Gjest Tekola Skrevet 16. juni 2012 #1501 Skrevet 16. juni 2012 Ja, det stemmer. Men du må også være sikker på at du ikke har en utfordring/oppgave med logikk/karisma/fiske eller lignende. For da har du ikke plass til å få den oppgaven fra bistroen, om du skjønner? Du har gjort den med egg og ost, regner jeg med?
Gjest HeiSveis Skrevet 16. juni 2012 #1502 Skrevet 16. juni 2012 Er det noen som har problemer med Sims 3 når det gjelder at spillet henger seg opp, skrur seg av og kræsjer til skrivebordet?
SoftKitty Skrevet 16. juni 2012 #1503 Skrevet 16. juni 2012 1. Grow 20 (excellent or better) plants -> unlocks ability to plant cheese + eggs 2. Grow 10 Excellent cheese plants-> unlocks ability to plant steak + burger 3. Grow 10 (outstanding or better) steak plants -> Receive Omni Plant seeds and ability to purchase more. Fant dette på nett, vet ikke om det stemmer da..
Gjest Tekola Skrevet 16. juni 2012 #1504 Skrevet 16. juni 2012 Joda, det stemmer det. Det er rekkefølgen på oppdragene
Gjest badeand1 Skrevet 16. juni 2012 #1505 Skrevet 16. juni 2012 Ja, det stemmer. Men du må også være sikker på at du ikke har en utfordring/oppgave med logikk/karisma/fiske eller lignende. For da har du ikke plass til å få den oppgaven fra bistroen, om du skjønner? Du har gjort den med egg og ost, regner jeg med? Troor jeg skjønner. Har ingen andre utfordringer som jeg kan se. Kan plante egg og ost, ja. (men husker ikke om jeg bare kan det på den ene simmen min) 1. Grow 20 (excellent or better) plants -> unlocks ability to plant cheese + eggs 2. Grow 10 Excellent cheese plants-> unlocks ability to plant steak + burger 3. Grow 10 (outstanding or better) steak plants -> Receive Omni Plant seeds and ability to purchase more. Fant dette på nett, vet ikke om det stemmer da.. Da prøver jeg det, tusen takk.
Minttu Skrevet 16. juni 2012 #1506 Skrevet 16. juni 2012 Er det noen som har problemer med Sims 3 når det gjelder at spillet henger seg opp, skrur seg av og kræsjer til skrivebordet? Jepp, er noen ganger det fryser, men lyden og plumbob'en går videre.. Var verre før, nå skjer det bare et par sekunder og er ikke like ille. Sjekka forumet på Sims 3 nettsida, og det er flere som sliter med det. Er noen ganger jeg plutselig har havna på skrivebordet, men skjer veldig sjeldent, bare trykker på det igjen og fortsetter å spille, for det avsluttes ikke-bare legges ned på linja.
Gjest Bella90 Skrevet 16. juni 2012 #1507 Skrevet 16. juni 2012 Jeg har en sim som har låst seg. Går ikke ann å gjøre noe med han. Nå er han på jobb og kan ikke komme hjem. Går det ann å fikse det?
Gjest badeand1 Skrevet 16. juni 2012 #1508 Skrevet 16. juni 2012 Åpne cheatboksen og tast resetsim 'navnet til simmen' 1
Patronus Skrevet 21. juni 2012 #1509 Skrevet 21. juni 2012 Jeg har en sim som har låst seg. Går ikke ann å gjøre noe med han. Nå er han på jobb og kan ikke komme hjem. Går det ann å fikse det? Jeg måtte slette det jeg nettopp hadde kjøpt. Og en annen gang måtte jeg slette babyen jeg nettopp hadde fått. Vet ikke hvorfor det skjer, men har skjedd meg to ganger.
Minttu Skrevet 21. juni 2012 #1510 Skrevet 21. juni 2012 Jeg måtte slette det jeg nettopp hadde kjøpt. Og en annen gang måtte jeg slette babyen jeg nettopp hadde fått. Vet ikke hvorfor det skjer, men har skjedd meg to ganger. Hvis folk fryser seg så må du gjøre som den over deg skrev, skriv inn "resetsim" og simmens navn i Cheat boksen, så skal det bli normalt igjen
Anciol Skrevet 22. juni 2012 #1511 Skrevet 22. juni 2012 Har supernatural ekspansjonspakken kommet? I såfall skal jeg lage army of dead (evil dead filmene) og la Ash Williams skyte dem ned:)ooh yeah:)
Gjest Tekola Skrevet 22. juni 2012 #1512 Skrevet 22. juni 2012 Har supernatural ekspansjonspakken kommet? I såfall skal jeg lage army of dead (evil dead filmene) og la Ash Williams skyte dem ned:)ooh yeah:) Den kommer vel ikke før til høsten, tror jeg. Så du har god tid på å planlegge
Gjest Blubberella Skrevet 24. juni 2012 #1514 Skrevet 24. juni 2012 Men det er ikke i perioder hos meg. Jeg kommer litt uti et livsløp, og så går det i sirup (ikke noen synlige problemer, det går bare sirupstregt) hele tiden. Til jeg gir opp og enten slutter med sims eller starter et nytt spill. starter jeg et nytt spill går det i normalt tempo igjen omtrent like lenge Jeg uttalte meg litt diffust ser jeg, for det er akkurat sånn jeg har det. Spillet går greit til å begynne med, men når jeg har spilt med samme husholdningen ei viss tid går ting i sirup. Men jeg lurer på om den siste oppdateringa har fikset problemet på min nye PC. Nå i det siste har det gått veldig kjapt og greit og kun hengt seg opp et par ganger. Eneste endringen jeg har gjort på PCn er at jeg har økt RAMen fra 4 Gb til 8 Gb, men det kan kanskje ha noe å si selv om minimumskravet til sims 3 bare er på 2 Gb. På min gamle laptop med litt for dårlig prosessor går spillet i sirup nesten fra første stund, men det er vel ikke noen bombe akkurat.
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2012 #1515 Skrevet 24. juni 2012 Juksekode for å få vekk sensuren på sims 3 hadde vært kult! NOen som hvet om en?? Anonym poster: 43babab88efda5c398606a3b7cdb1540
Almarea Skrevet 24. juni 2012 #1516 Skrevet 24. juni 2012 Er det noen andre som opplever at muligheten til å bli kjærester, forlove seg og gifter seg forsvinner på utvidingspakkene? Jeg prøvde å avinnstallere pakkene, da fungerte det fint på orginalspillet, men når jeg innstallerte pakkene på nytt så forsvant funksjonene igjen...
SoftKitty Skrevet 25. juni 2012 #1517 Skrevet 25. juni 2012 Hm, nå har jeg en familie med 2 barn som begynner å bli store, hva skjer egentlig når de blir voksne? Kan jeg fortsette å spille med dem? Hva skjer da med det orignale paret mitt (foreldrene)? Man kan vel bare spille 1 sim/husholdning av gangen?
Minttu Skrevet 25. juni 2012 #1518 Skrevet 25. juni 2012 Hm, nå har jeg en familie med 2 barn som begynner å bli store, hva skjer egentlig når de blir voksne? Kan jeg fortsette å spille med dem? Hva skjer da med det orignale paret mitt (foreldrene)? Man kan vel bare spille 1 sim/husholdning av gangen? Når de blir store så kan du fortsette å spille med dem, men vil du spille med foreldrene dems samtidig, så må de fortsatt bo sammen. Flytter barna ut så må du spille med enten dem eller foreldrene
SoftKitty Skrevet 25. juni 2012 #1519 Skrevet 25. juni 2012 Hm, de begynner jo å få litt penger, kanskje jeg skal bygge et nytt stort hus med egne leiligheter til begge barna Jeg liker ikke å "miste" simene mine, har allerede satt livslengden deres til superlang....^^
Anciol Skrevet 26. juni 2012 #1520 Skrevet 26. juni 2012 (endret) Nå har jeg laget Sagaen om Isfolket som simmer , så nå spiller jeg gjennon sagaen:) Begynner med Tan-Ghil den onde og hans sønner Ghil og Vintersorg:) , tilfeldigvis har Sam og Dean Winchester lurt seg inn i nabolaget og ligger i konflikt med Tan-Ghil:) Endret 26. juni 2012 av Anciol 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå