Gjest badeand1 Skrevet 15. juni 2012 #1481 Del Skrevet 15. juni 2012 Hvordan får jeg den ferdighetsgreia fra bistroen? Som gjør at jeg kan plante biff og kjøttdeig? Har fått tilbud to ganger til den ene simmen min men mangler den andre.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badeand1 Skrevet 15. juni 2012 #1482 Del Skrevet 15. juni 2012 Og får kan jeg fiske malle? Fisken kommer ikke opp når jeg trykker på "undersøk vann" men har jo en sim som har klart å få den. :S Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoftKitty Skrevet 15. juni 2012 #1483 Del Skrevet 15. juni 2012 Hm, har du sjekket alle vann i byen din? Og feriestedene? Kanskje du må ha en spesiell type agn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badeand1 Skrevet 15. juni 2012 #1484 Del Skrevet 15. juni 2012 Fant det nå.. måtte bare trykke på "Undersøk vann" flere steder i dammen/vannet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoftKitty Skrevet 15. juni 2012 #1485 Del Skrevet 15. juni 2012 Gir jo mening at fisken bare henger i den ene delen av vannet.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badeand1 Skrevet 15. juni 2012 #1486 Del Skrevet 15. juni 2012 Gir jo mening at fisken bare henger i den ene delen av vannet.... Noo..Burde være samme type fisk i hele dammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoftKitty Skrevet 16. juni 2012 #1487 Del Skrevet 16. juni 2012 Jeg var ironisk, derav men jeg burde kanskje brukt haha:D Idag giftet Sim'ene mine seg, etter en temmelig lang forlovelse, hurra^^ Tok litt tid å finne ut hvordan jeg fikk det til, men de måtte være ganske opphisset før det gikk... Likte at damen min hadde som wish å gifte seg mens mannen min hadde som wish å Woohoo..^^ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wolfmoon Skrevet 16. juni 2012 #1488 Del Skrevet 16. juni 2012 Lenge siden jeg har vært innom både her og simsspillet mitt nå, for jeg sliter med at spillet blir veldig treigt en stund uti en familie. Og da spiller det ingen rolle hva jeg gjør, det blir ikke raskere igjen En smule kjipt å måtte begynne på nytt spill hver gang spillet mitt går sakte, og alle tingene simmen min skal gjøre tar et halvt århundre omtrent :gjeiper: jaja, det var dagens hjertesukk. Kanskje jeg må kjøpe meg en ny data Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blubberella Skrevet 16. juni 2012 #1489 Del Skrevet 16. juni 2012 Lenge siden jeg har vært innom både her og simsspillet mitt nå, for jeg sliter med at spillet blir veldig treigt en stund uti en familie. Og da spiller det ingen rolle hva jeg gjør, det blir ikke raskere igjen En smule kjipt å måtte begynne på nytt spill hver gang spillet mitt går sakte, og alle tingene simmen min skal gjøre tar et halvt århundre omtrent :gjeiper: jaja, det var dagens hjertesukk. Kanskje jeg må kjøpe meg en ny data Tror ikke det nytter så veldig med ny data. Jeg har splitter ny data med kraftig prosessor, bra skjermkort og godt med RAM, og likevel blir spille tregt til tider. Simmen henger seg hele tiden mens lyden fortsetter og den grønne diamanten (plumbboben) snurrer videre. Utrolig irriterende. Ser ut som flere plages med det samme, og at det er en bug rett og slett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wolfmoon Skrevet 16. juni 2012 #1490 Del Skrevet 16. juni 2012 Tror ikke det nytter så veldig med ny data. Jeg har splitter ny data med kraftig prosessor, bra skjermkort og godt med RAM, og likevel blir spille tregt til tider. Simmen henger seg hele tiden mens lyden fortsetter og den grønne diamanten (plumbboben) snurrer videre. Utrolig irriterende. Ser ut som flere plages med det samme, og at det er en bug rett og slett. Men det er ikke i perioder hos meg. Jeg kommer litt uti et livsløp, og så går det i sirup (ikke noen synlige problemer, det går bare sirupstregt) hele tiden. Til jeg gir opp og enten slutter med sims eller starter et nytt spill. starter jeg et nytt spill går det i normalt tempo igjen omtrent like lenge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 16. juni 2012 #1491 Del Skrevet 16. juni 2012 Tror ikke det nytter så veldig med ny data. Jeg har splitter ny data med kraftig prosessor, bra skjermkort og godt med RAM, og likevel blir spille tregt til tider. Simmen henger seg hele tiden mens lyden fortsetter og den grønne diamanten (plumbboben) snurrer videre. Utrolig irriterende. Ser ut som flere plages med det samme, og at det er en bug rett og slett. Kjedelige greier, men litt godt å høre at fler har det slik! Begynte å tro det var dataen min, men den burde klare å dra spillet bra.. Måtte være noe drit med den siste oppdateringen dems og, for etter jeg tok den starta alt på nytt.. Absolutt alt var borte, til og med Save mappa. Og jeg måtte ordne innstillinger på nytt (som å få fullskjerm osv). Æsj, håper de kunne fått ordna det her med at det plutselig stopper opp! Før klikka det oftere og varte lenger, så er ikke så ille nå, men er jo fortsatt kjedelig.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badeand1 Skrevet 16. juni 2012 #1492 Del Skrevet 16. juni 2012 Kan man forlove seg?? :o Herre, det må jeg få til. ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 16. juni 2012 #1493 Del Skrevet 16. juni 2012 Man kan både forlove seg, ha utdrikningslag og ha bryllupsfest eller bare et privat bryllup Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badeand1 Skrevet 16. juni 2012 #1494 Del Skrevet 16. juni 2012 Da får jeg peise på med romantiske ting og håpe at den handlingen dukker opp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badeand1 Skrevet 16. juni 2012 #1495 Del Skrevet 16. juni 2012 Forresten..tror jeg er gift jeg? Står ektemann og kone.. Da har de blitt det automatisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 16. juni 2012 #1496 Del Skrevet 16. juni 2012 Da laget du dem kanskje som et ektepar? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badeand1 Skrevet 16. juni 2012 #1497 Del Skrevet 16. juni 2012 Da laget du dem kanskje som et ektepar? Sant det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badeand1 Skrevet 16. juni 2012 #1498 Del Skrevet 16. juni 2012 Jeg spør igjen.. hvordan får jeg til å plange biff og kjøttdeig? =( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 16. juni 2012 #1499 Del Skrevet 16. juni 2012 Er du sikker på at du ikke har andre ferdighetsutfordringer oppe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badeand1 Skrevet 16. juni 2012 #1500 Del Skrevet 16. juni 2012 Er du sikker på at du ikke har andre ferdighetsutfordringer oppe? Huh? Leste på nettet at jeg må få oppgaver fra bistroen og det har jeg fått på den ene simmen. men mangler de oppgavene som gjør at jeg kan så biff og kjøttdeig.. og jeg må få den forespørselen fra bistroen for å kunne gjøre det. (?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå