med i den pakken. Jeg vet hvertfall at Aliens kommer tilbake. Det har jeg ventet på lenge! :D
Minttu Skrevet 8. august 2012 #1560 Skrevet 8. august 2012 Hm det er litt kjedelig da,for alt det julestæsjet var vel med i årstider pakka til sims 2,men regner med det hadde vært noe på traileren da i så fall. Halloween ser moro ut da!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå