Gjest Blubberella Skrevet 4. mai 2012 #1441 Del Skrevet 4. mai 2012 Jeg sliter litt med mine simmer. Når de har gått på do går de NED en etasje for å vaske hendene sine på det andre badet. Hvorfor?? Vaskene er like, utenom fargen. Har spesialbestemt fargen på det ene badet, der de ikke vasker hendene. Kan det være derfor de velger det andre badet sin vask? Høres ut som en bug i spillet. Jeg slutter aldri å la meg overraske over hvor mange rare bugs de klarer å få i et spill... Jeg regner med du er sikker på at den vasken de unngår å bruke ikke er ødelagt? Eller skitten (noen simmer er jo litt fisefine på sånt)? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tropic Skrevet 4. mai 2012 #1442 Del Skrevet 4. mai 2012 Høres ut som en bug i spillet. Jeg slutter aldri å la meg overraske over hvor mange rare bugs de klarer å få i et spill... Jeg regner med du er sikker på at den vasken de unngår å bruke ikke er ødelagt? Eller skitten (noen simmer er jo litt fisefine på sånt)? Nei, de er helt fine, men da skal jeg prøve å slette og lage nye, kanskej det da går! Tusen takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badeand1 Skrevet 17. mai 2012 #1443 Del Skrevet 17. mai 2012 Hvordan får jeg plukka death flower? Har funnet den men får bare valget om "se på" Har fult på gardening. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emlandiaa Skrevet 17. mai 2012 #1444 Del Skrevet 17. mai 2012 Hvordan får jeg plukka death flower? Har funnet den men får bare valget om "se på" Har fult på gardening. Til meg har den kommet når jeg har plantet noe sjeldent/ukjent frø Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badeand1 Skrevet 17. mai 2012 #1445 Del Skrevet 17. mai 2012 Til meg har den kommet når jeg har plantet noe sjeldent/ukjent frø Rart at det skal ha noe å si. :S Finner man sånne frø på bakken? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2012 #1446 Del Skrevet 17. mai 2012 Hvordan får jeg plukka death flower? Har funnet den men får bare valget om "se på" Har fult på gardening. Den blomstrer kanskje ikke...? Husk at planten er utvokst 1 dag før det kommer noe på den Prøv igjen etter 05.00 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emlandiaa Skrevet 17. mai 2012 #1447 Del Skrevet 17. mai 2012 Rart at det skal ha noe å si. :S Finner man sånne frø på bakken? Sorry fant ut nå at jeg hadde misforstått Bare glem det jeg sa du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badeand1 Skrevet 17. mai 2012 #1448 Del Skrevet 17. mai 2012 Den blomstrer kanskje ikke...? Husk at planten er utvokst 1 dag før det kommer noe på den Prøv igjen etter 05.00 Så ut som det var blomster på den. :S Snakker forresten om den planta som man finner på kirkegården. Ikke den jeg har planta selv. Hvis det har noe å si. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badeand1 Skrevet 17. mai 2012 #1449 Del Skrevet 17. mai 2012 Sorry fant ut nå at jeg hadde misforstått Bare glem det jeg sa du Hehe, okey. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badeand1 Skrevet 17. mai 2012 #1450 Del Skrevet 17. mai 2012 Jeg fant det ut. ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2012 #1451 Del Skrevet 17. mai 2012 Pengecheatcodes: 50 000 simoleons = motherlode 1000 simoleons = kaching Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badeand1 Skrevet 17. mai 2012 #1452 Del Skrevet 17. mai 2012 For å få life fruit må jeg lete etter spesielle frø på bakken, ikke sant? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blubberella Skrevet 18. mai 2012 #1453 Del Skrevet 18. mai 2012 For å få life fruit må jeg lete etter spesielle frø på bakken, ikke sant? Ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lana Del Rey Skrevet 18. mai 2012 #1454 Del Skrevet 18. mai 2012 Eller skaffe frø fra kirkegården. Men du kan også bruke "buydebug on/off" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badeand1 Skrevet 18. mai 2012 #1455 Del Skrevet 18. mai 2012 (endret) Takk! ^^ Da jukser jeg litt. buydebug on funker ikke? :S Kommer fram at kommandoen ikke finnes. Endret 18. mai 2012 av Mortem 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lana Del Rey Skrevet 18. mai 2012 #1456 Del Skrevet 18. mai 2012 Åh, beklager! Trudde du var kjent med koden. Du må slå inn "testingcheatsenabled true" før buydebug koden. Så går du inn i kjøpsmenyen og trykker på spørsmåltegnet, så finner du det da kan du også plassere spesielle fisker og slikt på hjemmetomten eller på andre tomter i nabolaget. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badeand1 Skrevet 18. mai 2012 #1457 Del Skrevet 18. mai 2012 Åh, beklager! Trudde du var kjent med koden. Du må slå inn "testingcheatsenabled true" før buydebug koden. Så går du inn i kjøpsmenyen og trykker på spørsmåltegnet, så finner du det da kan du også plassere spesielle fisker og slikt på hjemmetomten eller på andre tomter i nabolaget. Har "testingcheatsenabled true" på, men kommer opp at buydebug ikke finnes fordet. :S elns. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aubree Skrevet 18. mai 2012 #1458 Del Skrevet 18. mai 2012 Åå så lyst jeg har å være med i denne diskusjonen igjen! Men sims spillet mitt ble stjelt under et innbrudd så har ikke fått spilt det på lenge. Sto å så på det i dag i butikken, den kjærledyr pakken. Er den verdt pengene? Så gøy ut med hest da hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cupcakes Skrevet 20. mai 2012 #1459 Del Skrevet 20. mai 2012 (endret) da var man inne i en ny runde med sims-avhengihet koser meg med å være super sangstjerne og tjene store summer på noen timer, ordentlig moro! men så dukker det jo opp sånn hagenisse sak, noen om egentlig vet hva de er godt for? er det bare en greie de har lagd lissom? kan jo sparke til den, men den dukker jo opp overalt jo den er ikke noe big deal, jeg be egentlig bare litt nysgjerrig på den tingen og hva den er til for Endret 20. mai 2012 av Cupcakes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mermaid Blues Skrevet 21. mai 2012 #1460 Del Skrevet 21. mai 2012 da var man inne i en ny runde med sims-avhengihet koser meg med å være super sangstjerne og tjene store summer på noen timer, ordentlig moro! men så dukker det jo opp sånn hagenisse sak, noen om egentlig vet hva de er godt for? er det bare en greie de har lagd lissom? kan jo sparke til den, men den dukker jo opp overalt jo den er ikke noe big deal, jeg be egentlig bare litt nysgjerrig på den tingen og hva den er til for Jeg tror de er der for å være superirriterende, de driver stadig og stiller seg i veien for hushjelpa, og skifter radiokanal og skrur på tv-en og sånn - møkkanisser Eneste jeg har finni ut at de er godt for er å få tatt bildet av "magisk nisse" i fotosamlinga "samleobjekter", det bildet er verdt rundt 2000 simpenger på maks skill. Ja, og selve nissen er verdt endel, så du kan dra inn greit med penger på å selge dem etterhvert som de popper opp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå