Gjest *dragoon* Skrevet 3. februar 2012 #1361 Skrevet 3. februar 2012 Prøv å plassere sjakkbrettet litt ute på gulvet, og sett stolene så nærme som mulig. De skal gå så nærme som når du setter de ved et spisebord eller kontorpult Jeg har oppdaget at sjakkbrettet ikke kan stå inntil veggen, for da kan det visst bare stå stol på den ene siden Roter bordet Er bare to av sidene det kan stå stoler ved, så om den ene av de to sidene står mot veggen vil du bare kunne plassere en stol.
Gjest Mahareth Skrevet 3. februar 2012 #1362 Skrevet 3. februar 2012 Roter bordet Er bare to av sidene det kan stå stoler ved, så om den ene av de to sidene står mot veggen vil du bare kunne plassere en stol. Jeg har prøvd alle vinkler og testet om det fungerer å sette det ut på midten og legge til stoler for så å sette det tilbake, men det funker ikke det heller
Gjest Tekola Skrevet 3. februar 2012 #1363 Skrevet 3. februar 2012 Du vet det er spisestuestoler og ikke lenestoler? Hvis ikke det heller funker, så vet jeg ikke :gjeiper:
Gjest badeand1 Skrevet 3. februar 2012 #1364 Skrevet 3. februar 2012 Prøvde å sette brettet helt utpå gulvet og satte stolene så nærme som mulig og litt unna, men det går ikke enda. :/
Gjest badeand1 Skrevet 3. februar 2012 #1366 Skrevet 3. februar 2012 Funka med spisestuestoler ja! =D
Mermaid Blues Skrevet 3. februar 2012 #1367 Skrevet 3. februar 2012 hm... Ekornet synes sikkert det er vel så gøy som slangen Visst de slår seg sammen derimot, kan de ha det dobbelt så morsomt Whoa, vegetarslage? Eller panserekorn? jeg har sett på kirkegården men har ikke funnet den... jeg må nok lete litt mer ^^ Det varierer fra by til by, men jeg pleier å spare opp nok livslykkepoeng og kjøpe "tingfinneren", og deretter stille den inn på "frø". Dødsblomst-, livsfrukt-, flammefrukt- og pengetrefrø (samt plasmafruktfrø, men de blinker rødt når de ligger på bakken så det er lette å finne) er alle klassifisert som "ukjent spesielt frø". Bare samle inn en grei haug og plant ivei, så er det stor sjanse for at en av dem er rett Man kan også få dødsblomst ved å fiske. Er det bare hvile og kaffe som gjør at energi øker? Og hvis ja, finnes det cheat? De mister energi så utrolig fort og det tar lang tid å få det opp igjen. Hvis du vil ha en måte å fikse det uten å jukse, kan du spare opp nok livslykkepoeng til å kjøpe humørmodifkatoren (tror den koster 60.000 poeng eller noe sånt), da er det bare å klikke på simmen (forutsatt at simmen har modifikatoren i inventaret) og velg "kurer" - vips så er alle negative moodlets borte, og den trenger verken å sove, spise, dusje, gå på do eller noe som helst Hender den feiler, men da er det bare å gjøre det flere ganger til simmen er kurert. Du kan også kurere andre simmer.
Gjest badeand1 Skrevet 3. februar 2012 #1368 Skrevet 3. februar 2012 (endret) Da gjør jeg det når jeg har spart opp nok poeng. ^^ Vil jo ikke bruke juksekoder. Btw, kan simmene dø? Og hvis de kan det, burde jeg få en unge sånn at familien lever videre? spiller sjakk nå, men er bare den blå greia over den ene simmen som stiger. På en andre simmen tar det lenger tid før den blå stiger.. ? :/ Endret 3. februar 2012 av Mortem
Gjest Mahareth Skrevet 3. februar 2012 #1369 Skrevet 3. februar 2012 Da gjør jeg det når jeg har spart opp nok poeng. ^^ Vil jo ikke bruke juksekoder. Btw, kan simmene dø? Og hvis de kan det, burde jeg få en unge sånn at familien lever videre? spiller sjakk nå, men er bare den blå greia over den ene simmen som stiger. På en andre simmen tar det lenger tid før den blå stiger.. ? :/ Ja, simmene kan dø, men det kan du stoppe ved å gå på innstillinger, og velge å slå av aldring. Det påvirker alle i byen din, de du ikke spiller også. Du kan også velge å sette på kjempelangt livsløp, så lever de ca 1000 simdager Hvor fort de lærer ting kommer an på trekkene og hvor mye de kan fra før av. Har den ene geni-trekket vil den lære logikk fortere enn en som ikke har det. Akkurat som atletisk-trekket gir en bonus når de skal trene, kokketrekket på kjøkkenet, osv
Gjest badeand1 Skrevet 3. februar 2012 #1370 Skrevet 3. februar 2012 Ja, simmene kan dø, men det kan du stoppe ved å gå på innstillinger, og velge å slå av aldring. Det påvirker alle i byen din, de du ikke spiller også. Du kan også velge å sette på kjempelangt livsløp, så lever de ca 1000 simdager Hvor fort de lærer ting kommer an på trekkene og hvor mye de kan fra før av. Har den ene geni-trekket vil den lære logikk fortere enn en som ikke har det. Akkurat som atletisk-trekket gir en bonus når de skal trene, kokketrekket på kjøkkenet, osv Har stoppa aldring til jeg får mer ferdigheter og bedre jobb. Det siste virker logisk..
jie-jie Skrevet 3. februar 2012 #1371 Skrevet 3. februar 2012 Jeg lurer på hvordan simmene deres ser ut, hva de heter og hvordan de bor! :-)
Chiyo Skrevet 3. februar 2012 #1372 Skrevet 3. februar 2012 (endret) Kan juks få spillet til å tulle seg i The Sims 3? Jeg vet at hvis man brukte boolprop koden i 2 uten å skru den av så skjedde det rare ting. Nå har spillet mitt tullet seg litt, og jeg vet ikke om det er fordi jeg jukser (teleporterer simmene over alt og fyller opp behovet deres) eller om det er fordi jeg ikke greier å laste ned den nyeste patchen. Jeg prøver å oppdatere spillet, men får feilmelding hver gang. Noen tips? Btw. Juksekoden i 3 er jo ikke det samme som boolprop. Endret 3. februar 2012 av Chiyo
Lana Del Rey Skrevet 3. februar 2012 #1373 Skrevet 3. februar 2012 Jeg har aldri hatt noe problemer med juksekoder og the sims 3 1
Gjest badeand1 Skrevet 3. februar 2012 #1374 Skrevet 3. februar 2012 (endret) Det jævla kvinnfolket vil ikke gå ned trappa!!!!!!!! Hu vil ikke gå noen steder.. =( Hjelper ikke med resetsim koden heller.. Fikk til nå. ^^ Endret 3. februar 2012 av Mortem
UnderCover Skrevet 3. februar 2012 #1375 Skrevet 3. februar 2012 (endret) Whoa, vegetarslage? Eller panserekorn? Yes it is. Man kan jo lære mennesker å vokse opp uten kjøtt, så ja, hvorfor ikke. Jeg tror det er en side på internett som heter panser,beskyttelseoggeværtilekorn.com Endret 3. februar 2012 av UnderCover 1
Chiyo Skrevet 3. februar 2012 #1376 Skrevet 3. februar 2012 Hva er så spesielt med å klone simmen sin? Jeg gjorde det men det virker bare som et normalt barn? Jeg kunne like så godt spart poengene til noe annet. Får han alle skillsene til han voksne når han blir eldre?
Yme Skrevet 3. februar 2012 #1377 Skrevet 3. februar 2012 Jeg lurer på hvordan simmene deres ser ut, hva de heter og hvordan de bor! :-) Jeg prøvde å få min til å ligne på meg. Syns jeg greide det ganske bra, men det er jo begrensninger på hvordan man kan lage dem. Huset jeg har, er et av de som kommer med nabolaget man får i tillegspakka hvor man får kjæledyr... Er ikke så fint enda, siden figuren min er en skikkelig fattig arkitekt hehehe Hvordan er din da?
Gjest badeand1 Skrevet 3. februar 2012 #1378 Skrevet 3. februar 2012 Hvor finner man boka 'unngå betongsko'? Har noe med politikarrieren å gjøre. (finner det ikke ut på google) Sorry for mye mas.
Yme Skrevet 3. februar 2012 #1379 Skrevet 3. februar 2012 (endret) Hva er så spesielt med å klone simmen sin? Jeg gjorde det men det virker bare som et normalt barn? Jeg kunne like så godt spart poengene til noe annet. Får han alle skillsene til han voksne når han blir eldre? Nei, det er bare en kopi av figuren din, sånn den var da du først lagde den. Det er for folk som spiller med aldring, sånn at du har den samme figuren om igjen, selv om han originale døde av alderdom. Endret 3. februar 2012 av Yme
Mermaid Blues Skrevet 3. februar 2012 #1380 Skrevet 3. februar 2012 Har stoppa aldring til jeg får mer ferdigheter og bedre jobb. Det siste virker logisk.. Det er veldig kjekt hvis du vil spille lenge med samme sim/familie Jeg er fan av den funksjonen hvertfall. Men vær oppmerksom på at de fortsatt kan dø av sult og div ulykker - hvis du vil sikre deg helt så er det et par ting som funker: 1. Skaff dødsblomst og ha i simmens inventar. Den kan da gi blomsten til mannen med ljåen for ikke å dø. 2. Lagre OFTE. 3. Hvis du har flere simmer i samme husstand, vil de få en gravstein når simmen dør, til å plassere på tomta. Etter en stund kan en av de andre i familien få en telefon fra forskningssenteret om å ta med gravsteinen dit - det vil da forvandle den døde simmen til et spillbart spøkelse; altså en spøkelsessim som du kan styre. Dersom du serverer ambrosia (krever lvl 10 i matlaging samt oppskrifen fra bokhandelen, livsfrukt og dødsfisk) til spøkelset, vil den bli en vanlig, levende sim igjen. Yes it is. Man kan jo lære mennesker å vokse opp uten kjøtt, så ja, hvorfor ikke. Jeg tror det er en side på internett som heter panser,beskyttelseoggeværtilekorn.com Haha, jeg er ombord! Hvor finner man boka 'unngå betongsko'? Har noe med politikarrieren å gjøre. (finner det ikke ut på google) Sorry for mye mas. Simmen som fikk oppdraget (altså beskjed om å lese boka) skal ha den i inventaret sitt. Om det er en manisk ryddesim du har, kan det hende den har satt boka i bokhylla i huset, sjekk der hvis du ikke finner den simmens inventar
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå