Gå til innhold

Den store sims 3 tråden

Involvert

Anbefalte innlegg

Gjest badeand1

Hvis folk kobler piratkopierte spill, til EA sine servere, kan de lett gjøre det der... Men jeg forstår ikke helt hva tanken er, om man faktisk har en piratkopi, og kobler den opp til serverne hos selskapet man har stææært (eller stjålet, som mange tror det heter) fra.

Som sagt, har man en piratkopi, og denne er kobla opp til EA, er det ikke hokkuspokkus for dem å bare sperre deg ute.

Det der skjønte jeg ikke en dritt av, men la gå. :P

Jeg aner jo ikke om jeg har kobla spillet til EA serverne engang. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det der skjønte jeg ikke en dritt av, men la gå. :P

Jeg aner jo ikke om jeg har kobla spillet til EA serverne engang. :P

Det er forsåvidt personen som har "lagd" den piratkopierte utgaven, som ikke har gjort en god jobb, om spillet kobles til EA sine servere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest badeand1

Det er forsåvidt personen som har "lagd" den piratkopierte utgaven, som ikke har gjort en god jobb, om spillet kobles til EA sine servere.

Ah.

Jaja, er uansett spent på hva som kommer til å skje.. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest badeand1

Eller så kan du slette det før patchen, og kjøpe det...

Nei.

Men tror ikke jeg gidder å laste det ned på nytt. SÅ morsomt er det ikke. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Jeg sliter på Sims nok en gang, men denne gangen på Reisefeber.

Har fått beskjed som å finne "Livets Fornminne".

Simmen min har fått en telefonsamtale fra Fatima Amin, hvor hun sier: "Takk for at du sendte informasjonen. Det ser ut om Ørkenhavets gravkammer er en undergrunnsoase, en enorm vannkilde som har ligger uforstyrret i mange hundre år Du må overleve der nede i dypet, finne Livet fornminne og levere det til meg. Dette er Fatima Amin, over og ut."

Jeg har nå saumfart hele kjelleren i uthuset hennes (Fatima), men der fant jeg ingen ting som var av nytte denne gangen.

Hvor søren skal jeg lete? :forvirra:

Ikke finner jeg no' gravkammer som heter "Ørkenhavets gravkammer" heller... :klo:

Endret: Jeg fikk det til! :hoppe:

Hey! Jeg sitter fast nå på akkurat samme sted, kan du hjelpe meg? Hvor er den? :P Har skamfart kjellern også... er det der nede den er? XD Huff kor irriterende å ikke finne ut av det:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mahareth

Hey! Jeg sitter fast nå på akkurat samme sted, kan du hjelpe meg? Hvor er den? :P Har skamfart kjellern også... er det der nede den er? XD Huff kor irriterende å ikke finne ut av det:P

Det er den pyramiden som ligger på oversiden av byen, helt øverst på kartet du skal inn i :) Husker ikke hva den heter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere snakker om to forskjellige oppdrag ;)

Gjest: trappen du leter etter er i det rommet med sengen i 1.etg, ja. Det du må gjøre for å åpne trappen er å slå på stereoanlegget i stua/kjøkkenet. Dersom det spiller fra før, slår du det først av og deretter på igjen. Så er det bare å gå ned trappa :)

Hei, jeg er på dette oppdraget nå, og sliter med de derre tingene der nede man skal trå på for å få åpnet veien, de man må trå på i riktig rekkefølge eller noe... noen som kan hjelpe? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

08.03 kommer den nye tilleggspakken! :duskedame: Noen som skal kjøpe det?

Jeg skal! Men er kun fordi jeg alltid kjøper de nye pakkene. Gleder meg egentlig ikke til den =P Føler pakken er en blanding mellom Late night og ambitions, og ikke noe nytt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Noen som har kjøpt det nye utvidelsespakken The Sims 3 i rampelyset? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har! Er så mye fine ting med i pakken. Og jeg likte godt nabolaget og de nye husene =)

Men, jeg skjønner ikke helt det med å bli sanger og DJ'er. Leiter i avisa og på pcen etter jobb som sanger under "yrker", men de er ikke der oO Er bare akrobat og ett annet nytt yrke. Noen som vet hvordan det fungerer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sardintroll

Installerer Rampelyset as we speak. "Oppdatering pågår. Vent litt....." :filer:

EDIT: Gud, som jeg hater serienøkler. V ser ut som U, C blir G osv. :rasende:

Endret av sardintroll
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei damer/jenter!:)) Jeg sitter her og prøver å installere Sims 3 Helaften, og hver gang jeg prøver får jeg spørsmål om jeg vil avinstallere spillet. Trykker jeg ja, så "avinstallerer" spillet seg (hvordan kan noe som ikke er installert avinstallere seg??:P) og trykker jeg "nei" skjer det ingenting:s Noen som har vært borti noe lignende? Og hva gjør man? Har prøvd å google, men jeg fant ikke noe relevant for meg:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Installerer Rampelyset as we speak. "Oppdatering pågår. Vent litt....." :filer:

EDIT: Gud, som jeg hater serienøkler. V ser ut som U, C blir G osv. :rasende:

Noen som har fått installert rampelyset uten feil? Jeg får opp error: tjenesteinitialisering mislyktes (0x0175dcbb). Har avinstallert og reinstallert i hele kveld/natt uten hell....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sardintroll

Merkelig. Det funker relativt greit her (botrsett fra at det lagger en del nå og da).

Det som irriterer meg, er at det hele tiden kommer en plagsom pop-up i høyre hjørne (samme fjela hvor meldinger og slikt kommer) som maser om at man kan skrive på veggen sin. Må prøve å få slått av det der på et vis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke spilt kjempemye Showtime ennå, og ikke prøvd ut noen av de nye karrierene, men har prøvd karaoke (simmen min synger så surt at det nesten er artig), sett andre simmer opptre, og ellers har jeg snublet over en ny plante og en drøss nye oppskrifter :) Litt skuffa over at det ikke er noen ny fotosamling, men mulig det kommer etterhvert - fotosamlingene til Ambitions, Late Night og Generations kom ikke inn i spillet før jeg installerte patchen som kom samtidig som Pets.

Ikke umiddelbart like oppi taket begeistret som jeg var for Pets, men finner sikkert mye nytt når jeg får spilt mer :)

Det som irriterer meg, er at det hele tiden kommer en plagsom pop-up i høyre hjørne (samme fjela hvor meldinger og slikt kommer) som maser om at man kan skrive på veggen sin. Må prøve å få slått av det der på et vis.

Jeg spiller offline, og får ingen pop-ups. Med mindre du bruker online-funksjonene i spillet kan det kanskje være like greit å spille offline? (Jeg blir allerede frustrert nok av minne-greiene som kom med Generations :gjeiper: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sardintroll

Har ikke spilt kjempemye Showtime ennå, og ikke prøvd ut noen av de nye karrierene, men har prøvd karaoke (simmen min synger så surt at det nesten er artig), sett andre simmer opptre, og ellers har jeg snublet over en ny plante og en drøss nye oppskrifter :) Litt skuffa over at det ikke er noen ny fotosamling, men mulig det kommer etterhvert - fotosamlingene til Ambitions, Late Night og Generations kom ikke inn i spillet før jeg installerte patchen som kom samtidig som Pets.

Ikke umiddelbart like oppi taket begeistret som jeg var for Pets, men finner sikkert mye nytt når jeg får spilt mer :)

Jeg spiller offline, og får ingen pop-ups. Med mindre du bruker online-funksjonene i spillet kan det kanskje være like greit å spille offline? (Jeg blir allerede frustrert nok av minne-greiene som kom med Generations :gjeiper: )

Takk for tipset! :) Tenkte ikke over at det bare var så enkelt som å logge ut. :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...