AnonymBruker Skrevet 22. mai 2012 #1461 Del Skrevet 22. mai 2012 Hei dere! Håper noen kan hjelpe meg med noe. Jeg har funnet ett forum der folk legger ut lenker til å laste ned Store objekter gratis. http://www.moreawesomethanyou.com/smf/index.php/topic,15100.500.html Men av en eller annen grunn fungerer det ikke. Og har ikke sett at noen andre der har samme problem. Vet noen hva jeg skal gjøre for at det fungerer? Da jeg har lastet det ned så blir det jo en sånn Simpack, så det bare er å trykke på den så innstalerer den seg selv. Men det kommer opp at det ikke ble innstalert. Fungerer det hos dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2012 #1462 Del Skrevet 4. juni 2012 Hmm... Det synes jeg er litt merkelig, alt jeg laster ned blir installert og funker fint. Men nå har jeg ikke lastet ned noen av de linkene der eller fra den siden i det hele tatt..Jeg er litt rundt omkring og finner ting. Alt jeg laster ned er forresten gratis. ååh, nå må jeg forte meg inn og spille sims igjen, jeg lastet nettopp ned objekter å slikt for å bygge et bakeri i byen Jeg vet dessverre ikke hvorfor det problemet kan oppstå for deg, men dytter derfor på tråden slik at noen andre kanskje kan hjelpe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2012 #1463 Del Skrevet 4. juni 2012 Jeg fant jeffrey campbell sko man kan laste ned! Med og uten spikes. Hahah, så kult!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blubberella Skrevet 8. juni 2012 #1464 Del Skrevet 8. juni 2012 Er det flere som har opplevd at fisker i inventaret forsvinner? Jeg har flere ganger både kjøpt og fisket fisker selv, men når jeg skal gjødsle planter er fiskene plutselig borte. Ofte er det fisker som er skaffet mens simmen er på ferie som forsvinner når jeg kommer hjem, men også fisker fra hjembyen blir plutselig borte. Irriterende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 9. juni 2012 #1465 Del Skrevet 9. juni 2012 Åå så lyst jeg har å være med i denne diskusjonen igjen! Men sims spillet mitt ble stjelt under et innbrudd så har ikke fått spilt det på lenge. Sto å så på det i dag i butikken, den kjærledyr pakken. Er den verdt pengene? Så gøy ut med hest da hehe Jeg synes det er verdt det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 9. juni 2012 #1466 Del Skrevet 9. juni 2012 Seriøst, hva er det som skjer Her om dagen klarte dataen min å skru seg av (pga laderen osv) mens jeg lagra Sims spillet mitt, og da jeg starta Sims på nytt fikk jeg ikke gått inn på familien min fordi noe hadde klikka.. Det var ikke engang bilde av dem på hovedmenyen, og det kom bare opp en eller annen mld da jeg trykka på familien min(der det skulle vært bilde av dem).. Det her har skjedd før og, men da fikk jeg ordna det på et vis mener jeg, og da sånt skjer så dukker det opp enda en Save fil i Electronic Arts mappa, som heter det samme som save fila di men med "bad" bak, så den sletta jeg.. Da jeg skulle prøve å ordne det her nå, så var det en oppdatering til spillet, så jeg trykka jo ok og slik og den oppdaterte. Nå er alt borte!! Det fantes ikke engang en Save mappe før etter jeg hadde kjørt spillet en gang, men den er jo tom. Alt begynte liksom på nytt, ingen hus eller familier jeg har lagd er på spillet, og jeg måtte ordne innstillinger igjen - som å få fullskjerm osv.. Alt var liksom helt på scratch.. Noen som har opplevd det her før? Seriøst noe så kjedelig! Jeg hadde kommet så langt med den familien men men.. må vel bare begynne på nytt da! Fanden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoftKitty Skrevet 10. juni 2012 #1467 Del Skrevet 10. juni 2012 Den er kjip, vet ikke hva du kan gjøre for å fikse det:/ Lag en tråd på det offisielle forumet og spør? Har akkurat begynt å spille litt igjen, moro:) Hvilke lifetime wish synes dere er morsomst? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mermaid Blues Skrevet 10. juni 2012 #1468 Del Skrevet 10. juni 2012 Er det flere som har opplevd at fisker i inventaret forsvinner? Jeg har flere ganger både kjøpt og fisket fisker selv, men når jeg skal gjødsle planter er fiskene plutselig borte. Ofte er det fisker som er skaffet mens simmen er på ferie som forsvinner når jeg kommer hjem, men også fisker fra hjembyen blir plutselig borte. Irriterende! Jepp, problem her også (og en velkjent bug iflg det offisielle forumet) - all fisken forsvinner fra utstyrslisten når simmen reiser til utlandet eller tilbake. Tror problemet oppsto enten med "Generations" eller en patch fra den perioden. Kjipt, det betyr at man ikke får fullført oppdraget med å skaffe krokodiller til middagsselskapet i Frankrike, og ikke får jeg laga meg noen karpedam i hagen heller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badeand1 Skrevet 13. juni 2012 #1469 Del Skrevet 13. juni 2012 Min kjære sim har blitt svidd pga et mislykket forskningsforsøk. Hvordan få han usvidd? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 13. juni 2012 #1470 Del Skrevet 13. juni 2012 Min kjære sim har blitt svidd pga et mislykket forskningsforsøk. Hvordan få han usvidd? Ta en dusj/et bad! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badeand1 Skrevet 13. juni 2012 #1471 Del Skrevet 13. juni 2012 Ta en dusj/et bad! Det var ikke verre, nei. Thank you! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badeand1 Skrevet 13. juni 2012 #1472 Del Skrevet 13. juni 2012 Har fått et ønske nå om å "være god for mer enn 500.000. Hvordan skal jeg klare det? Eier noen butikker i byen og har kjøpt opp eindom. Hva mer skal til? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blubberella Skrevet 13. juni 2012 #1473 Del Skrevet 13. juni 2012 (endret) Håhå, neste påbygningsspill er Sims 3 Overnaturlig! Det kan jeg like! Mortem: Greia er vel at du skal eie ting og ha en formue som til sammen utgjør 500.000 simoleoner. Hvis du har eiendom, eiendeler og formue som til sammen er verdt 500.000 skal ønsket være oppfylt. Du får prøve å tjene flere penger og investere mer i eiendom. Jeg vet ikke om så mange andre måter å øke verdien på husstanden på. Endret 13. juni 2012 av Ylvina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badeand1 Skrevet 13. juni 2012 #1474 Del Skrevet 13. juni 2012 Har ikke flere eiendommer å investere i.. Hm..Har du noen forslag til eiendeler? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoftKitty Skrevet 14. juni 2012 #1475 Del Skrevet 14. juni 2012 (endret) Det beste er å bare spare penger egentlig, for når du kjøper ting så synker de i verdi etterhvert. Jeg tror heller ikke community lots som du er partner/deleier i teller med på formuen din.. Når du går i byggemodus så står det øverst i hjørnet hva eindommen din er verdt også må du plusse det sammen med pengene du har i "banken" Hvis du har noen skillz så kan du bruke det for å tjene penger (fotografi gir gode penger iallfall, også er det jo maling, skriving, skulptur, inventing osv) Går det an å laste ned møbler osv som folk har laget til Sims3? Husker til Sims2 så var det mange vanlige folk som laget møbler, tapet osv og la ut på nett.. Endret 14. juni 2012 av SoftKitty Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2012 #1476 Del Skrevet 14. juni 2012 Noen som hvet om en juksekode for å få vekk senuren på sims 3? Anonym poster: 0ad750f35bca0ae95f74c51ebb4365ac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lana Del Rey Skrevet 14. juni 2012 #1477 Del Skrevet 14. juni 2012 Når jeg skal tjene mye penger pleier jeg å ha en sim som maler. For å tjene så mye som mulig burde simmen ha kreativ og perfeksjonist som personlighetstrekk. Og den ekstra kreativ som man kan kjøpe av humørpoengene (husker ikke helt hva det heter) når du har 10 i malerferdigheter kan du få spørsmål om du vil male byen. Da leverer du inn 10 eller 15 store malerier, og du kan få nesten 250k for det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BabyBlue Skrevet 14. juni 2012 #1478 Del Skrevet 14. juni 2012 Har fått et ønske nå om å "være god for mer enn 500.000. Hvordan skal jeg klare det? Eier noen butikker i byen og har kjøpt opp eindom. Hva mer skal til? Du kan ta testingcheatsenabled true, klikke på simmen din, endre personlighetstrekk for å gjøre simmen kleptoman - også stjeler du ting om natta! Gjerne store statuer og lignende, da kan du lett tjene noen tusen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badeand1 Skrevet 14. juni 2012 #1479 Del Skrevet 14. juni 2012 Tusen takk for svar! ^^ Skal prøve det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blubberella Skrevet 14. juni 2012 #1480 Del Skrevet 14. juni 2012 Når jeg skal tjene mye penger pleier jeg å ha en sim som maler. For å tjene så mye som mulig burde simmen ha kreativ og perfeksjonist som personlighetstrekk. Og den ekstra kreativ som man kan kjøpe av humørpoengene (husker ikke helt hva det heter) når du har 10 i malerferdigheter kan du få spørsmål om du vil male byen. Da leverer du inn 10 eller 15 store malerier, og du kan få nesten 250k for det! Oi, det har jeg ikke fått med meg! Takk for tips! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå