Gå til innhold

Den store sims 3 tråden

Involvert

Anbefalte innlegg

Gjest Blubberella

Jeg sliter litt med mine simmer. Når de har gått på do går de NED en etasje for å vaske hendene sine på det andre badet. Hvorfor?? Vaskene er like, utenom fargen. Har spesialbestemt fargen på det ene badet, der de ikke vasker hendene. Kan det være derfor de velger det andre badet sin vask?

Høres ut som en bug i spillet. Jeg slutter aldri å la meg overraske over hvor mange rare bugs de klarer å få i et spill...

Jeg regner med du er sikker på at den vasken de unngår å bruke ikke er ødelagt? Eller skitten (noen simmer er jo litt fisefine på sånt)? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Høres ut som en bug i spillet. Jeg slutter aldri å la meg overraske over hvor mange rare bugs de klarer å få i et spill...

Jeg regner med du er sikker på at den vasken de unngår å bruke ikke er ødelagt? Eller skitten (noen simmer er jo litt fisefine på sånt)? :)

Nei, de er helt fine, men da skal jeg prøve å slette og lage nye, kanskej det da går!

Tusen takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Gjest badeand1

Hvordan får jeg plukka death flower? Har funnet den men får bare valget om "se på"

Har fult på gardening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan får jeg plukka death flower? Har funnet den men får bare valget om "se på"

Har fult på gardening.

Til meg har den kommet når jeg har plantet noe sjeldent/ukjent frø ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest badeand1

Til meg har den kommet når jeg har plantet noe sjeldent/ukjent frø ;)

Rart at det skal ha noe å si. :S

Finner man sånne frø på bakken?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har fult på gardening.

Den blomstrer kanskje ikke...? Husk at planten er utvokst 1 dag før det kommer noe på den :) Prøv igjen etter 05.00 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rart at det skal ha noe å si. :S

Finner man sånne frø på bakken?

Sorry fant ut nå at jeg hadde misforstått :sjenert:

Bare glem det jeg sa du

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest badeand1

Den blomstrer kanskje ikke...? Husk at planten er utvokst 1 dag før det kommer noe på den :) Prøv igjen etter 05.00 :)

Så ut som det var blomster på den. :S

Snakker forresten om den planta som man finner på kirkegården. Ikke den jeg har planta selv. Hvis det har noe å si. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Pengecheatcodes:

50 000 simoleons = motherlode

1000 simoleons = kaching

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest badeand1

Takk! ^^

Da jukser jeg litt. :ninja:

buydebug on funker ikke? :S Kommer fram at kommandoen ikke finnes.

Endret av Mortem
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, beklager! Trudde du var kjent med koden. Du må slå inn "testingcheatsenabled true" før buydebug koden. Så går du inn i kjøpsmenyen og trykker på spørsmåltegnet, så finner du det :) da kan du også plassere spesielle fisker og slikt på hjemmetomten eller på andre tomter i nabolaget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest badeand1

Åh, beklager! Trudde du var kjent med koden. Du må slå inn "testingcheatsenabled true" før buydebug koden. Så går du inn i kjøpsmenyen og trykker på spørsmåltegnet, så finner du det :) da kan du også plassere spesielle fisker og slikt på hjemmetomten eller på andre tomter i nabolaget.

Har "testingcheatsenabled true" på, men kommer opp at buydebug ikke finnes fordet. :S elns.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åå så lyst jeg har å være med i denne diskusjonen igjen! Men sims spillet mitt ble stjelt under et innbrudd så har ikke fått spilt det på lenge. Sto å så på det i dag i butikken, den kjærledyr pakken. Er den verdt pengene? Så gøy ut med hest da hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cupcakes

da var man inne i en ny runde med sims-avhengihet :fnise: koser meg med å være super sangstjerne og tjene store summer på noen timer, ordentlig moro!

men så dukker det jo opp sånn hagenisse sak, noen om egentlig vet hva de er godt for? er det bare en greie de har lagd lissom? kan jo sparke til den, men den dukker jo opp overalt jo :ninja:

den er ikke noe big deal, jeg be egentlig bare litt nysgjerrig på den tingen og hva den er til for :P

Endret av Cupcakes
Lenke til kommentar
Del på andre sider

da var man inne i en ny runde med sims-avhengihet :fnise: koser meg med å være super sangstjerne og tjene store summer på noen timer, ordentlig moro!

men så dukker det jo opp sånn hagenisse sak, noen om egentlig vet hva de er godt for? er det bare en greie de har lagd lissom? kan jo sparke til den, men den dukker jo opp overalt jo :ninja:

den er ikke noe big deal, jeg be egentlig bare litt nysgjerrig på den tingen og hva den er til for :P

Jeg tror de er der for å være superirriterende, de driver stadig og stiller seg i veien for hushjelpa, og skifter radiokanal og skrur på tv-en og sånn - møkkanisser :fnise:

Eneste jeg har finni ut at de er godt for er å få tatt bildet av "magisk nisse" i fotosamlinga "samleobjekter", det bildet er verdt rundt 2000 simpenger på maks skill. Ja, og selve nissen er verdt endel, så du kan dra inn greit med penger på å selge dem etterhvert som de popper opp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...