Gå til innhold

Den store sims 3 tråden

Involvert

Anbefalte innlegg

Jeg prøvde å få min til å ligne på meg. Syns jeg greide det ganske bra, men det er jo begrensninger på hvordan man kan lage dem.

Huset jeg har, er et av de som kommer med nabolaget man får i tillegspakka hvor man får kjæledyr... Er ikke så fint enda, siden figuren min er en skikkelig fattig arkitekt hehehe

Hvordan er din da?

Jeg lagde samboeren min og meg. Prøvde å få de så lik som mulig jeg også. Huset mitt er lite (ser stort ut) og lyseblått, med en stor hage med bru - veldig idyllisk ja. Måtte lage ny da alle våre barn ble ond og gal...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest badeand1

Det er veldig kjekt hvis du vil spille lenge med samme sim/familie :) Jeg er fan av den funksjonen hvertfall. Men vær oppmerksom på at de fortsatt kan dø av sult og div ulykker - hvis du vil sikre deg helt så er det et par ting som funker:

1. Skaff dødsblomst og ha i simmens inventar. Den kan da gi blomsten til mannen med ljåen for ikke å dø.

2. Lagre OFTE.

3. Hvis du har flere simmer i samme husstand, vil de få en gravstein når simmen dør, til å plassere på tomta. Etter en stund kan en av de andre i familien få en telefon fra forskningssenteret om å ta med gravsteinen dit - det vil da forvandle den døde simmen til et spillbart spøkelse; altså en spøkelsessim som du kan styre. Dersom du serverer ambrosia (krever lvl 10 i matlaging samt oppskrifen fra bokhandelen, livsfrukt og dødsfisk) til spøkelset, vil den bli en vanlig, levende sim igjen.

Haha, jeg er ombord! ;)

Simmen som fikk oppdraget (altså beskjed om å lese boka) skal ha den i inventaret sitt. Om det er en manisk ryddesim du har, kan det hende den har satt boka i bokhylla i huset, sjekk der hvis du ikke finner den simmens inventar :)

Thanks. ^^ trodde man måtte skaffe den på biblioteket eller hos han man kjøper bøker av, jeg :P

Må man ikke ha pets ellernoe for å skaffe dødsblomsten? I don't have it. =(

Endret av Mortem
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er bare en kopi av figuren din, sånn den var da du først lagde den. Det er for folk som spiller med aldring, sånn at du har den samme figuren om igjen, selv om han originale døde av alderdom.

Men da jo man jo lagre de på CAS.o_O

Endret av Chiyo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mahareth

Thanks. ^^ trodde man måtte skaffe den på biblioteket eller hos han man kjøper bøker av, jeg :P

Må man ikke ha pets ellernoe for å skaffe dødsblomsten? I don't have it. =(

Dødsblomsten kom med grunnspillet :) Gå på leting rundt kirkegården og labratoriet, og plukk opp alle spesielle frø. De kan bli til dødsblomstplanten, livsplanten, pengetreet og flammefruktbusken. Har du også Helaften kan de bli plasmafruktplanten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest badeand1

Dødsblomsten kom med grunnspillet :) Gå på leting rundt kirkegården og labratoriet, og plukk opp alle spesielle frø. De kan bli til dødsblomstplanten, livsplanten, pengetreet og flammefruktbusken. Har du også Helaften kan de bli plasmafruktplanten.

Takk. ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ang dødsblomst, i Sunset Valley (litt usikker på de andre byene, noen har, andre har ikke) skal det være en dødsplante på kirkegården, litt sånn bortgjemt i et hjørne. Den har innimellom blomst på seg som kan høstes, om du kommer dit og den er blomstløs, sjekk igjen kl 05:00 (simsk tid) og se om den blomstrer - det er tidspunktet hvor plantene blir høstbare, både i egen hage og ute i det fri :) Mulig du må ha lvl 7 i hagearbeid for å høste, det er såvidt jeg husker det nivået du trenger for å plante den, ihvertfall. En dødsplante vil bare gi én blomst før den dør, men hvis simmen har trekket "grønne fingre" kan den gjenopplive en død plante (kun dødsblomst), slik at du får flere blomster fra samme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for tips Mermaid Blues :takke:

Noen som vet når utvidelsespakken showtime kommer?

Ja, jeg vet at google er min venn, men dere er jo det dere og? :rodmer:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for tips Mermaid Blues :takke:

Noen som vet når utvidelsespakken showtime kommer?

Ja, jeg vet at google er min venn, men dere er jo det dere og? :rodmer:

Bare hyggelig :)

Showtime har slippdato den 6.mars, og det kan allerede forhåndsbestilles flere steder :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne var fin! http://9gag.com/gag/2546567

Denne vaskehjelpen er over gjennomsnittet grundig når hun vasker på badet... :fnise:

Det er da helt normalt å gå gjennom møbler som står i veien! Jeg syns det er masete å flytte på sofaen, når det skal rengjøres under, så jeg da er det mye greier å gjør som dama di, er du ikke enig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blubberella

Denne var fin! http://9gag.com/gag/2546567

Det er da helt normalt å gå gjennom møbler som står i veien! Jeg syns det er masete å flytte på sofaen, når det skal rengjøres under, så jeg da er det mye greier å gjør som dama di, er du ikke enig?

Tja tjo... Men når man blir så ivrig at man begynner å fise såpebobler er det noe rart på gang :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer en ny oppdateringen snart, som skal nekte folk som har lastet ned sims eller annet ulovlig, å spille. Den laster seg ned automatisk og det går visst ikke ann og stoppe oppdateringen. Om du har lastet ned spillet vil du bli blokkert og det vil ikke gå ann å spille på den pcen igjen..

Så dere som har lastet det ned burde slette det med en gang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det kommer en ny oppdateringen snart, som skal nekte folk som har lastet ned sims eller annet ulovlig, å spille. Den laster seg ned automatisk og det går visst ikke ann og stoppe oppdateringen. Om du har lastet ned spillet vil du bli blokkert og det vil ikke gå ann å spille på den pcen igjen..

Har ikke lastet ned spillet, men har jo lastet ned møbler og klær osv fra nettsiden deres.. er jeg i faresonen da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest badeand1

Haha, huffda.. jaja, får se om det faktisk er sant. :P

Btw, kilder? :)

Endret av Mortem
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg forstår ikke hvordan det der skal fungere... Om man laster ned spille ulovlig, kobler det seg jo ikke til EA sine servere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir spennende å se om det faktisk stemmer :)

Hvis folk kobler piratkopierte spill, til EA sine servere, kan de lett gjøre det der... Men jeg forstår ikke helt hva tanken er, om man faktisk har en piratkopi, og kobler den opp til serverne hos selskapet man har stææært (eller stjålet, som mange tror det heter) fra.

Som sagt, har man en piratkopi, og denne er kobla opp til EA, er det ikke hokkuspokkus for dem å bare sperre deg ute.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...