Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er det noen som vet hvordan jeg får installert Reisefeber?

Har kjøpt det on-demand på cdon.com. Når jeg kjører nedlastninga, får jeg beskjed om å installere det via startprogrammet.

Skjønnerikke :sukk:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er 28 og spiller sims 3:) Datteren min på 3 liker og sims 3:) hun vil staig at jeg lager fine sims 3 prinsesser med ting jeg har lastet ned fra sims side:)

Gjest Blubberella
Skrevet

Nå lastet jeg nettopp med ei ny oppdatering som ble lagt inn i spillet. Alt gikk tilsynelatende greit og ingen feilmeldinger kom opp. Men nå får jeg ikke startet spillet, verken ved å klikke snarvei eller sette i CD. Startprogrammet starter rett og slett ikke... :tristbla: Hva er dette? Er det noen flere som har opplevd det og vet råd?

Gaaah, og så jeg som skulle laste ned Lunar Lakes og boltre meg der utover kvelden...

Gjest badeand1
Skrevet

Nå lastet jeg nettopp med ei ny oppdatering som ble lagt inn i spillet. Alt gikk tilsynelatende greit og ingen feilmeldinger kom opp. Men nå får jeg ikke startet spillet, verken ved å klikke snarvei eller sette i CD. Startprogrammet starter rett og slett ikke... :tristbla: Hva er dette? Er det noen flere som har opplevd det og vet råd?

Gaaah, og så jeg som skulle laste ned Lunar Lakes og boltre meg der utover kvelden...

Lasta ned spillet ulovlig?

Gjest Blubberella
Skrevet

Lasta ned spillet ulovlig?

Nei, har kjøpt alle på lovlig vis enten på DVD eller lastet ned fra Origin, cdon.no o.l.

Gjest sardintroll
Skrevet

Dette er nok et dumt spørsmål, men har du forsøkt å restarte maskinen, og se etter at Origin kjører? Hadde en liknende opplevelse med et annet EA spill, det skjedde ingenting, men det løste seg etter en restart.

Skrevet

Er det noen som har fått installert samlerutgaven av "I Rampelyset"?

Når jeg prøver å gå inn på www.TheSims3.com/ShowtimeRedeem for å løse inn koden får jeg opp feilmelding. (se vedlegg)

Hvordan klarte dere å laste det ned? :)

Gjest Blubberella
Skrevet

Dette er nok et dumt spørsmål, men har du forsøkt å restarte maskinen, og se etter at Origin kjører? Hadde en liknende opplevelse med et annet EA spill, det skjedde ingenting, men det løste seg etter en restart.

Må Origin kjøre for at man kan åpne spillet? Jeg trodde startprogrammet kjørte helt uavhengig av Origin. Har hatt tull med både Download manager og Origin før uten at det har hatt noen innvirkning på startprogrammet og spillet. Men jeg får prøve å kjøre origin og se hva som skjer.

Jeg leste forresten på et utenlandsk simforum at det var en som fikk samme problem som meg etter å ha lagt inn den siste oppdateringa, så mulig det har en sammenheng.

Gjest sardintroll
Skrevet

Må Origin kjøre for at man kan åpne spillet? Jeg trodde startprogrammet kjørte helt uavhengig av Origin. Har hatt tull med både Download manager og Origin før uten at det har hatt noen innvirkning på startprogrammet og spillet. Men jeg får prøve å kjøre origin og se hva som skjer.

Jeg leste forresten på et utenlandsk simforum at det var en som fikk samme problem som meg etter å ha lagt inn den siste oppdateringa, så mulig det har en sammenheng.

Jeg er selvsagt ikke sikker, men det er verdt et forsøk. :)

"Oppdateringer" har ødelagt mye i Sims, har jeg hatt følelsen av.

Gjest Blubberella
Skrevet

Takket være hjelp fra et annet forum fant jeg problemet! Det var antivirusprogrammet (Norton) som sperret startfilen til the Sims 3... Jeg måtte inn i programmet (under Sonar) og gjenopprette fila og fjerne fra "sperrelista". Startprogrammet/launcheren ble altså tatt for å være skikkelig farlig virustrussel av Norton! :gjeiper: Merkelig at ikke programmet har stoppet launcheren før da...

Endelig fant jeg løsninga og kan begynne å spille med simmene mine igjen! :) Og Norton skal straks fjernes og erstattes med et annet antivirus... Programmet fulgte med den nye PCn min og er ikke noe jeg har valgt selv.

Gjest sardintroll
Skrevet

Godt å høre at det gikk bra til slutt. :)

Norton er en styggedom uten like. :gjeiper:

• Liker 1
Skrevet

Det står sikkert en eller annen plass i tråden her, men gidder ikke lese igjennom ALT :sjenert:

Jeg spilte sims for mange år siden, og da brukte jeg juksekoder for å få masse penger så jeg kunne bygge super hus med en gang. Noen som kan de kodene?

Skrevet

Flere som har hatt problemer med å lagre på Kjæledyr?? Jeg har fått til å lagre tidligere, men i kveld ville det rett og slett ikke. Det kom bare opp feilmelding, så jeg måtte avslutte uten å lagre.. :( Hadde heldigvis ikke spilt så veldig lenge da.

En annen ting jeg lurer på, er hvor lang tid det tar for dere å starte spillet? Med meg så tar det ekstremt lang tid! Det tar også svært lang tid når spillet laster når jeg reiser til utlandet.

Gjest Blubberella
Skrevet

Flere som har hatt problemer med å lagre på Kjæledyr?? Jeg har fått til å lagre tidligere, men i kveld ville det rett og slett ikke. Det kom bare opp feilmelding, så jeg måtte avslutte uten å lagre.. :( Hadde heldigvis ikke spilt så veldig lenge da.

En annen ting jeg lurer på, er hvor lang tid det tar for dere å starte spillet? Med meg så tar det ekstremt lang tid! Det tar også svært lang tid når spillet laster når jeg reiser til utlandet.

De gangene jeg har hatt problemer med å lagre har det løst seg når jeg har valgt "lagre som" istedet for bare "lagre". Opplever at jo lengre jeg spiller uten å lagre, jo større sjanse er det for at man får sånne feilmeldinger når man skal lagre.

Og det tar veldig lang tid å både laste inn spill og reise til utlandet her også, inkludert på min nyeste og raske PC.

Skrevet

Hvis det er feilkode 12, så kan det hende du har for lite ram på pcen.

Skrevet

Takk for svar Ylvina og Susiq :) Det var faktisk feilkode 12 som kom opp, så da skal jeg bringe beskjeden videre til han som eier PC`n :fnise: Jeg har spilt i mange år, men det var først i går jeg fikk problemer med lagringen. Jeg prøvde både "lagre", "lagre og avslutt", "lagre som" og å gå via hovedmenyen (da fikk jeg også spørsmål om jeg ville lagre.) Kanskje det hjelper å slette unna de lagrede spillene jeg ikke spiller med lenger. Det har jo blitt en del med årene :gjeiper:

• 3 uker senere...
Skrevet

Takk for svar Ylvina og Susiq :) Det var faktisk feilkode 12 som kom opp, så da skal jeg bringe beskjeden videre til han som eier PC`n :fnise: Jeg har spilt i mange år, men det var først i går jeg fikk problemer med lagringen. Jeg prøvde både "lagre", "lagre og avslutt", "lagre som" og å gå via hovedmenyen (da fikk jeg også spørsmål om jeg ville lagre.) Kanskje det hjelper å slette unna de lagrede spillene jeg ikke spiller med lenger. Det har jo blitt en del med årene :gjeiper:

Absurd nok er det mange som har klart å omgå feilkode 12 ved å pause spillet før lagring. Altså, trykk pause -> lagre som -> vips tjohei. Og for sikkerhets skyld, alltid bruk "lagre som" og ikke lagre over den eksisterende saven din, i tilfelle du skulle slumpe til å få feilkode 16 som ikke bare nekter å lagre, men som også herper lagringsfila helt - så om du har lagra over en gammel save vil den være korrupt og ikke kunne lastes inn igjen. Hoi, det var knotete forklart, men jeg håper det gir mening likevel :gjeiper:

• 3 uker senere...
Skrevet

Har et lite problem med to av sim'ene mine.. Faren skulle sette seg ned å lære ungen sin å prate, og der ble de sittende gitt. Sim'ene har hengt seg opp, har prøvd å gå inn og ut av spillet uten hell. Samme med Resetsim-koden, fungerte ikke. Noen tips? Redd de kommer til å bli sittende til noe fælt skjer. :P

Skrevet

Jeg sliter litt med mine simmer. Når de har gått på do går de NED en etasje for å vaske hendene sine på det andre badet. Hvorfor?? Vaskene er like, utenom fargen. Har spesialbestemt fargen på det ene badet, der de ikke vasker hendene. Kan det være derfor de velger det andre badet sin vask?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...